x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

بهترین نکات مربوط به دوش برای سالم ماندن موهای شما

 در اینجا نحوه انجام این کار با بیشتر خانم ها آمده است - آنها روش خاصی برای شستن موهای خود را در زمان کودکی می آموزند و حتی پس از بزرگ شدن هرگز در این روال تغییری نمی کنند. در حقیقت ، من نیز مقصر این کار هستم. اگرچه در چسبیدن به روال خاصی برای شستن موها ذاتاً مشکلی وجود ندارد ، مشکل وقتی شروع می شود که در واقع آسیب رساندن به موهای شما شروع شود. ممکن است فکر کنید که انتهای شکاف را شکسته اید یا دچار ریزش مو می شوید زیرا در محصولی که استفاده می کنید اشتباه است و آنها را تغییر دهید - فقط برای دیدن ادامه مشکلات. کاری که شما باید انجام دهید این است که در روال شستن و خشک کردن موهای خود چند تغییر ایجاد کنید تا در طی چند هفته بهبود موهای خود مشاهده کنید. بنابراین ، در اینجا بهترین نکات حمام است که می توانید برای حفظ سلامت و شادابی موهای خود دنبال کنید!

 
1. نکاتی در مورد شامپو زدن
 
بهترین نکات دوش - نکاتی در مورد شامپو کردن Pinit
Shutterstock
 
موهای خود را قبل از شستشو بخار کنید: منافذ موجود در پوست سر شما معمولاً با روغن و خاک بسته می شود. بهترین راه برای تمیز کردن موها با بخار کردن موهای شما است. برای این کار حوله ای را در آب داغ خیس کنید و آب اضافی آنرا بیرون بیاورید. این حوله را دور سر خود بپیچانید و 20 دقیقه قبل از پرش به دوش ، روی آن بگذارید.
قبل از شامپو موهای بخار شده را ماساژ دهید: پس از بخار کردن موهای خود ، به مدت چند دقیقه پوست سر خود را با انگشتان خود ماساژ دهید. این می تواند به از بین بردن کثیفی و جمع شدن پوست و همچنین ریشه کردن رشته های ضعیف مو از پوست سر شما کمک کند.
 
از آب خنک یا ولرم استفاده کنید: می دانید که چطور می گویند استفاده از ابزارهای یک ظاهر طراحی حرارتی در بیش از حد شما می تواند به آن آسیب برساند؟ خوب ، همین مسئله در مورد آب گرم نیز صادق است. گرما ناشی از آب گرم می تواند روغنهای طبیعی را از بین ببرد و کوتیکول های مو شما را باز کند ، بنابراین باعث می شود همه رطوبت از آن فرار کند. از طرف دیگر ، شستن آن با آب خنک یا ولرم می تواند به بستن کوتیکول و قفل شدن در رطوبت کمک کند ، در نتیجه قفلهای براق تر و نرم تری به شما می دهد. همچنین می تواند به کاهش سرخ شدن کمک کند.
از شامپو رایگان Paraben و SLS استفاده کنید: من مطمئن هستم که حتماً در مورد نحوه نیاز به استفاده از شامپوهایی که عاری از سولفات (SLS) و پارابن هستند ، شروع به استفاده از آن کرده اید. در حالی که پارابن ها به عنوان ماده نگهدارنده اضافه می شوند ، SLS در شکل گیری یک ماده چربی کمک می کند. این مواد شیمیایی از دیرباز شناخته شده اند که باعث تحریک پوست و واکنش های آلرژیک می شوند. اما مطالعات اخیر نشان داده اند که آنها همچنین می توانند سرطان زا باشند و باعث آسیب دیدگی چشم در کودکان شود. بنابراین ، بهتر است از شامپوهای ارگانیک استفاده شده بدون SLS و بدون پارابن استفاده کنید.
بهترین نکات دوش - شامپو را فقط در پوست سر استفاده کنید
Shutterstock
 
شامپو را فقط روی پوست سر بمالید: هدف از شامپو تمیز کردن و از بین بردن کثیفی ، سلول های مرده پوست و ساخت محصول از پوست سر شماست. مالیدن شامپو به طول شما فقط آن را از روغنهای طبیعی آن برهاند و بگذارید خشک ، کسل کننده و بی جان بماند. بنابراین ، یک شامپو به اندازه یک چهارم مصرف کنید و آن را در ریشه و پوست سر خود ماساژ دهید تا به هم بخورد.
هنگام شامپو زدن ، به آرامی ماساژ دهید: هنگام شستشوی شامپو ، پوست انگشتان خود را به آرامی با انگشتان خود ماساژ دهید ، با حرکت دایره ای حرکت کنید. این به راحتی پوست را از پوست سر شما پاک می کند.
چه کاری با موها بعد از دوش انجام دهید: ماساژ همچنین به بهبود گردش خون به فولیکول های مو و تقویت رشد مو کمک می کند.
موهای خود را روزانه بشویید: بیشتر شامپوها حاوی مواد شیمیایی هستند که می توانند موهای شما را در صورت استفاده روزانه بسیار خشک و شکننده کنند. بنابراین ، بهتر است موهای خود را بیش از دو بار یا سه بار در هفته بشویید تا سلامتی و سطح رطوبت مطلوب آن حفظ شود.
زمان شامپو زدن را بیشتر نکنید: موهای شما وقتی خیس می شوند شکننده ترین حالت خود را دارند. بنابراین ، در حالت ایده آل ، شما باید در مدت 15 دقیقه از مرطوب کردن موهای خود را شامپو زده و حالت دهید تا حداقل آسیب و شکستگی آن حفظ شود.
[بخوانید: هر چند وقت یکبار نیاز به شستن موهای خود دارید]
 
2. نکاتی در مورد تهویه
بهترین نکات مربوط به دوش - نکاتی در مورد تهویه مطبوع
Shutterstock
 
قبل از دوش گرفتن موهای خود را با روغن تنظیم کنید: برای متوقف کردن موهای سرخ شده پس از دوش ، یک راه خوب برای تهویه و مرطوب کردن موهای شما روش طبیعی ماساژ آن با روغن مو است. قبل از شستشو مقداری روغن نارگیل ، بادام یا روغن زیتون را روی موها و پوست سر خود ماساژ دهید. این روغن به شافت موهای شما نفوذ کرده و از درون آن را تغذیه می کند تا موهای نرمتر ، براق تر و بدون ریزش داشته باشد.
حوله خشک قبل از تهویه: این مرحله ممکن است برای شما کمی خسته کننده به نظر برسد اما این کاری است که شما باید انجام دهید تا موهای بدون سر و صدای بعد از دوش گرفتن. بعد از شامپو کردن موهای خود ، حوله ای را در اطراف سر خود بپیچید تا آب اضافی آن خیس شود و سپس نرم کننده آن را بمالید. تهویه مطبوع خیلی راحت تر موهای خشک شده حوله شما را جذب می کند و از سرخ شدن آن جلوگیری می کند.
از تهویه بیش از حد استفاده نکنید: استفاده از نرم کننده بیش از حد موهای شما را به سمت پایین می کشد و باعث می شود صاف کردن موها بعد از دوش گرفتن بسیار چرب و دشوار به نظر برسد.
 
بهترین نکات دوش - از تهویه مطبوع در scalpPinit استفاده نکنید
Shutterstock
 
تهویه مطبوع را روی پوست سر بمالید: احتمالاً این مورد را یک میلیون بار شنیده اید ، اما من بازهم می خواهم یک بار دیگر آن را تکرار کنم - نرم افزارهای نرم افزاری را برای پوست سر خود استفاده نکنید. دلیل این امر ایجاد شکاف در پوست سر و گرفتگی شما خواهد بود
حوله میکروفیبر / تی شرت نخی: ممکن است شما از این امر آگاهی نداشته باشید ، اما حوله های تری کلت در هنگام از بین بردن آب اضافی ، رطوبت موهای خود را خیس می کنند ، بنابراین باعث می شوند خشک شود. علاوه بر این ، بافت این حوله ها همچنین می تواند موهای شما را سرخ کند و باعث شکستگی شود. یک گزینه بهتر استفاده از حوله میکروفیبر یا تی شرت نخی است که بر روی موهای شما ملایم تر است و تمام رطوبت آن را از بین نبرید.
موهای خود را هنگام خشک کردن به طرز تهاجمی نکشید: اکثر خانمها موهای خود را به شدت با حوله مالش می دهند یا آن را در یک کلاه حوله پیچانده اند تا موهای خود را بعد از دوش خشک کنند. هر دو روش خشک کردن موها فاجعه بار هستند زیرا باعث گره زدن ، سرخ شدن و شکستگی می شوند. روش صحیح این است که از یک تی شرت نخی یا حوله میکروفیبر استفاده کنید تا موهای خود را به آرامی خشک کنید تا تمام آب اضافی آن برطرف شود و اجازه دهید هوا بقیه راه را خشک کند.
بهترین نکات دوش - از استفاده از خشک کن ضربه ای جلوگیری کنید
Shutterstock
 
از استفاده از سشوار جلوگیری کنید: گرمای حاصل از خشک کن ضربه می تواند به موهای شما صدمه بزند و باعث شکاف شود به همان روشی که سایر ابزارهای گرمایشی انجام می دهند. بنابراین ، بهترین کار این است که تا حد امکان از استفاده خودداری کنید. با این حال ، اگر برای خشک کردن موهای خود کاملاً نیاز به استفاده از سشوار دارید ، بهترین استفاده از آن در حالت خنک است.
4. نکاتی درباره Detangling
هنگام ایجاد حالت تهویه مطبوع در موهای شما: یکی دیگر از راه عالی برای جلوگیری از ریختن بیش از حد موها ، جدا کردن موهای خود در حمام است. فقط کافی است یک شانه دندانه دار را از طریق نیمه پایینی موهای خود اجرا کنید تا همه گره ها و برآمدگی ها به راحتی از بین برود.
بهترین نکات دوش - موهای خود را وقتی نیمه خشک است ، خشک کنید
Shutterstock
 
موهای خود را هنگام خشک شدن خشک کنید: اگر هنگام مسواک زدن ، توده های زیادی از مو از دست می دهید ، احتمالاً به این دلیل است که شما این کار را درست بعد از بیرون آمدن از دوش انجام می دهید. موهای شما لطیف و مستعد شکستن هنگام خیس شدن است. بنابراین ، صبر کنید تا موهای شما حدود 70٪ خشک شود قبل از اینکه آن را با یک برس موی گراز یا یک شانه دندانه دار گسترده کنید.
[بخوانید: بهترین نکات و نکته های مربوط به مراقبت از مو]
 
5. برخی از موارد دیگر که باید در خاطر داشته باشید
بهترین نکات مربوط به دوش - موارد دیگری که باید در ذهن خود داشته باشید
Shutterstock
 
بعد از خشک کردن موهای خود از تهویه مطبوع استفاده کنید: اگر سؤال "چگونه می توان از موهای یخ زده پس از دوش گرفتن خلاص شد؟" شما را در تمام طول زندگی تنگ کرده است ، در اینجا می توانید پاسخی دهید. بعد از خشک شدن موهای خود ، کافی است مقداری از نرم کننده یا سرم صاف کننده بمالید. اگر موهای خشک خاصی دارید ، حتماً از محصولی استفاده کنید که بدون الکل باشد زیرا الکل حتی بیشتر موهای شما را خشک می کند.
استفاده از محصولات مراقبت از مو را محدود کنید: از استفاده بیش از حد محصولات آرایش مو مانند اسپری مو ، موس ، ژل و غیره روی موهای خود خودداری کنید زیرا تمایل به ایجاد مو و پوست سر شما دارند ، منافذ خود را مسدود کرده و در نهایت منجر به ریزش مو می شوند.
دوش را کوتاه نگه دارید: سعی کنید هرچه سریعتر از حمام استفاده کنید و بیرون بروید زیرا هرچه موهای شما مرطوب تر است ، حالت شکننده تر و شکنندگی آن بیشتر است.
[بخوانید: روال روزانه مراقبت از مو برای همه نوع مو]
 
من مطمئن هستم که برخی از این نکات باید تعجب آور شما را جلب کند. اما فقط آنها را امتحان کنید و به شما اطمینان می دهم ، در هر زمان نتیجه مثبت خواهید دید. و نظر خود را در زیر انجام دهید تا برخی از نکات قابل اعتماد در مورد حمام را به ما اطلاع دهید که فکر می کنید دنیا باید بداند!
مرجع:ثانیکالا

 5- شامپو مرطوب کننده سلامتی عصاره گیاهی Essences Deep Moisture

 
شامپوی مرطوب کننده De Essences Deep Moisture سلام سلام هیدراتاسیون - شامپوهای دارویی Pinit
شامپو هیدراتاسیون Essences Herbals با اسانس نارگیل غنی شده و موهای شما را تغذیه و مرطوب می کند. این بهترین شامپو مناسب است که دارای فرمول خامه ای است که موهای شما را تمیز می کند و رطوبت را به رشته های خشک و آسیب دیده منتقل می کند. این گیاه حاوی عصاره های میوه و گل است که باعث می شود موهای شما نرم و ابریشمی شود. موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و پروتئین های اساسی را در فولیکول های مو تأمین می کند.
 
