موهای ریز موهایی است که پوزه یا فاقد حجم است. به همین دلیل ، سبک کردن این نوع مو بسیار ساده نیست. همچنین ، موهای ریز به ویژه مستعد آسیب هستند. در حالی که ابزارهای یکدست شدن گرما و محصولات مراقبت از موهای حاوی سولفات مقصر معمول هستند ، برس های بی کیفیت مو نیز می توانند باعث شکستگی شوند. این جایی است که برس های گراز می تواند کمک کند.

 
برس های موی گراز به آرامی از طریق موهای شما سرخ می شوند و با توزیع یکنواخت روغنهای طبیعی آن از ریشه تا نوک ، جادوی آنها را روی پوست سر خود کار می کنند. آنها همچنین به افزایش گردش خون در پوست سر کمک می کنند ، از ایجاد روغن در پوست سر جلوگیری می کنند و باعث بهبود بافت مو می شوند. در این مقاله ، ما بهترین براشهای گراز برای موهای ریز را ذکر کرده ایم که می تواند موهای شما را از بین ببرد ، حجم آن را تقویت کرده و آن را سالم و بدون آسیب نگه دارد.
 
بررسی قیمت محصولات
مجموعه چکمه موی برس موی غیرقابل استفاده
مجموعه موهای برس موی Dovahlia Boar Bristle برای خانم ها و آقایان قیمت را بررسی کنید
قیمت بررسی قیمت Beauty By Earth Boar Bristle برس برس
بررسی قیمت برس موی Bestool
قیمت بررسی برس قلم موی دو طرفه Diane Boar Club
بررسی قیمت برس موی برس مو Bsisme Boar Bristle
قیمت من را بررسی کنید
برس فوق العاده بزرگ Baasha با برس های گراز قیمت را بررسی کنید
برس برس مو FIXBODY برس قیمت گرد را بررسی کنید
9 براش برس عالی برای موهای زیبا
1. مجموعه برس موی برس مو مراقبت غیرقابل استفاده
 
مجموعه موهای برس موی برس غیرقابل اثبات Pinit
 
موهای سالم دارید ، اما همه اینها درهم است؟ از این برس موی خمیده و جداکننده استفاده کنید که روغن های طبیعی پوست سر را تحریک می کند. بر خلاف برس های دیگر ، این برس نایلون و سنجاق نایلونی دارد که ضمن ارائه راحتی ماساژ ، موهای شما را از بین می برد. برای خشک شدن سریعتر می توانید از آن با سشوار استفاده کنید. دارای یک سر فوق العاده بزرگ و شکل خمیده است و می توان از آن در انواع مو استفاده کرد.
 
طرفداران
 
موهای نایلونی
موها را با سهولت جدا می کند
یونیسکس
مناسب برای تمام انواع مو
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
2. مجموعه موی برس موی Dovahlia Boar Bristle برای خانمها و آقایان
 
مجموعه موهای برس موی Dovahlia Boar Bristle مخصوص زنان و آقایان Pinit
قلم موی پوست سر Dovahlia یک برس موی یونیکس است که درخششی صاف و ابریشمی را فراهم می کند. این نوارهای ضخیم از گراز است که به ریشه شما می رسد و موهای شما را با روغن طبیعی آنها تغذیه می کند. این برس موی گراز برای موهای خوب عاری از همه پرکننده های ارزان قیمت نایلون و بخار تایرهای لاستیکی است که می تواند به مو شما آسیب برساند و پوست سر شما را خراش دهد. همچنین در مجموعه ای از دسته کوچک موسیقی جاز ارائه شده است که شامل یک شانه جدا کننده چوبی برای جدا کردن موهای مرطوب است.
 
طرفداران
 
توزیع روغن طبیعی مو
بادوام
تهویه ریشه تا نوک را فراهم می کند
منفی
 
گران
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
3. Beauty By Earth Boar Bristle برس مو
 
برس موی برس مو Pinit
این برس با کمک 100٪ تهویه مطبوع خود که به بافت صاف و براق می دهد ، در ترمیم موهای خشک بهتر عمل می کند. برس موی بامبو سازگار با محیط زیست بوده و نیاز به استفاده از نرم کننده و سرم موهای روغنی را از بین می برد و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. ضمن بهبود بافت مو ، باعث می شود موهای شما قابل کنترل و سبک تر نیز باشد.
 
طرفداران
 
موهای خشک را ترمیم می کند
موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود
یونیسکس
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
4- برس مو Bestool
از کدر کردن موهای سرخدار گرفته تا درمان انتهای اسپلیت و خارش پوست سر ، این برس مو به طرز شگفت انگیزی روی موهای شما کار می کند و درخشش طبیعی آن را بازیابی می کند. اگر نیاز دارید که یک ظاهر جدید را امتحان کنید ، از Bestool بهترین دوست جدید خود است ، زیرا به خوبی با کلاه گیس ، الحاقات و بافندگی کار می کند. موهای چرب و فرفری را با برس دوقلوی مویی که ماساژ پوست سر شماست و همزمان با توزیع روغنهای طبیعی ، خلاص شوید. موهای نرم گردش خون پوست سر را بهبود می بخشد و این باعث کاهش درد و آسیب می شود و موهای شما را قوی تر و سالم تر می کند.
 