طرفداران
موهای شما را عمیق می کند
فرمول متعادل pH
عطر دلپذیر
مقرون به صرفه
منفی
موهای شما را به سمت پایین وزن می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
6. شامپو روغن کرچک سیاه رطوبت Shea را تقویت و بازیابی کنید
 
 شامپو روغن کرچک سیاه تقویت کننده و بازیابی و شامپو را بازیابی می کند - شامپو های دارویی Pinit
این شامپو ملایم به آرامی موهای شما را تمیز و تغذیه می کند بدون اینکه روغن های طبیعی آن را از بین ببرد. این ماده با مواد طبیعی مانند روغن کرچک سیاه جامائیکا ، نعناع ، کره کره ارگانیک خام غنی شده است. این مواد غنی از رطوبت ، از قفل های خشک و شکننده هیدراته می کنند و از شکستگی آنها محافظت می کنند. این بهترین شامپو داروخانه برای رشد مو به دلیل ترمیم کوتیکول های آسیب دیده است. همچنین گردش خون را تحریک کرده و به حفظ پوست سر سالم کمک می کند.
 
طرفداران
نتایج سریع
به شما موهای صاف سالن می بخشد
اثرات طولانی مدت
جلوی شکاف جلوگیری می کند
منفی
قوام رقیق
 
 
بازگشت به TOC
 
7. شامپو Garnier Fructis Sleek & Shine
 
شامپو Garnier Fructis Sleek & Shine - Drugstore ShampoosPinit
شامپو Garnier Fructis Sleek & Shine به موهای شما پروتئین های لازم را برای قوی تر و سالم تر بودن آن می دهد. این پروتئین با پروتئین های فعال میوه ای ترکیب شده است - ترکیبی منحصر به فرد از پروتئین مرکبات ، ویتامین B3 و B6 ، عصاره های میوه ای و گیاهی و تقویت کننده های نرم کننده. این مواد درخشش و رطوبت طولانی مدت را به موهای شما منتقل می کنند. این بهترین شامپو داروخانه برای موهای یخ زده است زیرا حاوی روغن آرگان است که به کنترل سرخ و شکستگی کمک می کند.
 
طرفداران
خیلی خوب
نتایج طولانی مدت
موهای شما را عمیق می کند
موهای ناخوشایند را کج می کند
منفی
موهای شما را چرب می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
8. شامپو رنگ آخرین رنگ ماتریکس
 
آخرین شامپو ماتریکس Biolage Color - شامپو دارویی پینیت
شامپو Last Colour Biolage Color ، عمق رنگ و درخشش موهای با رنگ را حفظ می کند. این بهترین شامپو داروخانه است زیرا رنگ پر جنب و جوش سالن مو را تا 9 هفته حفظ می کند. ضمن اینکه به آرامی موهای شما را تمیز می کند ، لرزش رنگ را تقویت می کند. همچنین قفل های شما را تغذیه می کند و هیدراتاسیون شدیدی را برای هر رشته فراهم می کند. این شامپو ادعا می کند موهای شکننده را تقویت می کند و از بروز مسائلی مانند انتهای شکاف و شکستگی جلوگیری می کند.
 
طرفداران
شامپو متعادل pH
به طور موثر پوست سر و مو را تمیز می کند
عطر دلپذیر
یک محصول کوچک خیلی طول می کشد
منفی
دارای سولفات است
 
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: بهترین شامپوهای کراتین]
 
9. شامپو مرطوب کننده روزانه راه حل های مغذی Dove
 
شامپو مرطوب کننده روزانه Dove Nutritive Solutions - شامپو های دارویی پینیت
این شامپو مرطوب کننده روزانه از ویژگی های Complex Moisture Pro-Moisture برخوردار است که یک لایه محافظ در اطراف فولیکول های مو شما تشکیل می دهد تا از صدمه و آسیب در امان بماند. این شامپو برای پاکسازی باقیمانده از آلاینده های سازنده محصول و محیط زیست فرموله شده است. این ماده حاوی پروتئین های اساسی است که ضمن بهبود بافت آن ، موهای شما را تقویت می کند. این ادعا می کند که موهای شما را پس از تنها یک شستشو احساس نرم و ابریشمی می کند.
 
طرفداران
موهای شما را قابل کنترل تر می کند
به موهای شما می درخشد
جلوی شکاف جلوگیری می کند
کنترل می کند
منفی
موهای شما را به سمت پایین وزن می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
10. شامپو مرطوب کننده Nexxus Therape Ultimate
 
شامپو رطوبت Nexxus Therape Ultimate - شامپو های دارویی Pinit
این شامپو با کیفیت سالن با مجموعه خاویار و پروتئین ساخته شده است که به بازگرداندن انعطاف پذیری و کشش کمک می کند. این بهترین شامپو داروخانه ای برای موهای خشک است زیرا فیبر مو را دوباره می بخشد و رطوبت شدید را به آن منتقل می کند. همچنین موهای شما را با مواد مغذی اساسی آبرسانی می کند و حرکت طبیعی آن را حفظ می کند. این فرمول سبک وزن موهای شما را بدون اینکه وزن کم کند ، زنده می کند.
مرجع:ثانیکالا

10 بهترین شامپو دارویی برای خرید در سال 2019

 برای اینکه موهای زرق و برق داشته باشید ، لازم نیست کیف پول خود را خالی کنید. یک شامپو به طور منظم داروخانه می تواند بهترین نتیجه را به شما بدهد بدون اینکه بخواهید مبلغی مضحک خرج کنید. در مواقع بحران مالی ، این شامپوهای داروخانه ناجیان ما هستند. پیاده روی در فروشگاه گوشه ای محله و انتخاب شامپو مورد علاقه من نوع لوکس بودن من است. اگر با شما یکسان است ، لیستی را که من از بهترین شامپوهای داروخانه موجود در بازار موجود در حال حاضر در بازار تهیه کنید ، بررسی کنید.

 
محصولات چک قیمت
قیمت بررسی شامپو تجدید رطوبت روزانه Pantene Pro-V
قیمت بررسی شامپو صاف TRESemme Keratin
بررسی قیمت شامپو روغن معجزه نارگیل OGX
قیمت بررسی فرمول ضد بقایای نوتروژنا
اسانس های گیاهی Deep Moisture سلام شامپو هیدراتاسیون قیمت را بررسی کنید
قیمت روغن کرچک سیاه رطوبت Shea قیمت را تقویت می کند
بررسی قیمت شامپو براق و شاین گارنیر فروکتیس
آخرین رنگ شامپو ماتریکس Biolage Price Check Price
10 شامپو برتر داروخانه برای خرید در سال 2018
 
1. شامپو تجدید رطوبت روزانه Pantene Pro-V
 
شامپو تجدید رطوبت روزانه Pantene Pro-V - شامپو های دارویی پینیت
فرمول جدید Pro-V Pantene ترکیبی از مواد مغذی است که با آسیب و شکستن مبارزه می کند. این رطوبت را در هر رشته قفل می کند و آنها را از درون هیدراته می کند. بلافاصله قفل های شما را شرط می کند و موهای سالم ، ابریشمی و براق به شما می دهد. این شامپو مرطوب کننده غنی از پروتئین برای موهای خشک ، شکننده و آسیب دیده ایده آل است. این وعده مقابله با انتهای شکاف و بهبود بافت موهای شما در یک شستشو را می دهد.
 
 
طرفداران
فروز را کاهش می دهد
یک محصول کوچک خیلی طول می کشد
بی خطر برای موهای رنگ شده
به صورت معقولانه قیمت گذاری شده
منفی
ابتدا پوست سر خود را خشک کنید
 
 
بازگشت به TOC
 
 
2. شامپوی صاف TRESemme Keratin
 
شامپوی نرم و صاف TRESemme Keratin - شامپو های دارویی Pinit
شامپوی نرم و صاف TRESemme Keratin کراتین را در هر رشته ترمیم می کند تا موهای شما را مستقیم ، ابریشمی و قابل کنترل به شما بخشد. تا 48 ساعت برآمدگی را کنترل می کند و باعث بهبود بافت مو می شود. این فولیکول های مو را از درون تقویت می کند و شکستگی را کاهش می دهد. این شامپو همچنین حاوی خواص مغذی است که در به حداقل رساندن انتهای اسپلیت کمک می کند.
 
طرفداران
 
به موهای شما می درخشد
موهای ناخوشایند را کج می کند
به شما موهای صاف سالن می بخشد
رایحه ملایم
منفی
زمان لازم را برای شستشوی چربی می دهد
 
 
بازگشت به TOC
 
3. شامپو روغن معجزه نارگیل OGX
 
شامپو روغن معجزه نارگیل OGX - شامپوهای دارویی Pinit
این شامپو آبرسان مانند معجزه ای روی موهای خشک و آسیب دیده کار می کند. این ترکیب حاوی ترکیبات سرشار از پروتئین مانند روغن نارگیل آلی ، جوهر گل Tiar و عصاره لوبیا وانیل است. این مواد در ترمیم و جوانسازی فولیکولهای آسیب دیده مو کمک می کنند. هر رشته مو را از درون مرطوب می کند.
 
طرفداران
خیلی خوب
درخشش ماندگار
عطر دلپذیر
مناسب برای موهای ضخیم ، درشت ، ریز و فرفری
منفی
موهای خود را در ابتدا خشک کنید
 
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: بهترین شامپوها برای موهای خشک و آسیب دیده]
 
4- فرمول ضد بقایای نوتروژنا
 
فرمول ضد باقیمانده Neutrogena - شامپوهای دارویی پینیت
این شامپو شفاف سازی فرموله شده است تا بقایای کسل کننده باقی مانده توسط شامپو ، سرم و محصولات یک ظاهر طراحی شده پاک شود. ادعا می شود 90٪ ناخالصی ها را در یک شستشوی مو جدا کند. این فرمول خامه ای و غنی باعث می شود موهای شما احساس سالم ، نرم و براق شود. این روغن اضافی را از موهای شما خارج کرده و پوست سر خود را تمیز نگه می دارد. از بروز شوره سر جلوگیری کرده و سلامت پوست سر شما را بهبود می بخشد.
 
توجه: این شامپو توصیه می شود فقط هفته ای یک بار استفاده شود.
 
طرفداران
یک محصول کوچک خیلی طول می کشد
نتایج سریع
به موهای شما می درخشد
عطر دلپذیر
منفی
فرمول بسیار متمرکز
5- شامپو مرطوب کننده سلامتی عصاره گیاهی Essences Deep Moisture
 
شامپوی مرطوب کننده De Essences Deep Moisture سلام سلام هیدراتاسیون - شامپوهای دارویی Pinit
شامپو هیدراتاسیون Essences Herbals با اسانس نارگیل غنی شده و موهای شما را تغذیه و مرطوب می کند. این بهترین شامپو مناسب است که دارای فرمول خامه ای است که موهای شما را تمیز می کند و رطوبت را به رشته های خشک و آسیب دیده منتقل می کند. این گیاه حاوی عصاره های میوه و گل است که باعث می شود موهای شما نرم و ابریشمی شود. موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و پروتئین های اساسی را در فولیکول های مو تأمین می کند.
 
طرفداران
موهای شما را عمیق می کند
فرمول متعادل pH
عطر دلپذیر
مقرون به صرفه
منفی
موهای شما را به سمت پایین وزن می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
6. شامپو روغن کرچک سیاه رطوبت Shea را تقویت و بازیابی کنید
 
 شامپو روغن کرچک سیاه تقویت کننده و بازیابی و شامپو را بازیابی می کند - شامپو های دارویی Pinit
این شامپو ملایم به آرامی موهای شما را تمیز و تغذیه می کند بدون اینکه روغن های طبیعی آن را از بین ببرد. این ماده با مواد طبیعی مانند روغن کرچک سیاه جامائیکا ، نعناع ، کره کره ارگانیک خام غنی شده است. این مواد غنی از رطوبت ، از قفل های خشک و شکننده هیدراته می کنند و از شکستگی آنها محافظت می کنند. این بهترین شامپو داروخانه برای رشد مو به دلیل ترمیم کوتیکول های آسیب دیده است. همچنین گردش خون را تحریک کرده و به حفظ پوست سر سالم کمک می کند.
 
طرفداران
نتایج سریع
به شما موهای صاف سالن می بخشد
اثرات طولانی مدت
جلوی شکاف جلوگیری می کند
منفی
قوام رقیق
 
 
بازگشت به TOC
 
7. شامپو Garnier Fructis Sleek & Shine
 
شامپو Garnier Fructis Sleek & Shine - Drugstore ShampoosPinit
شامپو Garnier Fructis Sleek & Shine به موهای شما پروتئین های لازم را برای قوی تر و سالم تر بودن آن می دهد. این پروتئین با پروتئین های فعال میوه ای ترکیب شده است - ترکیبی منحصر به فرد از پروتئین مرکبات ، ویتامین B3 و B6 ، عصاره های میوه ای و گیاهی و تقویت کننده های نرم کننده. این مواد درخشش و رطوبت طولانی مدت را به موهای شما منتقل می کنند. این بهترین شامپو داروخانه برای موهای یخ زده است زیرا حاوی روغن آرگان است که به کنترل سرخ و شکستگی کمک می کند.
 
طرفداران
خیلی خوب
نتایج طولانی مدت
موهای شما را عمیق می کند
موهای ناخوشایند را کج می کند
منفی
موهای شما را چرب می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
8. شامپو رنگ آخرین رنگ ماتریکس
 
آخرین شامپو ماتریکس Biolage Color - شامپو دارویی پینیت
شامپو Last Colour Biolage Color ، عمق رنگ و درخشش موهای با رنگ را حفظ می کند. این بهترین شامپو داروخانه است زیرا رنگ پر جنب و جوش سالن مو را تا 9 هفته حفظ می کند. ضمن اینکه به آرامی موهای شما را تمیز می کند ، لرزش رنگ را تقویت می کند. همچنین قفل های شما را تغذیه می کند و هیدراتاسیون شدیدی را برای هر رشته فراهم می کند. این شامپو ادعا می کند موهای شکننده را تقویت می کند و از بروز مسائلی مانند انتهای شکاف و شکستگی جلوگیری می کند.
 
طرفداران
شامپو متعادل pH
به طور موثر پوست سر و مو را تمیز می کند
عطر دلپذیر
یک محصول کوچک خیلی طول می کشد
منفی
دارای سولفات است
 
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: بهترین شامپوهای کراتین]
 
9. شامپو مرطوب کننده روزانه راه حل های مغذی Dove
 
شامپو مرطوب کننده روزانه Dove Nutritive Solutions - شامپو های دارویی پینیت
این شامپو مرطوب کننده روزانه از ویژگی های Complex Moisture Pro-Moisture برخوردار است که یک لایه محافظ در اطراف فولیکول های مو شما تشکیل می دهد تا از صدمه و آسیب در امان بماند. این شامپو برای پاکسازی باقیمانده از آلاینده های سازنده محصول و محیط زیست فرموله شده است. این ماده حاوی پروتئین های اساسی است که ضمن بهبود بافت آن ، موهای شما را تقویت می کند. این ادعا می کند که موهای شما را پس از تنها یک شستشو احساس نرم و ابریشمی می کند.
 
طرفداران
موهای شما را قابل کنترل تر می کند
به موهای شما می درخشد
جلوی شکاف جلوگیری می کند
کنترل می کند
منفی
موهای شما را به سمت پایین وزن می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
10. شامپو مرطوب کننده Nexxus Therape Ultimate
 
شامپو رطوبت Nexxus Therape Ultimate - شامپو های دارویی Pinit
این شامپو با کیفیت سالن با مجموعه خاویار و پروتئین ساخته شده است که به بازگرداندن انعطاف پذیری و کشش کمک می کند. این بهترین شامپو داروخانه ای برای موهای خشک است زیرا فیبر مو را دوباره می بخشد و رطوبت شدید را به آن منتقل می کند. همچنین موهای شما را با مواد مغذی اساسی آبرسانی می کند و حرکت طبیعی آن را حفظ می کند. این فرمول سبک وزن موهای شما را بدون اینکه وزن کم کند ، زنده می کند.
مرجع:ثانیکالا

10 غذای برتر که به جلوگیری از ریزش مو کمک می کنند

 آیا حتی بعد از رعایت رژیم مراقبت دقیق مو ، آیا ریزش مو را طی می کنید؟ به باشگاه خوش آمدید ، زیرا بسیاری از ما مسئله مشابهی را داریم. تصور غلط رایج این است که فکر کنید صرفاً روغن دادن ، شامپو کردن و تهویه موهای شما به طور مرتب باعث قدرت و سلامت آن می شود. انجام این کار ضروری است ، اما در کنار آن ، یک جنبه مهم دیگر وجود دارد که نقش اساسی در سلامت موها - یک رژیم غذایی مناسب دارد. شما باید از یک رژیم غذایی متعادل و متشکل از غذاهایی که حاوی مواد مغذی هستند که باعث بهبود بافت مو می شوند و ریزش مو را محدود کنید ، پیروی کنید. انجام این کار مانند سحر و جادو خواهد بود و درخشش به موهای شما اضافه می کند که هیچ سالن یا آرایشگری نمی تواند آن را مجدداً بسازد. بنابراین ، زمان آن رسیده است که رژیم غذایی خود را با غذاهایی که باعث تقویت سلامت مو می شوند ، بازسازی کنید. این همان چیزی است که ما در زیر می بینید - لیستی از بهترین غذاها برای بهبود ریزش مو. نگاهی بیاندازید.

 
غذاهایی که به جلوگیری از ریزش مو کمک می کنند
 
سبزیجات برگ سبز
هویج
سیب زمینی های شیرین
گردو
عدس
گل کلم
پرتقال ها
بادام ها
گواوا
دانه های کتان
1. سبزیجات بدون برگ سبز
غذاهایی برای جلوگیری از ریزش مو - سبزیجات بدون برگ سبز پینیت
Shutterstock
 
 
سبزیجات برگ سبز مانند اسفناج ، سبزی شلغم ، لوبیای سوئیسی و کاهو حاوی آهن هستند که برای سالم نگه داشتن سلولهای مو ضروری است. کمبود آهن باعث ریزش مو می شود زیرا مقدار لازم از مواد مغذی به ریشه های مو منتقل نمی شود. این باعث می شود آنها ضعیف شده و به راحتی مستعد شکستگی شوند.
 
کاله حاوی ویتامین های A و C است که برای پوست سر مفید هستند. آنها همچنین نرم کننده موهای طبیعی هستند. حتی سبزی های شلغم و گچ سوئیسی حاوی ویتامین های A و C هستند.
 
بهترین راه برای مصرف سبزیجات برگ سبز تهیه سالاد یا اضافه کردن آنها به عدس است. یک گزینه سالم تر برای جوشاندن آنها و خوردن یا آب آنهاست.
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: 5 درمان اساسی برای ریزش مو]
 
2. هویج
غذاهایی برای جلوگیری از ریزش مو - CarrotsPinit
Shutterstock
 
هویج سرشار از بتاکاروتن است که یک ماده مغذی اساسی در مواد غذایی برای جلوگیری از ریزش مو است. آنها همچنین حاوی مقادیر زیادی ویتامین A هستند که سلامت پوست سر و فولیکول های مو را بهبود می بخشد.
 
هویج پر از مواد مغذی و مواد معدنی دیگری مانند ویتامین K ، C ، B6 ، B1 ، B3 ، B2 ، فیبر ، پتاسیم و فسفر است که برای حفظ موهای سالم و سالم بسیار مهم هستند.
 
هر روز آب هویج بنوشید تا شاهد کاهش شدید ریزش مو باشید. همچنین می توانید هویج را به صورت خام میل کنید ، آنها را به سالاد اضافه کنید یا با آنها سوپ یا کاری درست کنید.
 
 
بازگشت به TOC
 
3. سیب زمینی شیرین
غذاهایی برای جلوگیری از ریزش مو - سیب زمینی شیرینPinit
Shutterstock
 
سیب زمینی شیرین حاوی مس ، آهن و پروتئین است که باعث تقویت رشد مو و حفظ سلامت پوست سر می شود. آنها همچنین سرشار از بتاکاروتن هستند که به رشد سلول کمک می کند تا از ریزش مو جلوگیری کند و موهای کسل کننده را بهبود بخشد.
 
سیب زمینی شیرین حاوی پتاسیم و منیزیم است که به آرامش حواس می پردازند و به عنوان شایع کننده استرس عمل می کنند. این خاصیت می تواند مفید باشد زیرا استرس اغلب باعث ریزش مو می شود.
 
می توانید سیب زمینی شیرین را به روش های مختلف بخورید. بهترین روش برای مصرف آنها جوشانده است. همچنین می توانید آنها را بپزید یا با آنها کاری درست کنید.
 
بازگشت به TOC
 
4- گردو
مواد غذایی برای جلوگیری از ریزش مو - WalnutsPinit
Shutterstock
 
گردو به عنوان "غذای مو" شناخته می شود زیرا حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است - مواد مغذی لازم برای موهای سالم و شاداب.
 
گردو همچنین حاوی روی ، آهن ، سلنیوم و ویتامین های B1 ، B6 و B9 است - همگی رشد مو را تحریک می کنند و به طور موثری ریزش مو را کاهش می دهند. آنها همچنین حاوی بیوتین ، ویتامین E ، پروتئین و منیزیم هستند که فولیکول های مو را تقویت کرده و سلامت پوست سر را حفظ می کنند.
 
می توانید گردو را به صورت خام بخورید و یا آنها را یک شبه در آب خیس کنید و آنها را میل کنید. آنها علاوه بر عالی بودن سالادها و دسرها را نیز ایجاد می کنند.
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: 20 مزایای شگفت انگیز گردو (اخروت) برای پوست ، مو و سلامتی]
 
5- عدس
عدس مانند نخود کبوتر شکسته ، عدس قرمز ، نخود فرنگی ، عدس زرد ، نخود و لوبیا کلیه سرشار از اسیدفولیک ، فسفر و فیبر است. این مواد مغذی میزان اکسیژن به پوست سر را افزایش داده و از این طریق رشد مو را تحریک می کنند.
 
پروتئین موجود در عدس به ساخت سلولهای حیاتی برای رشد مو کمک می کند. پوست سر و فولیکول های مو را تغذیه می کند و سلامتی آنها را تقویت می کند.
 
یک میلیون روش برای مصرف عدس وجود دارد. معروف ترین آنها استفاده از آنها برای پختن دال است که به عنوان غذای راحت نیز دو برابر می شود. فقط کافی است عدس را در آب خیس کنید و آنها را با ادویه جوشانده و جوشانده تا دلپذیری دلپذیر را که برای مو بسیار مفید است ، ضرب کنید.
 
بازگشت به TOC
 
6. گل کلم
غذاهایی برای جلوگیری از ریزش مو - گل کلم پینیت
Shutterstock
 
گل کلم حاوی ویتامین های A ، E ، C و K ، سدیم ، پتاسیم ، کلسیم ، منگنز ، روی ، چربی ها ، نیاسین ، مس و آهن است - همه اینها ریزش مو را کاهش می دهد.
 