طرفداران
 
درخشش طبیعی را بازیابی می کند
به خلاص شدن از شر چربی و یخ زدگی کمک می کند
گردش خون پوست سر را بهبود می بخشد
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
5. برس برس دو طرفه Diane Boar
 
برس برس پینیت دو طرفه Diane Boar Club
وقت آن است که موهای درهم و برهم خود را با برس گراز موی متوسط ​​و ریز دایان صاف کنید که موهای شما صاف و ابریشمی می ماند. برس دو طرفه به درخشش اضافی به موهای شما کمک می کند. دارای برسهای متوسط ​​100٪ گراز از یک طرف و موهای محکم از طرف دیگر. قلم مو ملایم است و برای مچ پا حساس مناسب است. فناوری پیشرفته کاشت در کاهش ریزش مو کمک می کند.
 
طرفداران
 
برس دو طرفه
درخشش فوق العاده ای ایجاد می کند
کمک می کند تا از شر گرفتگی خلاص شوید
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
6. برس موی موی Bsisme Boar Bristle
 
برس موی برس Bsisme Boar Bristle Pinit
این برس از بین موهای نازک رد می شود و باعث بهبود بافت آن می شود. به شما کمک می کند موهای سالم تر و نرم تری داشته باشید با جدا کردن گره ها و توزیع روغن های طبیعی در طول پوست سر برای جلوگیری از شکستگی. موها با شباهت بسیار زیادی به موهای انسان ، ضمن ترویج گردش خون ، بدون زحمت موها را جدا می کنند و منجر به بهبود رشد مو می شوند. قلم مو یک روش درمانی صاف طبیعی ارائه می دهد و برای آقایان ، زنان و حتی بچه ها بسیار عالی است.
 
طرفداران
 
روغنهای طبیعی را به طور مساوی توزیع می کند
به درمان موهای خشک کمک می کند
خاک ، گرد و غبار و شوره را از بین می برد
همراه با پاک کننده مویی است
مناسب برای همه ، از جمله بچه ها
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
7. مراقبت از من برس مو دور
 
مراقبت از من ، من دور مو برس Pinit
بشکه سرامیکی تهویه شده Care Me 50٪ بیشتر جریان هوا را از خشک کن ضربه می گیرد و گرما را به طور مساوی توزیع می کند. این باعث می شود موها سریع خشک شوند. درخشش و حجم آن را می افزاید و سبوم مو طبیعی را به عنوان نرم کننده توزیع می کند و موها را درست در ریشه بلند می کند.
 
این قلم مو موهای نایلونی را با هم مخلوط نمی کند. این موهای گراز خالص با نکات توپ نایلونی اضافه شده است که باعث افزایش کارآیی موها می شود. از صاف کردن ، فر کردن و خشک شدن موهای شما ، Care Me بهترین برس یک ظاهر طراحی شده برای موهای متوسط ​​است. موهای یونی تزریق شده این برس برای حفظ رطوبت و کاهش سرخ شدن و شکنندگی بسیار مفید هستند. نوک توپ به اندازه نسیم لطیف است و موهایتان را خسته نمی کند.
 
طرفداران
 
چند کاره
موهای درشت ضخیم را به طور موثری اداره می کند
شرایط مو ، اضافه کردن درخشش به آن
موهای یونی تزریق شده برای موهای بدون حاشیه
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
8. برس دور دور بزرگ Baasha با موهای گراز
 
برس دور دور بزرگ Baasha با برسهای گراز Pinit
برس دور دور بزرگ Baasha با موهای گراز می تواند برای صاف کردن ، صاف کردن و خشک کردن یا پیچش یا حلزون استفاده شود. در اندازه های مختلف موجود است و مناسب انواع مو است. بزرگ آن حجم را در ریشه و خم در وسط یک حلقه در پایین فراهم می کند. این برس همچنین به خشک کردن سریعتر کمک می کند و منفجر مناسبی را ایجاد می کند. این رشد مو ، تغذیه و مرطوب کننده هر رشته از موهای شما را تضمین می کند ، و آن را براق تر و نرم تر می کند. فاصله ایده آل از موی چنگ زدن بسیار عالی را بر روی انواع موها تسهیل می کند و شما را کاملاً راضی و عاشق موهای شما می کند.
 
طرفداران
 
بهترین حالت برای یک ظاهر طراحی شده
خشک کننده سریع
موها را سالم و براق می کند
منفی
 
هیچ یک
 
اکنون از آمازون خریداری کنید
 
9. برس موی FIXBODY برس مو گرد
 
برس موی FIXBODY برس مو دور Pinit
Fixbody ابزاری ضروری برای آرایش مو است که به انتخاب موهای سست با سوزنهای بخش قابل جمع شدن کمک می کند. موهای گراز در روانکاری موهای شما ، کاهش موهای زائد و اضافه کردن بافت لطیف برای تقویت زیبایی مو کمک می کند. این قلم مو ظریف به نظر می رسد و نگهداری آن راحت است. این دستگاه دارای یک دسته لاستیکی است و استفاده از آن بسیار آسان است. بشکه روکش سرامیکی نه تنها مقاوم در برابر حرارت است بلکه به شما کمک می کند تا از بوی بد خلاص شوید. همچنین سبک وزن است.
مرجع:ثانیکالا