مواد مغذی گل کلم باعث بهبودی می شود و به بدن کمک می کند تا به سرعت از آسیب ها بهبود یابد. همچنین موهای شما را جوان می کند.
 
روش های مختلفی برای مصرف گل کلم وجود دارد. بهترین راه جوشاندن سبزیجات ، پاشیدن مقداری نمک و مزه دار کردن آن است. یا می توانید آن را رنده کنید ، ادویه جات ترشی جات اضافه کنید و آن را به عنوان یک ظرف جانبی با برنج میل کنید.
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: 11 داروی خانگی موثر و نکاتی برای کنترل ریزش مو]
 
7. پرتقال
مواد غذایی برای جلوگیری از ریزش مو - OrangesPinit
Shutterstock
 
پرتقال سرشار از ویتامین C است که باعث تقویت رشد مو می شود. آنها همچنین حاوی آنتی اکسیدان ها ، فلاونوئیدها ، بتاکاروتن ، منیزیم و فیبر هستند که برای بهبود سلامت موها شگفت آور هستند.
 
پرتقال به درمان شوره سر کمک می کند ، که در غیر این صورت می تواند به ریزش مو منجر شود. آنها همچنین باعث بهبود بافت مو می شوند.
 
بهتر است پرتقال را تازه و خام مصرف کنید. بهترین گزینه بعدی آب میوه دادن آنها و فورا نوشیدن آن است. همچنین می توانید آنها را به سالاد میوه اضافه کنید و یک میان وعده دلچسب میل کنید.
 
بازگشت به TOC
 
8. بادام
مواد غذایی برای جلوگیری از ریزش مو - AlmondsPinit
Shutterstock
 
بادام سرشار از منیزیم است ، که باعث می شود آن را به عنوان یکی از غذاهای برتر برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین به کاهش ریزش مو کمک کند. مصرف بادام همچنین پوست سر را تغذیه می کند.
 
منیزیم همچنین در تقویت رشته های مو و جلوگیری از شکستگی نقش اساسی دارد.
 
4-5 بادام را بردارید و آنها را برای چند ساعت در آب خیس کنید. لایه بالایی را پوست کنده و آنها را مصرف کنید. همچنین می توانید آنها را خرد کرده و روی سالاد بپاشید.
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: 9 مزایای روغن بادام]
 
9. گواوا
غذاهایی برای جلوگیری از ریزش مو - GuavaPinit
Shutterstock
 
گواوا منبع غنی از ویتامین های A و C و همچنین مواد معدنی مانند مس ، منگنز و منیزیم است. این یک منبع عالی از مواد مغذی است که به بهبود سلامت مو کمک می کند.
 
گواوا حاوی ویتامین C بیشتری نسبت به پرتقال و پتاسیم بیشتری نسبت به موز است. این ترکیب قدرتمند از دو ماده مغذی می تواند موهای شما را به طور کامل دگرگون کند ، برای بهتر.
 
شما به راحتی می توانید یک گواوا شسته شده را خرد کرده و با یک نمک نمکی آن را میل کنید. اگر در حال حرکت هستید ، مقداری آب گواوا درست کنید و آن را همراه با هم بخورید تا در طول روز آب شود.
 
بازگشت به TOC
 
10. بذر کتان
غذاهایی برای جلوگیری از ریزش مو - تخم کتانPinit
Shutterstock
 
دانه های کتان منبع غنی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که مو را تغذیه می کنند و از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست سر جلوگیری می کنند. اسیدها همچنین شکستگی مو را کاهش داده و قابلیت ارتجاعی مو را بهبود می بخشد.
 
دانه های بذر کتان دارای خاصیت ضد التهابی هستند که باعث محافظت از فولیکول های مو در برابر صدمات شدید و در نتیجه جلوگیری از ریزش مو شدید می شوند.
 
تخم کتان را خیس کرده و خرد کنید و آنها را به آب میوه ، سالاد یا دسر اضافه کنید. یا فقط آنها را روی اسموتی ها یا کره بادام زمینی بپاشید.
 
برخی از این مواد برای جلوگیری از ریزش مو هستند. اما شما می توانید با روش های دیگر با ریزش مو نیز مبارزه کنید.
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: نحوه متوقف کردن و کاهش ریزش مو]
 
نکاتی برای جلوگیری از ریزش مو
موهای خود را به آرامی اداره کنید. خیلی سخت نکش
با ابزارهای داغ آرایش را به حداقل برسانید و حتما از سرم محافظ قبل از استایل استفاده کنید.
هرگز موهای مرطوب را شانه نکنید.
موهای مرطوب را با پارچه یا حوله مالش ندهید. فقط آن را با یک پارچه آغشته کرده و بگذارید به طور طبیعی خشک شود.
از محصولات مویی متناسب با نوع موی خود استفاده کنید.
بیش از 2-3 بار در هفته شامپو نکنید زیرا پوست سر شما برای بازیابی روغنهای طبیعی به زمان نیاز دارد.
زندگی با موهای سالم زیباتر است ، اینطور نیست؟ احساس خوب است که انگشتان خود را از طریق آن بکشید. دستیابی و نگهداری از چنین موهای شاداب یک کار است و باید آن را بجا آورید زیرا ارزش آن را دارد. رژیم هایی را با غذاهایی که در بالا ذکر شد برنامه ریزی کنید و خوب است که بروید.
مرجع:ثانیکالا

6 بهترین ویتامین برای کنترل ریزش مو

 ریزش مو احتمالاً یکی از رایج ترین مشکلات مردم است. سن دیگر نوار نیست. این روزها حتی کودکان شروع به تجربه ریزش مو می کنند. دلایل مختلفی برای ریزش مو وجود دارد که برخی از آنها شایع ترین آلودگی ، استرس ، رژیم غذایی نادرست و کمبود خواب است.

 
روش های مختلفی برای درمان ریزش مو استفاده می شود. یکی از راه هایی که در کنترل و جلوگیری از ریزش مو بسیار مؤثر بوده است ، مصرف ویتامین های مناسب است. مصرف مکمل های ویتامین یا صرفاً مصرف بیشتر غذاهای سرشار از ویتامین هایی که برای درمان ریزش مو استفاده می شوند بسیار مؤثر است.
 
 
انتخاب دارو با مشکل خاص متفاوت است و می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. قبل از شروع مصرف هرگونه مکمل ، با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید تا دیگر به این مشکل دامن نزنید.
 
چه ویتامین هایی برای ریزش مو مفید هستند؟
ویتامین A
ویتامین های B
ویتامین سی
ویتامین دی
ویتامین E
ویتامین B5 (پانتنول)
 
چگونه ریزش مو را با استفاده از ویتامین ها کنترل کنیم؟
بیشتر ما روزانه از مکمل های ویتامین استفاده می کنیم زیرا به ساخت سلول های جدید پوست و مو کمک می کند. چه ویتامین هایی برای کنترل ریزش مو مفید هستند؟ متخصصان پوست اظهار داشتند که ویتامین B5 ، ویتامین B6 ، بیوتین ، فولیک اسید ، ویتامین A ، ویتامین C و ویتامین E به طور مستقیم بر روی پوست ، بدن و به خصوص موهای ما تأثیر می گذارد.
 
ویتامین های خاص کنترل موهای زائد را کنترل می کنند ، اما فقط در مواقع مناسب و زیاد استفاده نمی شوند. این مهم است که ابتدا بدانید کدام ویتامین در درمان این بیماری موثر است.
 
6 بهترین ویتامین برای کنترل ریزش مو
1. ویتامین A
1.-ویتامین-آپینیت
تصویر: iStock
 
 
این ویتامین سنتز اسید رتینوئیک در فولیکول مو را تنظیم می کند. این نه تنها برای مراقبت از پوست مفید است ، بلکه به رشد مو نیز کمک می کند. همچنین موهای شما را مرطوب کرده و آن را سالم نگه می دارد (1). ویتامین A در موارد زیر یافت می شود:
 
هویج
سیب زمینی های شیرین
اسفناج
سایر سبزیجات سبز برگ تیره
ماهی تن
کاهو
فلفل قرمز شیرین
انبه
 
2. ویتامین های B
2.-B-VitaminsPinit
تصویر: iStock
 
 
این یکی از بهترین ویتامین هایی است که با مقابله با استرس به رشد مو کمک می کند. اینوزیتول و B12 ویتامین های مفید B برای رشد مو هستند. ویتامین B در موارد زیر یافت می شود:
 
تخم مرغ
گوشت
پاپایاس
پرتقال ها
لوبیا
مرغ
3. ویتامین C
3.-ویتامین-CPinit
تصویر: iStock
 
این ویتامین به بدن کمک می کند تا آهن را از مواد غذایی جذب کند ، که برای رشد مو ضروری است. همچنین تولید کلاژن را تقویت می کند ، که برای حفظ ساختار موهای شما و ترمیم آسیب ها ضروری است (2). ویتامین C در موارد زیر یافت می شود:
 
گواوا
اسفناج
سبزیجات برگ سبز تیره
فلفل زنگ زرد
کلم بروکلی
کیوی
پرتقال ها
آهکهای شیرین
لیمو
نخود فرنگی
پاپایا
4- ویتامین D
4- ویتامین-DPinit
تصویر: iStock
 
این ویتامین برای ریزش مو باعث تحریک فولیکول مو و سلول ها می شود به گونه ای که ساقه های جدید مویی ایجاد می کند. ویتامین D در موارد زیر یافت می شود:
 
ماهی
صدف
روغن کبد ماهی کاد
سلامی
ژامبون
سوسیس
توفو
شیر سویا
تخم مرغ
قارچ
محصولات لبنی غنی شده
5- ویتامین E
5- ویتامین- EPinit
تصویر: iStock
 
این مویرگ ها را تحریک می کند ، و این باعث گردش خون در پوست سر می شود. این بیشتر به دلیل داشتن محتوای آنتی اکسیدانی غنی و خاصیت ضد التهابی ، به رشد مو کمک می کند (3). ویتامین E در موارد زیر یافت می شود:
 
اسفناج
توفو
آووکادو
بادام ها
دانه های آفتابگردان
روغن زیتون
کلم بروکلی
کدو تنبل
6. ویتامین B5
6.-ویتامین-B5Pinit
تصویر: iStock
 
این ماده همچنین به عنوان ویتامین B5 یا Panthenol شناخته می شود (که در طبیعت به عنوان D-Panthenol یافت می شود) ، این ماده مهم داروهای کنترل کننده ریزش مو است. غذاهای سرشار از ویتامین B5 عبارتند از:
 
قارچ
پنیر
ماهی روغنی
تخم مرغ
آووکادوها
گوشت گاو
مرغ
دانه های آفتابگردان
سیب زمینی های شیرین
گوشت خوک ناب
نکات اضافی در مورد رژیم غذایی
کسانی که پروتئین کافی مصرف نمی کنند و کربوهیدرات و چربی زیادی مصرف می کنند ، اغلب از ریزش مو رنج می برند ، زیرا رژیم غذایی آنها ناکافی است. بنابراین از این مواد مغذی ضروری خودداری کنید.
افراط در رژیم غذایی سرشار از پروتئین ، که به شکل ماهی ، مرغ ، برخی از اشکال مختلف عدس ، لوبیای خشک شده (rajma) ، توفو ، پنیر کلوچه (پنیر) و البته شیر است.
ویتامین A و C را به صورت میوه های مرکبات ، توت فرنگی گوجه فرنگی یا آب لیموترش یک بار در روز مصرف کنید تا اطمینان حاصل کنید که سهمیه شما از این ویتامین خاص برای ریزش مو برآورده می شود.
بیشتر غذاهای کل مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن را تأمین می کنند. می توانید مکمل هایی را نیز اضافه کنید زیرا اینها تأثیر بیشتری در تحریک رشد مو و در نتیجه کنترل ریزش مو دارند.
 
 
خوردن سالم فواید زیادی دارد و رشد قوی مو یا کنترل ریزش مو یکی از آنهاست. حتماً روزانه غذای سالم مصرف می کنید و تفاوت را خودتان ببینید. متناسب باشید ، سالم بمانید!
 
امیدوارم که این مقاله را شامل ویتامین های مؤثر در کنترل ریزش مو باشد. آیا تجربه ریزش مو را داشته اید؟ در مورد نظرات خود در بخش نظرات در زیر بگویید.
مرجع:ثانیکالا

6 قدم ساده برای شستن موهای شما با شامپو

 فکر می کنید موهای شما درخشش و درخشش خود را از دست می دهد؟ آیا می خواهید موهای خود را همانطور که قبلاً زرق و برق دار بود ، ببافید؟ بیشتر ما مشغول کارهای زیادی هستیم که حتی اصلاً زحمت نمی کشیم که از موهایمان مراقبت خوبی داشته باشیم.

 
چگونه می توانید مطمئن شوید همیشه موهای شما سالم است؟ خوب ، شامپو کننده است! یک شامپو و تهویه مطبوع با کیفیت خوب همیشه می تواند باعث شگفتی شود و زیبایی شما را به مرور زمان تقویت کند. بنابراین آیا شما روش صحیح استفاده از شامپو برای شستشوی روزانه مو را می دانید؟ اگر می خواهید روش کاملی از شامپو زدن را بلد باشید ، که می تواند به زیبایی زیبایی موهای خود را به شما برگرداند ، این پست را پوشش داده است! با خواندن خود پیش بروید!
 
 
[بخوانید: بهترین نکات شستشوی مو]
 
نحوه شستن مو با شامپو:
عناصر:
 
بسته ای از شامپو مورد نظر شما (ترجیحا چیزی مناسب موهای شما باشد)
یک شانه دندانه دار گسترده
بسته ای از مطبوع مارک دار (اگر می خواهید موهای صاف و ابریشمی داشته باشید از Dove یا Tresemme استفاده کنید)
6 قدم شما باید دنبال کنید:
قبل از دوش گرفتن ، یک شانه دندانه دار گسترده بگیرید و موهای خود را به آرامی و به درستی شانه کنید. این کار نه تنها باعث کاهش لک ها می شود بلکه به شما کمک می کند تا هنگام خشک شدن از ساقه های مو خودداری کنید.
حالا موهای خود را با آب گرم مرطوب کنید و مقداری شامپو مصرف کنید و موهای خود را به آرامی با آن ماساژ دهید. شامپو را در تمام طول موهای خود کار کنید.
موهای خود را با آب سرد بشویید و موهای خود را در جهت رو به پایین بکشید. پس از این ، به تهویه نیاز خواهید داشت. همانطور که آکادمی پوست آمریکا می گوید ، نرم کننده های نرم کننده را فقط بر روی موهای خود بمالید.
تهویه را به آرامی بمالید و بگذارید پنج دقیقه بماند. این کار باعث تقویت کوتیکول های موهای شما شده و مانع از نگاه موهای شما می شود.
پس از شستشوی تهویه مطبوع ، حوله ای را برای لکه دار کردن موهای خود استفاده کنید. سعی کنید موهای مرطوب خود را به آرامی درمان کنید زیرا این باعث می شود موهای شما آسیب نبیند یا ضعیف شود.
موهای خود را خشک نکنید. این امر به این دلیل است که گرما موهای شما را شکسته و آن را خشن ، کسل کننده و مستعد آسیب می کند. از این رو ، همیشه بهتر است اجازه دهید موهای شما به طور طبیعی خشک شود.
[بخوانید: تهویه مطبوع خانگی برای موهای آسیب دیده]
 
نکاتی درباره موهای زیبا:
 
به طور متوسط ​​، موهای شما تا 6 اینچ در سال رشد می کند. با این حال ، راز موهای بلند ، زیبا و براق در طبیعت پنهان است. برای لذت بردن از موهای شگفت انگیز ، از نکات و ایده های ذکر شده در زیر استفاده کنید. مطمئناً حیرت خواهید کرد!
 
حتما رژیم خوبی داشته باشید. برای داشتن موهای دوست داشتنی ، باید درست بخورید! به همین دلیل همیشه توصیه می شود رژیم غذایی مغذی مصرف کنید. غذاهای پر از ویتامین E ، روی ، اسیدهای چرب امگا 3 ، پروتئین ، سلنیوم ، آهن ، فولات و ویتامین D (1) را اضافه کنید.
حتما از روغن های گیاهی برای موهای خود استفاده کنید. این روغن ها موهای شما را از آسیب محافظت می کنند.
عکسهای باریک و موی تنگ نداشته باشید و سبک های موی پیچیده ای نداشته باشید. انجام این کار موهای شما را خشن می کند.
در جستجوی محصولات خوب برای مراقبت از مو ، به دنبال کلماتی مانند "مرطوب کننده" و "مرطوب کننده" بر روی برچسب شوید. یک شامپوی خوب پوست سر شما را با روغنهای اساسی پر کرده و آن را جوان ، روشن و زیبا به نظر می رساند (2).
اگر موهای آسیب دیده و شکننده دارید از شامپو های مبتنی بر کراتین استفاده کنید. این باعث می شود تا موهای شما قوی تر و سالم تر شوند (3).
هفته ای یکبار روغن روغن داغ را امتحان کنید. این باعث می شود درخشش و رطوبت لبه های شما بازگردد.
[بخوانید: بهترین نکات شستشوی مو]
 
اکنون که می دانید چگونه موها را با شامپو بشویید ، به ما اطلاع دهید که آیا این کار را امتحان می کنید یا خیر. بنابراین چگونه موهای خود را صاف و زیبا نگه دارید؟ می خواهید یک زن و شوهر از اسرار خود را بیرون بریزید؟ نظرات خود را در کادر زیر بگذارید. ما دوست داریم نکات زیبایی شما را بدانیم و منتظر نظرات شما هستیم!
مرجع:ثانیکالا

چگونه ماساژ سر در رشد مو کمک می کند؟

 اکنون یک واقعیت اثبات شده است که ماساژ پوست سر با روغن راهی عالی برای فعال کردن رشد مو است. باعث افزایش جریان خون به پوست سر می شود و گاهی اوقات جریان خوبی از خون برای رشد موهای شما مفید است.

 
بنابراین به طور قطع می توان گفت که ماساژ سر فایده ای برای رشد مو دارد! این یکی از لوکس ترین نکات زیبایی برای رشد مو تا به امروز است.
 
 
ماساژ سر
Head-MassagePinit
تصویر: iStock
 
اگر به دنبال رشد مو توسط ماساژ سر هستید ، پس از مدتی یکبار ماساژ در آبگرم ماساژ درمانی توسط متخصصین درمانی انتخاب کنید. آنها در تکنیک هایی که جریان خون را به پوست سر شما افزایش می دهند ، مهارت دارند. ماساژور فشار را در نقاط مناسب اعمال می کند و این به نوبه خود باعث تحریک رگ های خونی روی پوست سر می شود و به جذب بهتر اکسیژن توسط رگ های خونی کمک می کند. برای رشد مناسب هر یک از رشته ها ، هر فولیکول مو به مقدار مساوی از مواد مغذی نیاز دارد. بنابراین هرچه نوع مناسب ماساژ با تکنیک مناسب بیشتر باشد احتمال رشد خوب مو بیشتر است.
 
 
ماساژ منظم سر برای رشد مو با روغن و البته یک شامپوی خوب قطعاً باعث افزایش سرعت رشد مو می شود.
 
چگونه به خودتان یک ماساژ سر در خانه بدهید
1. راحت باشید
Be-ComfortablePinit
تصویر: Shutterstock
 
مکانی آرام را به دور از حواس پرتی انتخاب کنید ، جایی که می توانید روی آنچه اتفاق می افتد متمرکز شوید.
 
2. از انگشتان خود استفاده کنید ، نه از ناخن!
 
استفاده از-FingersPinit
تصویر: Shutterstock
 
از انگشتان هر دو دست استفاده کنید و آنها را روی یک خط وسط خیالی پیشانی خود قرار دهید ، در حالی که انگشت شست پشتیبانی از معابد شما را فراهم می کند. فشار نور را اعمال کرده و سپس رها کنید.
 
اکنون انگشتان خود را به آرامی روی پیشانی خود ، نزدیک به خط مو خود تغییر دهید و دوباره فشار دهید و رها کنید.
این کار را تا زمان رسیدن به مرکز پوست سر خود تکرار کنید.
 
از آنجا ، پایین پشت سر خود را حرکت دهید. حرکت را در راه ادامه دهید.
 
 
پس از رسیدن به پایه جمجمه خود ، به جلو بازگردید و حرکت را تکرار کنید. این بار ، انگشتان دست شما باید در طرفین سر شما باشد. هنگامی که تمام نواحی پوست سر خود را پوشانید ، حرکت تناسلی خود را با تنفس خود هماهنگ کنید. این به شما کمک می کند تا آرام شوید و به پوست خود اجازه می دهید تا احساس طراوت کند.
 
3. روغن ماساژ پوست سر را آماده کنید
آماده سازی -The-پوست سر-ماساژ-OilPinit
تصویر: Shutterstock
 
مقدار کمی روغن ماساژ را روی انگشتان خود بگذارید و در حرکات دایره ای ماساژ را شروع کنید. از معابد خود شروع کنید و به بقیه پوست سر خود برسید. در صورت نیاز روغن را به نوک انگشتان خود اضافه کنید.
 
بعد از پوشاندن کامل پوست سر خود ، حوله گرم را روی سر خود قرار داده و آن را برای مدت 10 دقیقه آنقدر بگذارید تا روغن روی پوست سر شما بماند. اگر از پوستی خیس و خارش دار رنج می برید ، حتی می توانید یک شبه روغن را ترک کنید.
 
شستشو-Your-Hair2Pinit
تصویر: Shutterstock
 
 4- موهای خود را بشویید
تکرار-این-به طور منظمPinit
تصویر: Shutterstock
 
پس از انجام ماساژ پوست سر ، می توانید موهای خود را به خوبی با شامپو و نرم کننده شستشو دهید. شامپو را روی پوست سر خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. مطمئن شوید که موهای خود را در قسمت بالا و ماسوره قرار ندهید ، زیرا انجام این کار باعث ایجاد لوزه می شود. ممکن است شما مجبور شوید دو بار شامپو بزنید تا چربی آن از موهایتان خارج شود.
 
5- این کار را به طور مرتب تکرار کنید
انجام این ماساژ پوست سر به طور مرتب به کاهش تنش کمک می کند و به سالم ماندن موهای شما کمک می کند.
در زیر برخی از روغنهای اساسی که می توانند به تغذیه پوست سر شما کمک کنند:
 
اگر پوست سر خشک و خارش دار دارید ، می توانید با روغن بابونه یا روغن درخت چای بروید. آنها در تسکین پوست کمک می کنند.
اگر از مشکلات شوره سر رنج می برید ، روغن لیمو بهترین عملکرد را دارد.
روغن کرچک و روغن بادام رشد مو را تقویت می کنند.
روغن نعناع به عنوان یک ماده پاک کننده طبیعی عمل کرده و گردش خون پوست سر را بهبود می بخشد.
استفاده از-FingersPinit
تصویر: Shutterstock
 
مراحل ماساژ سر برای رشد مو با روغنهای اساسی
استفاده از چند قطره روغن اساسی در طول ماساژ مطمئناً باعث افزایش سرعت رشد مو می شود. همچنین ، یک ماساژ روغن گرم به تسکین پوست سر از شوره سر کمک می کند. شوره سر در هنگام شامپو به دنبال ماساژ مو شسته می شود. اگر مشکل شوره سر دارید ، به خودتان ماساژ روغن گرم بدهید ، و در ادامه با استفاده از یک شانه نیتر برای خلاص شدن از شر پوسته پوسته ها استفاده کنید. بیشتر پوسته و ماساژ مناسب سر برای رشد مو مطمئناً باعث بهبود وضعیت موهای شما نمی شود.
 
ماساژهای سر از رشد مو و همچنین کلی بدن و رفاه شما به روش های زیر بهره مند می شوند:
 
درد ناشی از اسپوندیلیت یا انواع دیگر دردهای گردن را که ممکن است به دلیل ساعتهای طولانی کار هر روز با آنها روبرو شوید ، تسکین دهید.
ضمن گرفتن ماساژ برای رشد مو ، از سردرد و مشکلات سینوسی نیز خلاص خواهید شد
این امر به شما کمک می کند از زمانی که انرژی و فعال خواهید شد ، به تمام توان بدن خود برای کار دست یابید.
آیا فکر کرده اید که چرا بعد از یک ماساژ خوب خواب آلود هستید؟ ماساژها شما را از استرس رهایی می بخشد و چرت هایی که بعد از یکی می گیرید جزو بهترین ها خواهند بود.
استفاده از روغنهای اساسی مانند اسطوخودوس ، بابونه ، آویشن ، رزماری ، جوجوبا یا روغن انگور مخلوط شده در روغن زیتون باکره فوق العاده گرم فقط یک چربی برای پوست سر شماست. اینها نه تنها کنترل می کنند
 
مرجع:فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

16 بهترین روغن برای رشد مو برای خرید در سال 2019

 ایده روغن کردن موهای شما در هفته دو بار به نظر می رسد مدرسه قدیمی است ، درست است؟ اشتباه! معلوم است ، مادر شما حق داشت به طور مرتب روغن موهای تکه تکه کند. روغن زدن بهترین راه برای لعاب دادن به موهای شما است. این ماده به مواد مغذی و پروتئین های مورد نیاز بدن برای قوی تر و درخشش بیشتری به موهای شما می بخشد. یکی از بهترین راهها برای داشتن موهای سالم ، طولانی و ضخیم ، نشستن و لذت بردن از یک ماساژ خوب روغن داغ است. یک روغن مو مناسب با مواد با کیفیت بالا باعث تقویت رشد مو می شود ، پوست سر شما را از عفونت های باکتریایی تسکین می دهد و از ساییدگی زودرس مو جلوگیری می کند. در این مقاله لیستی از 15 روغن مناسب برای رشد مو موجود در هند را گردآوری کرده ام. اما اول ، اجازه دهید در مورد آنچه شما دنبال آن هستید در روغن رشد مو صحبت کنیم.

 
محصولات چک قیمت
روغن درمانی بیوتیک بیو برینگراژ برای بررسی قیمت ریزش مو
قیمت چک روغن آیرودیس کینگ کینگ
قیمت بررسی روغن رشد موی فشرده Nivr
قیمت بررسی روغن موی گیاهی خدی و رزماری طبیعی خدی
قیمت بررسی روغن حامل روغن زیتون سرد سرد
Parachute Advanced Ayurvedic Deep تهویه مطبوع قیمت داغ روغن
Indus Valley Bio Organic Organic Outdoor رشد قیمت مو
قیمت بررسی روغن ریزش مو ضد ریزش موی هیمالیا
قیمت کنترل روغن کنترل ریزش مو Trichup
قیمت کنترل روغن ریزش مو کنترل پیشرفته چتربازی Parachute
کیفیت روغن خوب برای رشد مو
 
1. رشد سریعتر را ترویج می کند
 
این یکی واضح است هر روغن خوبی برای رشد مو باعث تقویت فولیکول های شما شده و محیط مناسب پوست سر را برای رشد حداکثر مو ایجاد می کند.
 
2. رشد مو را تحریک می کند
 
 
یک روغن خوب مو نه تنها باعث تقویت رشد مو می شود بلکه باعث ایجاد فولیکول های خفته در پوست سر شما نیز می شود تا رشته های جدید مو ایجاد کنند. این کیفیت به بهبود حجم و ضخامت مو کمک می کند.
 
3. ریزش مو
 
عوامل زیادی می توانند منجر به ریزش مو شوند. یک روغن رشد مو خوب قادر خواهد بود با اطمینان از اینکه پوست سر و فولیکولهای شما در فرم بالایی قرار دارند ، مسئله را در ریشه خود (هدف در نظر گرفته شده) مهار کنید.
 
4- فولیکول ها و مو را تغذیه می کند
 
فقط یک فولیکول تغذیه شده می تواند موهای سالم ایجاد کند ، و موهای شما برای سالم ماندن نیاز به تغذیه مداوم دارند.
 
5- شرایط مو
 
برای حفظ صدمه دیدن موهای شما به هیدراتاسیون بهینه نیاز دارد. این امر به این دلیل است که موهای خشک نسبت به موهای مطبوع بیشتر مستعد آسیب هستند. خشکی می تواند منجر به مسائلی مانند انتهای شکاف ، شکستگی ، سرخ شدن و بافت موی وحشتناک شود.
 
اکنون که می دانید چگونه روغن رشد موی خوبی را انتخاب کنید ، بهترین موارد موجود در بازار را بررسی کنید.
 
16 بهترین روغن برای رشد مو برای خرید در سال 2019
1. روغن درمانی Biotique Bio Bingingraj برای ریزش مو
 
 
روغن درمانی Biotique Bio Bingingraj برای ریزش مو - روغن برای رشد موهای شما Pinit
چه چیزی بهتر از مارک تجاری است که علم مدرن را با آیورودا ترکیب می کند؟ این ترکیب می تواند به شما مویی را که همیشه در آن آرزو کرده اید ، به شما ببخشد! روغن درمانی Biotique Bio Bingingraj با ترکیبی از گیاهان پرمصرف مانند برینگراژ خالص ، تسسو ، آملا ، مالتی ، روغن نارگیل و شیر بز تهیه شده است. این ترکیبات به درمان آلوپسی و سایر نگرانی های پوست سر و مو کمک می کند تا موهای تمیز ، تازه ، سالم و زیبایی خاصی به شما بخشد. باعث بهبود بافت موهای شما می شود ، پوست سر شما را تغذیه می کند ، هر رشته مو را تقویت می کند ، رشد جدید مو را تقویت می کند و از رنگ آمیزی آن جلوگیری می کند. بهترین چیز در مورد این روغن این است که باعث می شود موهای شما فقط در یک بار استفاده از ابریشمی قابل مشاهده باشد.
 
طرفداران
سبک
غیر چسبنده
خشکی را درمان می کند
ریزش مو را کنترل می کند
بسته بندی مسافرتی
مقرون به صرفه
عطر دلپذیر
منفی
هیچ یک
 
 
 
2. روغن روغن آیورودیس Kesh King
روغن دارویی کاش کینگ و پوست آیرودینک مو
 
روغن دارویی Kesh King Ayurvedic تنها روغنی است که توسط Trichology Anthony Pearce مشهور بین المللی تأیید شده است. این بیماری با تعداد بیشماری از نگرانی های مو مانند ریزش مو و شکستگی مو سروکار دارد. این روغن حاوی 21 گیاه آیورودایی مانند برینگراجا ، آمالاکی ، متی ، براهمی ، جاپا ، لودرا ، مانژستا ، جاتمانسی است. فرمول آیورودای این روغن همچنین به کاهش ریزش مو و سایر مشکلات مانند خاکستری زودرس و شوره سر کمک می کند و همچنین از نظر بالینی برای افزایش رشد موهای جدید اثبات شده است.
 
طرفداران
ریزش مو را کاهش می دهد
عوارض جانبی ندارد
عطر تقویت کننده
منفی
هیچ یک
 
 
3. روغن رشد شدید مو Nivr
 
روغن رشد فشرده مو Nivr - روغن برای رشد مو
ادعای محصول
روغن رشد موی فشرده Nivr راه حل ایده آل برای مقابله با آسیب دیدگی ، شکستگی مو و خشکی پوست سر به همراه بسیاری از مشکلات مو دیگر است. آلودگی ، قرار گرفتن در معرض دیجیتال ، شیوه زندگی شهری ، عدم رژیم صحیح و پرتوهای UV شایعترین موارد آسیب رسان مو است که این روغن مو به دنبال مبارزه با آن است. این گیاه حاوی 6 گیاه است که پوست سر شما را تغذیه می کند: نلی ، آملا ، بهرنجراژ ، آلوئه ورا ، روغن نعنا و روغن جوجوبا. این گیاهان به التیام و ترمیم سلولهای آسیب دیده در پوست سر شما کمک می کنند و سلامت فولیکول ها را بهبود می بخشند تا رشد سریع تری از موها داشته باشند. آنچه باعث اطمینان بیشتر این روغن مو می شود این است که توسط وزارت ایوش ، دولت گواهی شده است. هندوستان
 
طرفداران
مناسب برای تمام انواع مو
موهای شما را ضخیم تر می کند
خشکی پوست سر را درمان می کند
ریزش مو را کاهش می دهد
مقرون به صرفه
اندازه مسافرتی
منفی
هیچ یک
 
 
 
4. روغن مو گیاهی خدی طبیعی حنا و رزماری
 
موهای گیاهی Khadi طبیعی حنا و رزماری Oi
طرفداران
به موهای شما می درخشد
رشد مو سالم را تحریک می کند
بافت موهای شما را بهبود می بخشد
از شکستگی جلوگیری می کند
مقرون به صرفه
منفی
نتایج تأخیر
 
 
6. Parachute Advanced Ayurvedic Deep تهویه روغن داغ
 
Parachute Advanced Ayurvedic Deep Conditioning روغن داغ - روغن های رشد مو
برای جلوگیری از خشک شدن موهای خود در طول زمستان ، Parachute این روغن داغ تهویه شده Ayurvedic را فرموله کرد. این خشکی را کاهش می دهد و موهای آسیب دیده را تغذیه می کند و آن را نرم ، ابریشمی و سالم می کند. این گیاه حاوی گیاهان دارای تهویه مطبوع عمیق نادر مانند آویشن سفید ، فلفل سیاه ، هیبیسکوس و عصاره مالکانگانی است. آویشن سفید به ویژه با افزایش گردش خون در پوست سر شما به رشد مو کمک می کند. این روغن سرشار از ویتامین حاوی فلاونوئیدهایی است که خاصیت تحریک رشد و ضد شوره دارند. همچنین موهای شما را تقویت می کند ، با ریزش مو مبارزه می کند و خارش پوست سر را کاهش می دهد.
 
طرفداران
حاوی روغنهای مخصوص گرم کننده است
موهای شما را از درون تغذیه می کند
سردرد و استرس را تسکین می دهد
شکستگی را کاهش می دهد
موهای شما را قابل کنترل تر می کند
منفی
عطر تند
 
 
[همچنین بخوانید - نظرات کاربران روغن کرچک تحت فشار با ری Naturals]
 
7. Indus Valley Bio Organic Outflow Oil Hair
 
Indus Valley Bio Organic Grow Out روغن مو - روغن برای رشد مو
می خواهید موهای سالم تر و پر ظاهر تر طی چند هفته؟ روغن موی Indus Valley Bio Organic Grow Out Out را تهیه کنید که از گیاهان پرمصرف ، عصاره های طبیعی و روغنهای اساسی مانند سانتلا ، گزنه ، پیاز پیاز ، مروارید کاذب و روغن میخک تهیه می شود. این ترکیبات به طور فوق العاده در پیشبرد رشد جدید مو و تقویت کوتیکول های مو کار می کنند. این روغن نوآورانه برای مصارف چند منظوره مانند جلوگیری از ریزش مو ، شوره سر ، شکستگی و خرد شدن مو طراحی شده است. این روغن باعث افزایش ریزگرد در فولیکول های مو می شود تا رشد سالم مو را تقویت کند. این ماده ضمن احیای تعادل طبیعی مو ، مواد مغذی حیاتی را برای پوست سر و ریشه شما فراهم می کند. تولید تیروزیناز را افزایش می دهد ، که به رنگ آمیزی مجدد موهای تغییر رنگ کمک می کند.
 
طرفداران
رشد قابل مشاهده در عرض چند هفته
رشد مو را تحریک می کند
موهای ضعیف و چرمی را تغذیه می کند
از خارش پوست سر جلوگیری می کند
مقرون به صرفه
منفی
قبل از استفاده نیاز به آزمایش واکنشهای آلرژیک دارد.
 
 
8- روغن ضد ریزش موی ضد ریزش هیمالیا
 
روغن ریزش مو ضد ریزش مو Himalaya Herbals - روغن برای رشد مو Pinit
روغن ضد ریزش موی هیمالیا منحصر به فرد برای موهای خشک ، آسیب دیده و ریزش مو طراحی شده است. این فرمول سبک با خوبی های بهرنج و آمالکی غنی شده است که ریشه های شما را تقویت می کند تا رشد موهای سالم را تقویت کند. این ماده حاوی فیتوشیمیایی است که در درمان ریزش مو و سایر شرایط پوست سر مؤثر است. این روغن موی سرشار از پروتئین ، لکه های مومیایی را درمان می کند و استحکام و سرزندگی رشته های موهای لک و شکننده را احیا می کند. عصاره های طبیعی موجود در این روغن باعث خشکی و خارش پوست سر شما می شود بدون اینکه عوارض جانبی ایجاد کند.
 
طرفداران
به موهای شما می درخشد
از خشکی و آسیب دیدگی مو جلوگیری می کند
رطوبت طولانی مدت را فراهم می کند
سبک
غیر چسبنده
منفی
نتایج تأخیر
 
 
9. روغن کنترل ریزش مو Trichup
 
روغن کنترل ریزش مو Trichup - روغن برای رشد مو
آیا به دنبال روغن چند منظوره هستید که می تواند تمام نگرانی های موهای شما را برطرف کند؟ در اینجا محصولی است که ممکن است مورد علاقه شما باشد! روغن کنترل ریزش مو Trichup از بهترین گیاهان طبیعی طبیعت و گیاهان آیوروداگ است که به رشد مو و احیای فولیکول های مو از ریشه تا نوک کمک می کند. این ماده مغذی را از طریق ترکیباتی مانند برینگراژ ، آمالاکی ، نئم و تفنگی که در روغن کنجد و نارگیل ترکیب شده اند به ریشه شما منتقل می کند. این مواد طبیعی ریزش مو و شکستگی مو را کاهش می دهد. موهای شما را از ریشه ها تقویت می کند تا به آن گزافی طبیعی بدهید. این روغن گیاهی هر رشته مو را از درون تغذیه می کند تا موهای سالم ، نرم ، ابریشمی و روان به شما بخورد. با استفاده منظم ، این روغن گیاهی برای بهبود سلامت کلی موها و پوست سر شما تضمین می شود.
 
طرفداران
موهای شما را نرم و براق می کند
مناسب برای تمام انواع مو
نتایج سریع
مقرون به صرفه
منفی
بوی تند
قوام ضخیم
 
 
10. روغن کنترل سقوط موی پیشرفته پوست سر چتر نجات
 
روغن کنترل افتادگی مو Parachute Advanced Scalpie Therapie - رشد روغن برای رشد روغن
این ترکیب گیاهی مخصوصاً برای معالجه یک پوست سر ناسالم ایجاد می شود. این ماده حاوی یک پروتئین پروتئین فعال است که برای تغذیه آن به عمق پوست سر شما نفوذ می کند. این ضرب سلول ها را افزایش می دهد ، بنابراین رشد سریع مو را تقویت می کند. این نشاط را به هر رشته می دهد تا آن را به چرخه رشد عادی برگرداند. همچنین باعث بهبود بافت موهای شما شده و درخشندگی به آن می بخشد. مواد اولیه غنی موجود در این روغن پروتئین های از دست رفته را دوباره پر می کند تا موهای سالم ، ابریشمی و ضخیمی به شما بخورد. این ادعا می کند که سلامت مو و پوست سر شما را تنها در 30 روز بهبود می بخشد.
 
طرفداران
سبک و غیر چسبنده
ریزش مو را کاهش می دهد
موهای شما را جدا می کند
شوره را کنترل می کند
نتایج سریع
منفی
مشکلات در دسترس بودن
 
 
[بخوانید: 11 روغن روغنی بهترین بودجه موجود در هند]
 
11. روغن مو عطر و محرک معطر
 
روغن معطر سحر و جادو Aroma Magic - روغن برای رشد مو
همانطور که از نام آن پیداست ، Aroma Magic Stimulate Oil Hair tr
مرجع:sanykala

9 براش برس عالی برای موهای زیبا

 موهای ریز موهایی است که پوزه یا فاقد حجم است. به همین دلیل ، سبک کردن این نوع مو بسیار ساده نیست. همچنین ، موهای ریز به ویژه مستعد آسیب هستند. در حالی که ابزارهای یکدست شدن گرما و محصولات مراقبت از موهای حاوی سولفات مقصر معمول هستند ، برس های بی کیفیت مو نیز می توانند باعث شکستگی شوند. این جایی است که برس های گراز می تواند کمک کند.

 
برس های موی گراز به آرامی از طریق موهای شما سرخ می شوند و با توزیع یکنواخت روغنهای طبیعی آن از ریشه تا نوک ، جادوی آنها را روی پوست سر خود کار می کنند. آنها همچنین به افزایش گردش خون در پوست سر کمک می کنند ، از ایجاد روغن در پوست سر جلوگیری می کنند و باعث بهبود بافت مو می شوند. در این مقاله ، ما بهترین براشهای گراز برای موهای ریز را ذکر کرده ایم که می تواند موهای شما را از بین ببرد ، حجم آن را تقویت کرده و آن را سالم و بدون آسیب نگه دارد.
 
بررسی قیمت محصولات
مجموعه چکمه موی برس موی غیرقابل استفاده
مجموعه موهای برس موی Dovahlia Boar Bristle برای خانم ها و آقایان قیمت را بررسی کنید
قیمت بررسی قیمت Beauty By Earth Boar Bristle برس برس
بررسی قیمت برس موی Bestool
قیمت بررسی برس قلم موی دو طرفه Diane Boar Club
بررسی قیمت برس موی برس مو Bsisme Boar Bristle
قیمت من را بررسی کنید
برس فوق العاده بزرگ Baasha با برس های گراز قیمت را بررسی کنید
برس برس مو FIXBODY برس قیمت گرد را بررسی کنید
9 براش برس عالی برای موهای زیبا
1. مجموعه برس موی برس مو مراقبت غیرقابل استفاده
 
مجموعه موهای برس موی برس غیرقابل اثبات Pinit
 
موهای سالم دارید ، اما همه اینها درهم است؟ از این برس موی خمیده و جداکننده استفاده کنید که روغن های طبیعی پوست سر را تحریک می کند. بر خلاف برس های دیگر ، این برس نایلون و سنجاق نایلونی دارد که ضمن ارائه راحتی ماساژ ، موهای شما را از بین می برد. برای خشک شدن سریعتر می توانید از آن با سشوار استفاده کنید. دارای یک سر فوق العاده بزرگ و شکل خمیده است و می توان از آن در انواع مو استفاده کرد.
 
طرفداران
 
موهای نایلونی
موها را با سهولت جدا می کند
یونیسکس
مناسب برای تمام انواع مو
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
2. مجموعه موی برس موی Dovahlia Boar Bristle برای خانمها و آقایان
 
مجموعه موهای برس موی Dovahlia Boar Bristle مخصوص زنان و آقایان Pinit
قلم موی پوست سر Dovahlia یک برس موی یونیکس است که درخششی صاف و ابریشمی را فراهم می کند. این نوارهای ضخیم از گراز است که به ریشه شما می رسد و موهای شما را با روغن طبیعی آنها تغذیه می کند. این برس موی گراز برای موهای خوب عاری از همه پرکننده های ارزان قیمت نایلون و بخار تایرهای لاستیکی است که می تواند به مو شما آسیب برساند و پوست سر شما را خراش دهد. همچنین در مجموعه ای از دسته کوچک موسیقی جاز ارائه شده است که شامل یک شانه جدا کننده چوبی برای جدا کردن موهای مرطوب است.
 
طرفداران
 
توزیع روغن طبیعی مو
بادوام
تهویه ریشه تا نوک را فراهم می کند
منفی
 
گران
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
3. Beauty By Earth Boar Bristle برس مو
 
برس موی برس مو Pinit
این برس با کمک 100٪ تهویه مطبوع خود که به بافت صاف و براق می دهد ، در ترمیم موهای خشک بهتر عمل می کند. برس موی بامبو سازگار با محیط زیست بوده و نیاز به استفاده از نرم کننده و سرم موهای روغنی را از بین می برد و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. ضمن بهبود بافت مو ، باعث می شود موهای شما قابل کنترل و سبک تر نیز باشد.
 
طرفداران
 
موهای خشک را ترمیم می کند
موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود
یونیسکس
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
4- برس مو Bestool
از کدر کردن موهای سرخدار گرفته تا درمان انتهای اسپلیت و خارش پوست سر ، این برس مو به طرز شگفت انگیزی روی موهای شما کار می کند و درخشش طبیعی آن را بازیابی می کند. اگر نیاز دارید که یک ظاهر جدید را امتحان کنید ، از Bestool بهترین دوست جدید خود است ، زیرا به خوبی با کلاه گیس ، الحاقات و بافندگی کار می کند. موهای چرب و فرفری را با برس دوقلوی مویی که ماساژ پوست سر شماست و همزمان با توزیع روغنهای طبیعی ، خلاص شوید. موهای نرم گردش خون پوست سر را بهبود می بخشد و این باعث کاهش درد و آسیب می شود و موهای شما را قوی تر و سالم تر می کند.
 
طرفداران
 
درخشش طبیعی را بازیابی می کند
به خلاص شدن از شر چربی و یخ زدگی کمک می کند
گردش خون پوست سر را بهبود می بخشد
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
5. برس برس دو طرفه Diane Boar
 
برس برس پینیت دو طرفه Diane Boar Club
وقت آن است که موهای درهم و برهم خود را با برس گراز موی متوسط ​​و ریز دایان صاف کنید که موهای شما صاف و ابریشمی می ماند. برس دو طرفه به درخشش اضافی به موهای شما کمک می کند. دارای برسهای متوسط ​​100٪ گراز از یک طرف و موهای محکم از طرف دیگر. قلم مو ملایم است و برای مچ پا حساس مناسب است. فناوری پیشرفته کاشت در کاهش ریزش مو کمک می کند.
 
طرفداران
 
برس دو طرفه
درخشش فوق العاده ای ایجاد می کند
کمک می کند تا از شر گرفتگی خلاص شوید
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
6. برس موی موی Bsisme Boar Bristle
 
برس موی برس Bsisme Boar Bristle Pinit
این برس از بین موهای نازک رد می شود و باعث بهبود بافت آن می شود. به شما کمک می کند موهای سالم تر و نرم تری داشته باشید با جدا کردن گره ها و توزیع روغن های طبیعی در طول پوست سر برای جلوگیری از شکستگی. موها با شباهت بسیار زیادی به موهای انسان ، ضمن ترویج گردش خون ، بدون زحمت موها را جدا می کنند و منجر به بهبود رشد مو می شوند. قلم مو یک روش درمانی صاف طبیعی ارائه می دهد و برای آقایان ، زنان و حتی بچه ها بسیار عالی است.
 
طرفداران
 
روغنهای طبیعی را به طور مساوی توزیع می کند
به درمان موهای خشک کمک می کند
خاک ، گرد و غبار و شوره را از بین می برد
همراه با پاک کننده مویی است
مناسب برای همه ، از جمله بچه ها
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
7. مراقبت از من برس مو دور
 
مراقبت از من ، من دور مو برس Pinit
بشکه سرامیکی تهویه شده Care Me 50٪ بیشتر جریان هوا را از خشک کن ضربه می گیرد و گرما را به طور مساوی توزیع می کند. این باعث می شود موها سریع خشک شوند. درخشش و حجم آن را می افزاید و سبوم مو طبیعی را به عنوان نرم کننده توزیع می کند و موها را درست در ریشه بلند می کند.
 
این قلم مو موهای نایلونی را با هم مخلوط نمی کند. این موهای گراز خالص با نکات توپ نایلونی اضافه شده است که باعث افزایش کارآیی موها می شود. از صاف کردن ، فر کردن و خشک شدن موهای شما ، Care Me بهترین برس یک ظاهر طراحی شده برای موهای متوسط ​​است. موهای یونی تزریق شده این برس برای حفظ رطوبت و کاهش سرخ شدن و شکنندگی بسیار مفید هستند. نوک توپ به اندازه نسیم لطیف است و موهایتان را خسته نمی کند.
 
طرفداران
 
چند کاره
موهای درشت ضخیم را به طور موثری اداره می کند
شرایط مو ، اضافه کردن درخشش به آن
موهای یونی تزریق شده برای موهای بدون حاشیه
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
8. برس دور دور بزرگ Baasha با موهای گراز
 
برس دور دور بزرگ Baasha با برسهای گراز Pinit
برس دور دور بزرگ Baasha با موهای گراز می تواند برای صاف کردن ، صاف کردن و خشک کردن یا پیچش یا حلزون استفاده شود. در اندازه های مختلف موجود است و مناسب انواع مو است. بزرگ آن حجم را در ریشه و خم در وسط یک حلقه در پایین فراهم می کند. این برس همچنین به خشک کردن سریعتر کمک می کند و منفجر مناسبی را ایجاد می کند. این رشد مو ، تغذیه و مرطوب کننده هر رشته از موهای شما را تضمین می کند ، و آن را براق تر و نرم تر می کند. فاصله ایده آل از موی چنگ زدن بسیار عالی را بر روی انواع موها تسهیل می کند و شما را کاملاً راضی و عاشق موهای شما می کند.
 
طرفداران
 
بهترین حالت برای یک ظاهر طراحی شده
خشک کننده سریع
موها را سالم و براق می کند
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
9. برس موی FIXBODY برس مو گرد
 
برس موی FIXBODY برس مو دور Pinit
Fixbody ابزاری ضروری برای آرایش مو است که به انتخاب موهای سست با سوزنهای بخش قابل جمع شدن کمک می کند. موهای گراز در روانکاری موهای شما ، کاهش موهای زائد و اضافه کردن بافت لطیف برای تقویت زیبایی مو کمک می کند. این قلم مو ظریف به نظر می رسد و نگهداری آن راحت است. این دستگاه دارای یک دسته لاستیکی است و استفاده از آن بسیار آسان است. بشکه روکش سرامیکی نه تنها مقاوم در برابر حرارت است بلکه به شما کمک می کند تا از بوی بد خلاص شوید. همچنین سبک وزن است.
مرجع:ثانیکالا

بهترین شامپو های پوست سر موجود در هند - 10 مورد برتر ما

 کلید موهای سالم پوست سر سالم است. از این رو ، این یک امر مطلق است که پوست سر خود را تمیز و تغذیه کنید. و چه چیزی به شما در دستیابی به این امر کمک می کند؟ شامپو پوست سر!

 
شامپو های پوست سر از موهای شما محافظت می کنند و آن را از گرد و غبار و شوره ها حفظ می کنند. آنها معجون جادویی هستند که شما باید موهای خود را قوی و بدون آسیب قرار دهید. به همین دلیل ، بدون آراستگی بیشتر ، 10 بهترین شامپو پوست سر را که می تواند موهای شما را روشن و زیبا کند ، به شما ارائه می دهیم. ادامه مطلب
 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی شامپو پوست سر تعادل Wella Sp
قیمت بررسی شامپو خالص پوست بیولاژ پوست سر
قیمت بررسی شامپو تمیز کننده سیب سبز Biotique Bio
کلینیک پلاس شامپو ضد شوره سر قوی پوست سر چک کردن قیمت
شامپو درمانی شامپو درمانی Bonacure Schwarzkopf قیمت بررسی کنید
قیمت بررسی شامپو احیا کننده پوست سر کلینیک پوست کایا
بررسی قیمت شامپو ضد شوره سر هیمالیا
بررسی قیمت شامپو پوست سر Neutrogena T / Sal
قیمت بررسی شامپو برای درمان پوست سر تازه خالص گلبرگ
قیمت بررسی شامپو درمانی پوست سر Pukhraj
10 شامپو برتر پوست سر در هند
شامپو پوست سر تعادل 1.Wella Sp
 
شامپو پوست سر - Wella Sp Balance Shampoo Pinit
 
شامپو پوست سر تعادل Wella Sp Balance شامپو خفیفی است که پوست سر شما را تغذیه می کند. پاک می کند
 
پوست سر را نگه می دارد و آن را از آلاینده ها و خاک دور نگه می دارد. همچنین پوست سر شما را تسکین داده و از ریزش مو جلوگیری می کند.
 
طرفداران
آرام روی موهای خود بزنید.
به موهای شما می درخشد.
منفی
می تواند مو را خشک کند.
باعث ریزش می شود.
 
 
بازگشت به TOC
 
2.Matrix بیولاژ پوست شامپو خالص
 
شامپو پوست سر - شامپو خالص پوست سر پوست بیولاژ ماتریکس
شامپو خالص پوست سر ماتریکس بیولاژ پوست سر شما را تمیز کرده و روغن اضافی آن را از بین می برد. همچنین باعث رفع سوزش پوست سر می شود. شامپو
 
شوره سر را از بین می برد و پوست سر شما احساس خنک و طراوت می کند. همچنین حاوی تصفیه کننده مخصوص مرطوب کننده است
 
طرفداران
برای موهای روغنی عالی است.
دفعات ریزش مو را کاهش می دهد.
منفی
این می تواند موهای شما را خشن کند.
دارای سیلیکون است.
 
 
بازگشت به TOC
 
شامپو تمیز کننده سیب سبز 3.Biotique Bio
 
شامپو پوست سر - شامپو پینیت تمیز کننده اپل سبز Biotique Bio
شامپو تمیز کننده Apple Biotique Bio Green Apple براقیت موهای شما را اضافه می کند و به خوبی بر روی پوست سر روغنی کار می کند. آی تی
 
حاوی عصاره خالص سیب سبز ، جلبک دریایی و سانتا است که پوست سر را تغذیه و پاکسازی می کند.
 
طرفداران
عاری از ظلم و ستم.
ارگانیک. آلی.
دارای مواد معدنی و پروتئین های طبیعی است.
pH متعادل
منفی
بسته بندی ناخوشایند.
بوی دارویی.
 
 
بازگشت به TOC
 
شامپو ضد شوره سر 4.Clinic Plus قوی
 
شامپو پوست سر - کلینیک پلاس شامپو ضد شوره سر قوی Pinit
شامپو ضد شوره سر پوست قوی کلینیک پلاس موهای شما را از ریشه تا نکاتی تقویت می کند. ریزش مو را کاهش می دهد و با فرمول ضد شوره سر منحصر به فرد آن ، شوره سر را مبارزه می کند.
 
این پروتئین حاوی پروتئین های شیر است که موهای شما را تغذیه می کند و درخشندگی به آن می بخشد.
 
طرفداران
مناسب برای تمام انواع مو.
مقرون به صرفه.
منفی
قوام آبریزش
می توانید باقیمانده را ترک کنید.
 
 
بازگشت به TOC
 
شامپو درمانی 5.Schwarzkopf Bonacure پوست سر
 
شامپو پوست سر - شامپو درمان کننده Bonacure Schwarzkopf پوست سر ، شامپو Pinit
شامپو درمانی پوست سر Bonacure Schwarzkopf Bonacure پوست سر را به آرامی تمیز کرده و شوره سر را کاهش می دهد. این pH پوست سر را متعادل می کند و از آن محافظت می کند. همینطور
 
حاوی روی ، یک فرمول ویژه تمیز کننده ، که با شوره سر ایجاد قارچ می کند و پوسته های قابل مشاهده شوره سر را از بین می برد.
 
طرفداران
بسته بندی لوله مناسب.
نتایج سریع
منفی
گران.
مشکلات نشت
 
 
بازگشت به TOC
 
6. شامپو احیا کننده پوست سر کلینیک پوست Kaya
شامپو احیا کننده پوست سر کلینیک پوست کایا پوست سر شما را بیرون می کشد و باعث تجدید سلول می شود. آی تی
 
حاوی عصاره ریشه ریحان ، نیشکر ، لیمو و سیب است که باعث تقویت موهای شما می شود.
 
طرفداران
ملایم روی مو.
ریزش مو را کاهش می دهد.
منفی
گران.
 
 
بازگشت به TOC
 
7. شامپو ضد شوره ای هیمالایا Herbals
 
شامپو پوست سر - شامپو ضد شوره سر Pinal Himalaya Herbals
شامپو ضد شوره سر Himalaya Herbals پوست و موهای شما را مرطوب می کند. باعث رفع شوره سر و سایر مواد باقی مانده محصول از موهای شما می شود.
 
این ماده حاوی آلوئه ورا و روغن درخت چای است که پوست سر شما را تسکین داده و موهای شما را صاف می کند.
 
طرفداران
عاری از ظلم و ستم.
مقرون به صرفه.
منفی
بوی دارویی.
قوام آبریزش
 
 
بازگشت به TOC
 
شامپو 8.Neutrogena T / Sal پوست سر
 
شامپو پوست سر - شامپوی پوست سر Neutrogena TSal Pinit
شامپو پوست سر Neutrogena T / Sal پوست دارای خاصیت درمانی است که باعث کاهش تولید می شود. این شامپو همچنین شوره سر ، درماتیت سبورئیک و پسوریازیس را کنترل می کند.
 
این ماده حاوی اسید سالیسیلیک است که باعث شکسته شدن پوسته پوسته شدن پوست شده و خارش پوست سر را تسکین می دهد.
 
طرفداران
متخصص پوست و مو توصیه می شود.
بسته بندی مسافرتی.
منفی
گران.
بدون بو.
 
 
بازگشت به TOC
 
9. شامپو درمانی خالص پوست سر خالص
 
شامپو پوست سر - شامپو Pinit درمان پاک پوست تازه پوست سر
شامپو درمانی خالص پوست سر گلبرگ از پوست سر شما تغذیه کرده و تعادل آن را بازیابی می کند.
 
این شامپو حاوی روغن درخت چای است که موهای خشک و آسیب دیده را ترمیم می کند. همچنین باعث درخشش موها می شود.
 
طرفداران
حاوی روغن درخت چای طبیعی و ارگانیک است.
بسته بندی مناسب.
منفی
درب بازکن محکم.
 
 
بازگشت به TOC
 
10. شامپو درمانی پوست سر Pukhraj
 
شامپو پوست سر - شامپو درمانی پوتراژ پوست سر
شامپو درمانی پوکراج پوست و مو و پوست سر شما را تسکین می دهد. این ماده حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و از آسیب دیدن موهای شما جلوگیری می کنند.
 
این شامپو همچنین حاوی آلوئه ورا و گیاهان دارویی است و ترکیبی از شامپو و تهویه مطبوع است.
 
طرفداران
مناسب برای تمام انواع مو.
بسته بندی لوله مناسب برای استفاده
منفی
هیچ یک
 
 
بازگشت به TOC
 
* منوط به در دسترس بودن
 
اگر پوست سر خود را تمیز و تغذیه نگه دارید ، دیگر به عقب نگاه نمی کنید. چرا که فرد باهوشی هستید و چرا شامپوهایی را که در این پست بررسی کرده ایم بررسی نمی کنید؟ فقط آنها را امتحان کنید. و به ما اطلاع دهید که چگونه آنها برای شما کار کرده اند. نگران نباشید ، در زیر نظر دهید.
 
پاسخ های کارشناسان برای سوالات خوانندگان
چند بار باید از شامپوی پوست سر خشک استفاده کنم؟
 
در صورت نیاز می توانید هر روز از یک شامپو خفیف پوست سر استفاده کنید. در غیر این صورت ، شما می توانید آن را مطابق نیاز خود استفاده کنید - که در حدود 2-4 روز در هفته می تواند باشد.
 
چگونه شامپو پوست سر خشک را انتخاب کنم؟
 
به جای نوع موی خود ، شامپوی پوست سر را انتخاب کنید که متناسب با نوع پوست سر شما باشد. اگر پوست سر شما روغنی است ، شامپو متعادل ، تقویت یا حجمی را انتخاب کنید. اگر پوست سر شما خشک یا خارش دار است ، شامپو مرطوب کننده یا صاف کننده خود را انتخاب کنید.
مرجع:ثانیکالا
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد