x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

لیست لوازم آرایشی عروس

 چگونه می توان پوست آماده کوکتل را تهیه کرد (بدون اینکه از خانه خارج شوی)

 
اشتراک فیس بوک اشتراک گذاری توییتر اشتراک گذاری Pinterest
مدل با لباس براق
مهمانی های تعطیلات فرصتی فانتزی برای احساس تناسب اندام به دست می آورند. به خصوص از آنجا که بسیاری از برنامه ریزی ها برای جشن های جشن و سال نو می تواند استرس زا باشد ، انتخاب لباس کوکتل و احساس درخشش تغییر خوبی است. اما در حالی که افراد زیادی در مورد نحوه خرید مناسب و متناسب با بدن آنها تحصیل کرده اند ، تعداد کمی از آنها TLC اضافی به پوست خود در هفته های قبل از یک رویداد بزرگ می دهند. حتی در این صورت ، جفری رودریگز ، آرایشگر زیبایی ، مد و چهره های مشهور می گوید آماده سازی پوست برای پوشیدن کوکتل بدون آستین و کوتاه کاملاً مهم است. از این گذشته ، این بهترین لوازم جانبی شماست! وی ادامه می دهد: "تمام ذهنیت پوشیدن هر چیز آشکارتر ، به نظر من ، باید در مورد پوست های زیبا و درخشان باشد." رودریگز می افزاید: "و اگر در این زمان از سال بدن به طور مناسب هیدراته شود کمی دشوارتر است ، اما یک رنگ درخشان از سر تا پا به راحتی در خانه حاصل می شود."
 
همزمان با نزدیک شدن شمارش معکوس به سمت هوا ، این نکات را دنبال کنید تا به عنوان نمایشی شناخته شوید که واقعاً هستید:
 
 
1. خودتان را با یک حمام مجلل پذیرایی کنید.
ما می دانیم که لیست کارهای تعطیلات شما مانند آتش سوزی در حال اجرا است ، اما لحظه ای وقت بگذارید ، نفس خود را بیرون دهید و چشمان خود را ببندید. وقتی در تعطیلات به یک روز "شما" سر می زدید ، به تابستان فکر کنید. مری اروین ، آرایشگر مشهور و سرمقاله می گوید شما می توانید با تجربه یک تجربه اسپا در خانه ، احساس پس از آبگرم را هنگامی که پوست احساس آرامش ، جوان سازی و درخشش می کند ، کانال کنید. این بدان معنی است که برای از بین بردن خشکی پوست ، از یک اسکراب - مانند اسکراب شکر نارگیل مراقبت از پوست ارگانیک - استفاده کنید. با حمام لاکچری Sol de Janeiro’s Brazilian Bum Bum - یک مرطوب کننده فوق العاده غنی و حاوی ویتامین ها و عصاره ها - که برای هر قسمت از بدن شما ایده آل است - روال حمام لوکس خود را به پایان برسانید ، حتی اگر نام آن چیز دیگری باشد.
 
 
 
 
2. روغن مورد علاقه خود را با برس بدن جفت کنید.
پاک کردن پوست یک چیز است ، اما داشتن منافذ پوستی خود با یک لیست A چیز دیگری است. البته تنها مسئله زمان است. وقتی کیک کیک برای پختن ، مهلت ملاقات و هدایای خرید برای شما تعیین می شود ، مالش دادن در لوسیون غلیظ دست و پا گیر است. با توجه به مهارت و مهارت در Artis ، Lindsey Jackson ، شما می توانید به سرعت با جفت کردن روغن بدن مورد علاقه خود با برس پوست ، به یک درخشش طبیعی برسید. وی توضیح می دهد: "کافی است یک عروسک کوچک روغن بردارید و روی دستها یا پاها بکشید و با فشار بسیار کمی برس را به آرامی با حرکات دورانی بلغزانید تا مخلوط شود." جکسون اضافه می کند: "این باعث می شود پوست شما مرطوب شود ، بدون اینکه یک نقطه را از دست بدهید و مجبور شوید زمان بیشتری را برای ترکیب لوسیون در پوست صرف کنید."
 
 
3. علائم موهای ناخواسته را برای همیشه از بین ببرید.
اگرچه ممکن است استفاده از یک سیستم حذف مو در خانه - gulp - رئیس متخصص حرفه ای در Stila Cosmetics Carly Giglio کمی ترسناک به نظر برسد که پس از آن شما را مجذوب احساسات پوست خود می کند. او می گوید که پوست شما صاف ، بدون فاز و آماده برای هر نوع آرایش یا روغنی که می خواهید استفاده کنید ، به نظر می رسد. این باعث می شود صورت و بدن شما نرمتر شود ، محصولات مراقبت از پوست شما به راحتی جذب می شوند و آرایش شما به راحتی پوشیده می شود. برای استفاده از آن ، سیستم حذف موی کامل بدن LumaRx را در نظر بگیرید ، که از نور درمانی برای از بین بردن موها در هر مکان و هر مکان استفاده می کند. این روش ملایم باعث می شود دستان ، پاها ، صورت و فراتر از آن احساس ابریشمی کنید.
 
 
4- از رختخواب برنزه استفاده کنید تا خودتان را برنزه کنید.
وقتی هوای بیرون ترسناک است ، ممکن است بازتاب خود را به همان اندازه ترسناک بدانید. از آنجا که تخت های برنزه ممنوعیت زیادی دارند و خورشید واقعی هیچ کجا به چشم نمی خورد ، اروین پیشنهاد می کند که مسیر بطری را بروید. خود برنزه کننده های دارای امتیاز بالا مانند Brazilliance PLUS توسط Tarte Cosmetics یک راز زیبایی است که بسیاری از افراد تأثیرگذار برای رویدادهای خاص در جیب پشت خود نگه می دارند. آنها باعث می شوند بدون خونریزی یا تمیز کردن نامرتب ، آفتاب ببوسید اما نارنجی به نظر نمی رسید. و از آنجا که یک لباس کوکتل لاس دار به تن خواهید کرد ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که هر زاویه ای مناسب اینستاگرام است. اروین می افزاید: "به ظاهر فرش قرمز فکر کنید: هیچ شخصیتی هرگز فرش نمی کند بدون اینکه از هر سانتی متر پوست در معرض مراقبت قرار گیرد."
 
5- رنگ پوست را با کرم رنگی بدن یا پایه بدن صاف کنید.
رنگ پوست ناهموار بر روی بازوها و پاها وجود دارد؟ مشکلی نیست. کرم های رنگی بدن ، مانند This Works Perfect Legs Skin Miracle ، به طور طبیعی تن و بافت کلی پاها را بهبود می بخشد و شما را به صفر جوراب شلواری (به غیر از آب و هوای درجه صفر ، یعنی) صفر می کند. اگر جای زخم ، خال کوبی ، کبودی یا لکه های پیری دارید که می خواهید آنها را بپوشانید ، ممکن است فکر کنید که مسیر اساسی را طی کنید. بنیاد آرایش پا و بدن Dermablend به دلیل توانایی در پنهان کردن هر چیزی روی پا ، بازوها ، گردن - به نام شما - با کاربردی به اندازه سکه مشهور است.

لیست لوازم آرایشی عروس:

 

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

 

 

تعیین 1،4-دیوکسان در محصولات آرایشی توسط کروماتوگرافی گازی با طیف سنجی جرمی پشت سر هم

Wanlong ژو 1
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 31405575 DOI: 10.1016 / j.chroma.2019.460400
چکیده
1،4-dioxane یک ماده سرطان زا و آلاینده بالقوه انسانی است که در طی فرآیند تولید از مواد آرایشی خاص مانند شوینده ها و امولسیون کننده های خاص تولید می شود.
به همین ترتیب ، 1،4-دی اکسان در برچسب مواد تشکیل دهنده محصول مشخص نمی شود.
برای ارزیابی غلظت 1،4-دیوکسان در محصولات آرایشی ، یک روش طیف سنجی جرمی کروماتوگرافی گازی (پشت سرهم) (GC-MS / MS) با استفاده از تزریق تقسیم پالس و یونیزاسیون الکترون ایجاد و اعتبار سنجی شد.
برای محصولات آرایشی مایع مانند شامپو و لوسیون ، بخشهای آزمایشی با استفاده از روش سریع استخراج با کمک سونوگرافی (امارات متحده عربی) بدون پاکسازی نمونه استخراج شدند.کرم پودر اسنس
 
برای محصولات جامد (به عنوان مثال میله های زیبایی) ، روش استخراج فاز جامد C18 (SPE) برای کاهش تداخل های احتمالی بهینه شده است. آنالوگ دارای برچسب ایزوتوپی پایدار مربوطه (1،4-dioxane-d8) به عنوان یک استاندارد داخلی برای جبران اثرات ماتریس و بازیابی نمونه انتخاب شد. آزمایش های بازیابی روش در ماتریس های نمونه لوسیون ، ژل روغنی ، مواد ضدعفونی کننده مو ، حمام حبابی و میله زیبایی (جامد) با بهبودهای 84-108٪ و انحراف استاندارد نسبی کمتر از 5٪ در سه غلظت سنبله انجام شد. محدودیت روش تشخیص (LOD) و کمی (LOQ) برای 1،4-دیوکسان به ترتیب در 0.2 میکروگرم در گرم و 0.5 میکروگرم در گرم تعیین شد. این روش با موفقیت برای تعیین 1،4-دیوکسان در 82 محصول آرایشی ترک و شستشو برای کودکان از جمله محصولات حمام ، درمان مو ، لوسیون ها ، میله های زیبایی ، شستشو ، شامپوها و سایر محصولات به بازار عرضه شد. 1،4-دی اکسان در 47 محصول از 82 محصول با غلظت متوسط ​​1.54 میکروگرم در گرم (دامنه: 0.23-15.3 میکروگرم در گرم) تشخیص داده شد. این روش می تواند توان نمونه را افزایش داده و تداخل های ناشی از ماتریس را کاهش دهد.
خرید لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی
 
کرم پودر کالیستا
 
کرم پودر مای
 
فروشگاه لوازم آرایشی
 
کرم پودر فلورمار
 
قیمت کرم پودر استی لادر
 
خط چشم مای
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی
 
کرم پودر دبورا
 
خرید لوازم آرایشی اصل
 
کرم پودر گلدن رز
 
خط چشم کالیستا
 
سایت لوازم آرایشی
 
سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر اسنس
 
قیمت کرم پودر لورال
 
مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب
 
لوازم آرایش اصل
 
کرم پودر ایزادورا
 
لیست لوازم آرایشی عروس
 
قیمت کرم پودر نارس
 
سایت زنونه لوازم آرایشی
 
فروشگاه معتبر لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر
 
ریمل دبورا
 
خرید کرم پودر
 
کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت خط چشم
 
قیمت کرم پودر میبلین
 
قیمت خط چشم مای
 
قیمت کرم پودر لانکوم
 
خرید سایه چشم
 
خرید عمده لوازم آرایشی
 
خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول
 
قیمت کرم پودر مای
 
نمایندگی فروش کرم پودر استی لودر
 
سایت خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کالیستا
 
قیمت کرم پودر دیور
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی لانکوم
 
قیمت کرم پودر فلورمار
 
قیمت لوازم آرایشی
 
خرید آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا
 
سایت فروش لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر استی لودر
 
ست لوازم بهداشتی مردانه
 
کرم پودر کنسی
 
کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
فروش عمده آرایشی
 
کرم پودر نارس دیجی کالا
 
خرید اینترنتی لوازم ارایشی
 
سایت معتبر خرید لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر کلارنس اصل
 
قیمت کرم پودر لورال اصل فرانسه
 
لوازم آرایشی فلورمار
 
خط چشم اسنس
 
فروشگاه آرایشی
 
لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر لورال اصل
 
ست آرایشی مردانه
 
ریمل لورال پارادایس
 
فروشگاه لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر نارس اصل
 
خرید لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر درماکول اصل
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی اصل
 
قیمت کرم پودر دبورا
 
قیمت ست کامل لوازم آرایشی مای
 
خرید لوازم آرایشی عمده
 
قیمت کرم پودر گلدن رز
 
کرم پودر فلورمار اصل
 
خرید خط چشم
 
لوازم آرایشی مای
 
ست هدیه لوازم آرایش
 
قیمت پکیج لوازم آرایش
 
قیمت کرم پودر لانکوم دیجی کالا
 
سایه چشم کالیستا
 
لوازم آرایشی کالیستا
 
کرم پودر کالیستا m12
 
قیمت کرم پودر این لی
 
سایت ارایشی موتن رو
 
فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا
 
کرم پودر کالیستا m11
 
قیمت کرم پودر la girl
 
قیمت کرم پودر کلارنس دیجی کالا
 
سایه چشم این لی
 
ریمل اسنس خانومی
 
فروشگاه آرایشی بهداشتی
 
خرید لوازم ارایشی انلاین
 
قیمت کرم پودر دیور اصل
 
قیمت کرم پودر کلارنس
 
سایه چشم گلدن رز
 
لیست خرید لوازم آرایش عروس
 
سایه چشم اسنس
 
کرم پودر الارو اصل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی
 
قیمت کرم پودر اسنس
 
فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
 
سفارش لوازم آرایشی
 
پک لوازم آرایش عروس
 
لوازم آرایشی بهداشتی مردانه
 
سایه چشم میبلین
 
قیمت کرم پودر استی لادر اصل
 
قیمت کرم پودر لورا مرسیه
 
قیمت براش کرم پودر
 
قیمت خط چشم کالیستا
 
خط چشم دبورا
 
فروش عمده لوازم بهداشتی
 
خط چشم این لی
 
سایه چشم فلورمار
 
قیمت خط چشم مک
 
قیمت کرم پودر مک nc30
 
قیمت کرم پودر estee lauder
 
خرید کرم پودر لورال
 
قیمت کرم پودر لورآل infallible
 
قیمت کرم پودر ایزادورا
 
قیمت کرم پودر سوپراستی میبلین
 
خرید کرم پودر میبلین
 
کرم پودر کالیستا m13
 
قیمت ریمل دبورا
 
عمده فروش لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل
 
فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی
 
انواع کرم پودر لورال
 
کرم پودر فلورمار اصل ترکیه
 
خرید محصولات آرایشی
 
لوازم آرایشی میبلین
 
خرید لوازم آرایشی میس و مستر
 
پکیج لوازم آرایشی
 
قیمت کرم دور چشم لانکوم
 
ریمل ماوالا
 
نمایندگی فروش محصولات ارایشی گارنیر
 
لوازم آرایشی اوریفلیم
 
نمایندگی فلورمار
 
کرم پودر لورال true match
 
قیمت کرم پودر فلورمار اصل
 
قیمت خط چشم اوریفلیم
 
قیمت کرم پودر تارت
 
قیمت کرم پودر نارس دیجیکالا
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی
 
وسایل آرایشی مردانه
 
کرم پودر ویکتوریا دیجی کالا
 
لیست وسایل آرایشی عروس
 
ست لوازم آرایشی مردانه
 
قیمت کرم پودر کنسی
 
کرم پودر گلدن رز اصل
 
خرید اینترنتی لوازم بهداشتی
 
قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی اصل
 
قیمت کرم پودر گارنیر
 
فروش لوازم آرایشی اینستاگرام
 
خرید لوازم آرایش عمده
 
راهنمای خرید کرم پودر
 
قیمت کرم پودر لورال اینفالیبل
 
لوازم آرایشی آنلاین
 
معرفی لوازم آرایشی
 
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی
 
قیمت کرم پودر شنل اصل
 
کرم پودر کالیستا m14
 
قیمت کرم پودر loreal
 
فروش عمده لوازم ارایشی
 
قیمت کرم پودر بورژوا اصل
 
فروشگاه اینترنتی خانومی لوازم آرایشی
 
قیمت خط چشم گلدن رز
 
لوازم آرایش صورت
 
فروش لوازم بهداشتی
 
وسایل لوازم آرایشی
 
خرید لوازم آرایش عروس
 
خرید لوازم آرایشی و بهداشتی
 
لوازم آرایشی لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم اصل
 
لوازم آرایشی نوت
 
قیمت کرم پودر لورآل
 
قیمت کرم پودر اوریفلیم
 
خرید وسایل آرایشی
 
فروش لوازم آرایشی عمده
 
قیمت عمده لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر ایوروشه
 
خرید لوازم آرایشی بهداشتی
 
قیمت کرم پودر میلانی
 
خرید لوازم ارایشی مارک
 
خرید کرم پودر لورال اینفالیبل
 
قیمت کرم پودر ایرمت بورژوا
 
نام تمام لوازم آرایشی
 
قیمت کرم پودر wet n wild
 
قیمت کرم پودر la
 
کرم پودر کنسی قیمت
 
فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی
 
آنلاین شاپ لوازم آرایشی
 
لوازم آرایشی گریماس
 
لیست کامل لوازم آرایشی عروس
 
بهترین سایت خرید لوازم آرایشی
 
کرم پودر درماکول قیمت

 

 

استراتژی های غیر دارویی و غیر جراحی برای تقویت بهبود جنسی در مردان مبتلا به اختلال نعوظ

ریچارد واسرسوگ 1 2 ، اریک ویبوو 3
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 29238658 PMCID: PMC5715194 DOI: 10.21037 / tau.2017.04.09
مقاله PMC رایگان
چکیده
اختلال نعوظ (ED) ، شایع ترین مشکل جنسی در مردان گزارش شده ، کیفیت زندگی بیماران و همسرانشان را کاهش می دهد.کاندوم ژله
 
 
حتی وقتی از نظر فیزیولوژیکی م effectiveثر است ، پیروی طولانی مدت از درمان های ED ضعیف است.
 
ما در اینجا مفاهیم درگیر شدن شرکای بیماران در درمان ED را بررسی می کنیم ، از انتخاب درمان شروع می شود.
 
ما پیشنهاد می کنیم که داشتن شرکایی که از همان ابتدا درگیر هستند ممکن است ارتباط وابسته به عشق شهوانی را با شریک زندگی ارتقا بخشد ، یعنی ارتباط مفهومی کمک به لذت جنسی را که شریک زندگی فراهم می کند.
 
ما فرض می کنیم که این انجمن وابسته به عشق شهوانی باید اثر کمکی جنسی را افزایش دهد و به طور بالقوه ممکن است به بهبود پایبندی طولانی مدت کمک کند.
 
تمرکز اصلی این بررسی ، گزینه های غیر دارویی و غیر جراحی برای حفظ فعالیت جنسی برای مردان مبتلا به ED است.
 
اگرچه به خودی خود درمان های ED نیستند ، اما داده های حکایتی حاکی از آن است که این گزینه ها ممکن است برای برخی از بیماران و شریک زندگی آنها در به دست آوردن زندگی جنسی رضایت بخش موثر باشد.
 
کمکهای مورد بحث شامل پروتزهای آلت تناسلی خارجی ، آستین آلت تناسلی مرد و دستگاه های پشتیبانی آلت تناسلی است.
 
این دستگاه ها می توانند به مردان اجازه دهند تا در رابطه جنسی نفوذی با وجود بیماری ED در حد متوسط ​​تا شدید شرکت کنند.
 
پروتزهای آلت تناسلی خارجی را می توان شخصی سازی کرد ، بنابراین اندازه آنها مطابقت دارد و نعوظ کامل طبیعی مرد را شکل می دهد. آستین های آلت تناسلی را می توان به طور مشابه با لومن متناسب با آلت تناسلی بیمار برای تحریک لمسی بهینه تنظیم کرد.
 
ما بررسی می کنیم که چگونه ادغام چند حسی می تواند تحریک جنسی را برای مردانی که از چنین وسایلی استفاده می کنند ، افزایش دهد و به آنها امکان می دهد با وجود ED قابل حل ، به ارگاسم برسند.
 
همیشه در کلینیک های ED در مورد این گزینه ها به بیماران توصیه نمی شود و همچنین اینکه چرا و چگونه می توانند بهبود جنسی وابسته به عدم نعوظ را تسهیل کنند.
 
پزشکان بالینی باید از این دستگاه ها و ویژگی های مثبت آنها آگاهی داشته باشند ، بنابراین می توانند به طور عینی زوجین را مورد مشاوره و تشویق قرار دهند تا استفاده از آنها را به عنوان جایگزینی برای درمان های تهاجمی تر بررسی کنند.
 
رایج ترین کمک ED غیر پزشکی که به بیماران ارائه می شود دستگاه نعوظ خلا است. ما در مورد چگونگی نعوظ های حاصل از دستگاه نعوظ خلاuum "یک اثر لولا" دارند ، بحث می کند ، که مانعی کم تأثیر در نعوظ است.
 
با نعوظ لولایی ، آلت تناسلی مرد به سمت بالا و نه به سمت بالا نشان می دهد. ما نشان می دهیم که چگونه حرکت حرکتی طبیعی آلت تناسلی مرد در حین انسداد کاملاً خطی نیست (یعنی تک محوری نیست ، نه فقط داخل و خارج است) و مانع آن می شود.
 
تنظیم موقعیت ، مانند بالا بودن شریک پذیرا ، ممکن است به غلبه بر این مشکل برای برخی از زوجین کمک کند.
 
سرانجام ، ما پیشنهاد می کنیم ، در مواردی که ED را می توان از یک معالجه پزشکی معلق مانند پروستاتکتومی پیش بینی کرد ، رویکردهای قبل از عفونت ممکن است به طور بالقوه پیوستن به استفاده از کمک های جنسی را در طولانی مدت بهبود بخشد.
 
در نتیجه ، گزینه های غیر دارویی و غیر جراحی برای بهبود جنسی در دسترس است. مطالعات علمی در مورد اثربخشی این مداخلات در بازیابی رابطه جنسی رضایت بخش لازم است.
زاگماقیمت کاندوم خاردار ژله ای
 
کاندوم ژله ای
 
کاندوم خاردار ژله ای
 
کاندوم سیلیکونی
 
خرید کاندوم خاردار ژله
 
قیمت کاندوم خاردار ژله ای دیجی کالا
 
خرید کاندوم سیلیکونی
 
خرید کاندوم ژله ای
 
کاندوم خاردار سیلیکونی
 
کاندوم خاردار قابل شستشو
 
کاندوم ژله
 
دیجی کالا کاندوم خاردار ژله ای
 
قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی
 
کاندوم ژله ای قابل شستشو

 

 

طرز تهیه 25 دمنوش لاغری و چربی سوز خانگی

 
 در این مقاله میخواهیم گیاهانی را معرفی کنید که می توانید در روند لاغری به شما کمک کند. استفاده از این گیاهان در کنار فوائد لاغری ممکن است ، مواد معدنی و ویتامین نیز به بدن شما برسانند تا در مقابل کاهش وزن به بدنی شاداب و سالم داشته باشید.دمنوش لاغری برای مزاج بلغمی
 
چرا چاق میشویم؟
 
بدن انسان در یک مکانیسم عادی که در سالیان سال تکمیل مواد غذایی اضافی وارد شده به بدن را به صورت چربی ذخیره می کند ، برای زمانی که غذای کافی در دسترس نیست ؛ بشر در طول سالیان غذاهای کافی قادر به بدست آمدن نیست ولی در دنیای امروز غذا به وفور پیدا می شود ؛ مخصوص شیرینی ها ، فست فود ها ، مواد غذایی کنسروی و مورد استفاده قرار گرفته است در نتیجه ما به وفور پیدا می شود و باعث می شود ما بیش از نیاز بدن خود را بخوریم. با این فرم انرژی استفاده از انرژی مصرفی وارد بدن می شود و این انرژی اضافی در بدن ذخیره می شود و باعث می شود چاقی ما شود.
 
 
 در حالت معمول چاقی به صورت کم کم اتفاق می افتد و شما باید همیشه مراقب باشید و برای داشتن بدنی سالم و زیبا سبک زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید نه برای یک هفته یا یک ماه.
 
در نظر داشته باشید که چاقی در کنار ظاهر شماست که شما تغییر می دهید و باعث می شود مانند مشکلات قلبی و عروقی ، مشکلات گوارشی ، دیابت ، فشار خون ، در مفاهیم مفصل و ... ایجاد شود.
 
راه حل:
 
شما باید انرژی بدن خود را کنترل کنید و فعالیت بدنی خود را افزایش می دهد در کنار این موارد ممکن است از گیاهان برای سرعت بخشیدن به روند کاهش وزن و در نتیجه به شما کمک کند.
 
در این مقاله سعی کنیدیم گیاهانی که باعث بالا رفتن سوخت و ساز ، چربی سوزی و جلوگیری از پر خوری میشوند را به شما معرفی کنیم
 
و طرز تهیه چند دمنوش را که می توانید در منزل تهیه کنید به شما آموزش میدهیم.
 
خرید دمنوش تناسب اندام در طعم نوش
 
 
 
زنجبیل
 
یک گیاه فوق العاده با مزایای بسیار است. زنجبیل طبع گرم است و باعث می شود سوخت در بدن ایجاد شود. یکی از خواص بسیار عالی زنجبیل است که به عمل هضم غذا کمک می کند و حرکات منظم معده و روده را تسهیل می کند. زنجبیل جلوی اشتهای شما را می گیرد زمانی که اشتهایتان زیاد است زنجبیل بخورید تا جلوی اشتهای کاذب شما را بگیرد.
 
برای استفاده مجرد زنجبیل تازه را به صورت مکعب کوچک خرد کرده و خشک کنید و آن را به غذاها و چای و یا دمنوش اضافه کنید.
 
طرز تهیه 1: زنجبیل + عسل + لیمو
 
طرز تهیه 2: زنجبیل + چای سبز + لیمو
 
  طرز تهیه 3: زنجبیل + چای سبز + نعنا + لیمو
 
 
چای سبز
 
به دلیل داشتن پلی فنول باعث پایین آمدن حرارت درونی بدن می شود که باعث می شود متابولیسم بدن شود. همچنین پلی فنول باعث حل شدن تری گلیسیرید در بدن می شود و مانع می شود که تری گلیسیرید اضافی تبدیل به چربی می شود.
 
چای سبز دارای آنتی اکسیدان است که از جمله ECGC وجود دارد که این آنتی اکسیدان باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود.
 
پلی فنول کاتچین که در چای سبز موجود است ، سلول های عضلانی و کبد افراد را تحریک می کنند تا از اسید آنها استفاده کنند ؛ در نتیجه بدن با سرعت کمتری از کربوهیدارت استفاده خواهد کرد. باقیمانده کربوهیدرات بیشتر در بدن انسان این فایده را دارد که فرد برای مدت زمان طولانی تری ورزش کرده و کالری بسوزانند.
 
برای استفاده از خواص چای سبز باید آن را در برنامه غذایی قرار دهید و به طور متوسط ​​روزی 5 تا 6 لیوان استفاده کنید ولی در نوشیدن نیز افراط نکنید.
 
طرز تهیه 4: چای سبز + گل محمدی + هل + دارچین
 
طرز تهیه 5: چای سبز + لیمو
 
طرز تهیه 6: چای سبز + آب پرتقال + پوست پرتقال (فقط از قسمت نارنجی گوست استفاده کنید)
 
طرز تهیه 7: چای سبز + نعنا (نعنا به کنترل اشتها کمک می کند)
 
طرز تهیه 8: چای سبز + بلوبری (بلوبری به بین رفتن سریع تر چربی های شکمی کمک می کند)
 
طرز تهیه 9: چای سبز + وانیل
 
  طرز تهیه 10: چای سبز + چای سفید (چای سفید سرشار از آنتی اکسیدان است)
خرید چای و دمنوش در طعم نوش
 
 
 
قهوه سبز
 
 همان قهوه خام است که تفت داده نشده است به دلیل داشتن کافئین بالا سوخت و ساز بدن را بالا میبرد.
 
همچنین دارای کلروژنیک اسید به عنوان یک آنتیاکسیدان است که باعث کاهش فشار خون و کاهش وزن می شود.
 
برای آماده سازی قهوه سبز به پودر قهوه سبز را به یک لیوان آب جوش اضافه کنید و 7 دقیقه زمان بدهید تا دم بکشید.
 
طرز تهیه 11: قهوه سبز + هل + دارچین
 
 
 
 
چای ماچا
 
چای سبز ژاپنی ماچا نوعی از چای است که به صورت پودر استفاده می شود.
دمنوش لاغری
 
دمنوش لاغری دکتر بیز
 
دمنوش لاغري دكتر بيز
 
دمنوش برای لاغری شکم و پهلو
 
دمنوش لاغری شکم
 
دمنوش های لاغری
 
دمنوش لاغری خانگی
 
چایی ترش برای لاغری
 
چای سبز و دارچین برای لاغری
 
دمنوش چربی سوز قوی
 
دمنوش لاغری برای مزاج بلغمی
 
خواص چای کوهی برای لاغری
 
بهترین دمنوش لاغری
 
دمنوش برای لاغری
 
دمنوش لاغری بیز
 
خواص گل محمدی برای لاغری
 
دمنوش لاغری خانگی سریع
 
دمنوش زیره سبز برای لاغری
 
دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی
 
خواص به لیمو برای لاغری
 
دمنوش زیره برای لاغری
 
خواص گل گاوزبان برای لاغری
 
زمان مصرف دمنوش بلوبری برای لاغری
 
خواص کاکوتی در لاغری
 
دمنوشهای لاغری
 
چای بابونه و لاغری
 
قهوه لاغري دكتر بيز
 
طرز تهیه دمنوش لاغری شکم
 
دمنوش لاغری طب سنتی
 
چه دمنوشی برای لاغری خوبه
 
طرز تهیه دمنوش سماق برای لاغری
 
دمنوش دارچین برای لاغری
 
محصولات لاغری دکتر بیز
 
دمنوش دکتر بیز
 
دمنوش لاغری شکم و پهلو
 
خواص مریم گلی برای لاغری
 
دمنوش زنجبیل برای لاغری
 
پک لاغری دکتر بیز
 
چای نیوشا برای لاغری
 
دمنوش لاغری برای مادران شیرده
 
بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری
 
خواص دمنوش بابونه برای لاغری
 
دمنوش شوید برای لاغری
 
انواع دمنوش لاغری
 
چای سبز و زیره برای لاغری
 
زمان مصرف دمنوش نعناع فلفلی برای لاغری
 
دمنوش چربی سوز
 
کاکوتی و لاغری
 
دمنوش های چربی سوز
 
خواص چای بابونه برای لاغری
 
طرز تهیه دمنوش چای سبز برای لاغری
 
بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم
 
برای لاغری چه دمنوشی بخوریم
 
طرز تهیه چای سبز برای لاغری
 
دمنوش بادرنجبویه برای لاغری
 
بهترین دمنوش برای چربی سوزی
 
دمنوش های لاغری خانگی
 
دمنوش کاهش اشتها
 
دمنوش پونه و آویشن برای لاغری
 
دمنوش برای لاغری شکم
 
قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز
 
دمنوش پوست پرتقال برای لاغری
 
دمنوش نعناع برای لاغری
 
دمنوش گزنه برای لاغری
 
لاغری با دمنوش
 
ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز
 
بهترین دمنوش برای لاغری
 
طرز تهیه دمنوش شوید برای لاغری
 
طرز تهیه چای لاغری
 
خرید دمنوش لاغری
 
چای ترش و لاغری شکم
 
دمنوش های لاغری فوق العاده
 
طرز تهیه چای نعناع برای لاغری
 
دمنوش گیاهی برای لاغری
 
خواص چای نعناع برای لاغری
 
چای لاغری دکتر بیز
 
خواص چای گزنه برای لاغری
 
چای گزنه برای لاغری
 
چای نعناع برای لاغری
 
چای زیره برای لاغری
 
اویشن برای لاغری
 
بابونه و لاغری شکم
 
دمنوش زیره و رازیانه برای لاغری
 
طرز تهیه دمنوش گزنه برای لاغری
 
خواص دمنوش به برای لاغری
 
طرز تهیه دمنوش به لیمو برای لاغری
 
دمنوش برای بالا بردن سوخت وساز بدن
 
دمنوش گیاهی لاغری
 
دمنوش لاغری دکتر بیز دیجیکالا
 
طرز تهیه دمنوش لاغری
 
دمنوش بهار نارنج برای لاغری
 
مواد تشکیل دهنده دمنوش لاغری دکتر بیز
 
انواع دمنوش های گیاهی ترکیبی لاغری
 
دمنوش لاغری سریع
 
زمان مصرف دمنوش کرفس و چای سبز
 
گزنه و لاغری شکم
 
مصرف دمنوش لاغری در دوران شیردهی
 
پک لاغری قهوه گانودرما
 
عوارض دمنوش لاغری دکتر بیز
 
دمنوش های گیاهی برای لاغری
 
دمنوش زردچوبه برای لاغری
 
دمنوش مریم گلی برای لاغری
 
پکیج لاغری دکتر بیز
 
زیرفون برای لاغری
 
خواص دمنوش گلپر و لاغری
 
طرز تهیه دمنوش زیره سیاه برای لاغری
 
چای سبز و نعناع برای لاغری
 
بهترین دمنوش گیاهی برای لاغری
 
طرز تهیه دمنوش زیره برای لاغری
 
نعناع فلفلی برای لاغری
 
دمنوش گل محمدی برای لاغری
 
طرز تهیه دمنوش زنجبیل برای لاغری
 
بهترین دمنوش برای لاغری شکم
 
بهترین دمنوش لاغری شکم
 
خواص برگ به لیمو برای لاغری
 
دمنوش برای لاغری سریع
 
دمنوش رزماری و گل محمدی برای لاغری
 
طرز تهیه دمنوش زرشک برای لاغری
 
دمنوش رزماری برای لاغری
 
چه دمنوش هایی برای لاغری خوبه
 
ترکیبات دمنوش لاغری
 
دمنوش لاغری مهرگیاه
 
بهترین دمنوش لاغری قبل خواب

 

 

 

 

آشنایی با صفر تا صد لوازم آرایشی

نوشته شده توسط آرزو سیری 1398-10-19
آشنایی با صفر تا صد لوازم آرایشی
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه
با استفاده از محصولات آرایشی روزانه به طور مرتب توسط خانمها استفاده می شود ، ولی برای داشتن یک آرایش بی عیب و نقص باید با هر یک از لوازم آرایشی موجود باشد کافی است. همچنین از نظر اقتصادی با توجه به گرانقیم بودن لوازم آرایشی و وجود انواع مختلف آرایشی ، بهتر است ، با استفاده از لوازم آرایشی دیگر شناخته شده است و سپس لیستی از لوازم آرایش مورد نیاز شما را تهیه می کنید و طبق آن خریداری می کنید ، بعداً با کیفی از لوازم آرایشی که مورد نیاز نیست در حد قابل مشاهده است.لیست لوازم بهداشتی زنانه
 
محصولات زیبایی و آرایشی انواع مختلفی دارند که محصولات آرایشی صورت ، چشم و ابروها از مهمترین گزینه های موجود در دسترس شما هستند. در این نوشته با انواع مختلف لوازم آرایشی و کاربرد هر یک از آشنایان کرد.
 
انواع لوازم آرایشی صورت
1. فاندیشن (بنیاد)
فاندیشن همان چیزی است که باعث می شود پوست شما بی عیب و نقص به نظر برسد. این محصول رنگ پوست شما را یکدست می کند و هر نوع لکه دار پوستی و تغییر رنگ روی صورت شما را پنهان می کند.
مهمترین جنبه فاندیشن که باید در نظر گرفته شود ، پوشش دهی فوق العاده آن است.
اگر سبک بازی را پوشش دهید ، اگر از مرطوب کننده استفاده کنید ، ولی اگر دوست دارید به پوشش دهی ادامه دهید ، فاندیشن متن و یا فرم کلاسیک بهترین گزینه برای شماست.
 
صورت فاندیشن
فاندیشن از جمله لوازم آرایشی صورت
2. کانسیلر صورت و چشم (کانسیلر)
کانسیلر برای پوشش دهی بیشتر لک ها و تیرگی های پوستی به کار استفاده کنید. همچنین برای روشن کردن بعضی موارد صورت و زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد.
کانسیلرها غلیظ‌تر ، جامدتر و پایدارتر از کرم پودرها وجود داشته و باعث ایجاد ایجاد ایجاد و به دو دسته کلی کانسیلر زیر چشم و کانسیلر صورت تقسیم بندی شده است.
 
مشاهده و خرید بهترین کانسیلرهای صورت و چشم از فروشگاه شهرمون
 
کانسیلر صورت و چشم
کانسیلر از لوازم آرایشی صورت
3. برنزه کننده (برنزر)
با توجه به افزایش محبوبیت پوست برنزه در بین خانمها و سالهای اخیر ، پودرهای برنزه جایگزین بسیار خوبی برای روش های دردناک برنزه کردن پوست وجود دارد. با استفاده از این روش ، هر زمان که دلتان برای رنگ پوستتان تنگ شد ، تنها کاری که باید بکنید این است که صورتتان را بشویید!
برنزرها بعد از فاندیشن و کانسیلرها روی پوست اعمال می شود ، کار برنزرها بخش سایه و رنگ طبیعی به پوست است. در انتخاب برنزر ، سعی کنید برنزر مناسب برای پوست خود را انتخاب کنید تا بعد از استفاده از رنگ پوست طبیعی جلوه کند ، نه خیلی نارنجی و نه خیلی تیره. !!!
 
بهترین برنزرها در فروشگاه شهرمون
 
صورت برنزر
برنزر از لوازم آرایشی صورت
4. کانتورینگ (کانتورینگ)
کانتور کردن به معنای سایه زدن است و یک تکنیک آرایشی است که برای آن لوازم آرایشی وجود دارد ، از کانتورینگ برای تقویت و برج سازی اجزای صورت و یا استفاده از بدن.
کانتورینگ معمول به صورت سرد و گرم رنگ بندی شده است ، که می تواند از آن برای ایجاد یک یا دو سایه تیراژ تر یا روشن تر از رنگ پوست در انواع مختلف نوع ، کنار بینی ، حاشیه صورت ، فک ، نقطه T شکل (خط روی بینی و بالای ابروها) که مایلیم به شکل برجسته و یا ریز نشان داده می شود ، استفاده می شود.
 
کانتورینگ صورت
کانتورینگ از لوازم آرایشی صورت
5. هایلایتر (هایلایتر)
هایلایتر برای ایجاد درخشش بیشتر در برخی موارد صورت به کار می رود و می توان گفت در کارایی برعکس برنزر عمل می کند.
برای آنکه قسمتی از صورت شما مورد توجه قرار می گیرد ، از روشنایی مختصر در آن صورت استفاده می شود استفاده کنید تا توجه داشته باشید به برخی دیگر از صورت جلب کنید. برای این کار ، تنها چیزی که نیاز به یک هایلایتر دارد.
لوازم بهداشتی---ok uni 
 
لوازم بهداشتی زنانه----ok uni 
 
لوازم بهداشتی مردانه---ok uni
 
لیست لوازم بهداشتی-----ok uni
 
وسایل بهداشتی------ok uni 
 
فروشگاه لوازم بهداشتی-----ok uni 
 
خرید لوازم بهداشتی----ok uni 
 
لیست لوازم بهداشتی مردانه-----
 
وسایل بهداشتی مردانه-----ok uni
 
 
فروش عمده لوازم بهداشتی----
 
لیست لوازم بهداشتی زنانه
 
پک لوازم بهداشتی مردانه
 
قیمت ست لوازم بهداشتی مردانه
 
خرید اینترنتی لوازم بهداشتی-----ok uni
 
فروش لوازم بهداشتی
 
ست آرایشی بهداشتی مردانه
 
سایت لوازم بهداشتی
 
کیف لوازم بهداشتی مردانه
 
محصولات بهداشتی مردانه
 
خرید اینترنتی محصولات بهداشتی
 
خرید اینترنتی وسایل بهداشتی
 
سایت فروش لوازم بهداشتی
 
سایت خرید لوازم بهداشتی
 
خرید عمده محصولات بهداشتی

 

 

لوازم ارایشی مارک

 خشکی پوست مزمن و فصلی موضوعی است که اکثر مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند ، اما چگونه تفاوت بین سوزش خفیف پوست و موارد جدی تر را تشخیص می دهید؟ پسوریازیس که با پلاک های قرمز خارش دار ، برجستگی ، بثورات یا تاول مشخص می شود ، یک بیماری التهابی مزمن پوستی است که 2 تا 3 درصد آمریکایی ها را درگیر می کند. درست مثل پوست خشک ، هوای سرد و باد می تواند باعث شعله ور شدن در مبتلایان به پسوریازیس شود. از آنجا که علل ، علائم و روش های درمانی برای هر فرد متفاوت است ، برای تشخیص این مسئله ابتدا باید آن را تشخیص داد.

 
پوست خشک در برابر پسوریازیس
پوست خشک ، که از نظر پزشکی به نام xerosis cutis شناخته می شود ، به معنای مولکول های معروف به لیپیدها است که سلولهای پوست را با روغن و سایر مواد ضروری تشکیل می دهند کم هستند و رطوبت از لایه خارجی پوست شما خارج می شود. پسوریازیس نوعی بیماری خود ایمنی است که باعث شعله ور شدن رشد سریع سلول های پوستی و در نتیجه ایجاد ضایعات پوستی می شود که می تواند قرمز ، پوسته پوسته و خارش دار باشد. بثورات مسری نیست و این بیماری اغلب بین سالهای نوجوانی و اواسط دهه 30 ایجاد می شود.
 
علل ایجاد هر یک
خشکی پوست می تواند ناشی از هر چیز ساده ای مانند تغییر در آب و هوا برای شستن بیش از حد دست در هنگام تمیز کردن باشد. همچنین می تواند منعکس کننده نسخه هایی باشد که شما مصرف می کنید یا زمینه های پزشکی آن مانند تغذیه نامناسب ، عدم تعادل هورمون ها ، بیماری تیروئید یا دیابت است. پسوریازیس می تواند ارثی باشد - تقریباً یک سوم مبتلایان به پسوریازیس نسبت نسبی با این بیماری دارند. سیستم ایمنی بدن نیز نقش مهمی دارد ، اگرچه محققان هنوز دقیقاً مشخص نکرده اند که چه عاملی باعث ابتلا به پسوریازیس می شود در حالی که دیگران این بیماری را ندارند.
 
علائم و نشانه ها
به آخرین زمستان سختی که تجربه کرده اید یا تابستانی که در تهویه هوا گذرانده اید فکر کنید و به راحتی می توانید نشانه های خشکی پوست را تشخیص دهید. این می تواند احساس خشن ، و کسل کننده و خشک شده به نظر برسد. اگر تحت درمان قرار نگیرد یا در معرض عناصر خاص خشن قرار بگیرد ، می تواند حتی بیشتر تحریک شود و ترک یا پوست کند. شایع ترین نوع پسوریازیس به صورت پلاک های قرمز و برجسته نشان داده می شود. ممکن است خفیف تا شدید باشد ، درجات مختلف درد یا خارش داشته باشد. انواع دیگر پسوریازیس در علائم منجمد می شود از جمله بثورات قرمز صاف در چین های پوستی ، تاول ها یا لایه برداری پوست.
 
جاده بهبودی

لوازم ارایشی مارک:بهترین روش برای درمان خشکی پوست پیشگیری است: قبل از شروع آن ، با استفاده مرتب از یک مرطوب کننده سنگین ، تمیز کردن با صابون ملایم یا استفاده از مرطوب کننده مرطوب برای جلوگیری از خشکی ، آن را متوقف کنید. اگر درمان های خانگی ترفندهای خوبی ندارند ، یک متخصص پوست می تواند کرم های قوی تری را به شما توصیه کند یا حتی آنتی هیستامین برای شما تجویز کند. اگر پسوریازیس شما خفیف باشد - طبق گفته بنیاد ملی پسوریازیس در کمتر از 3 درصد بدن وجود دارد - درمان های موضعی مانند شامپوی منتول برای کنترل خارش پوست سر یا مرطوب کننده با اسید سالیسیلیک ممکن است شرایط را تحت کنترل داشته باشد. موارد جدی تر معمولاً با یک استراتژی چند جانبه درمان می شوند که می تواند شامل داروهای تجویزی و حتی نوردرمانی باشد.

 

محصولات نانوسان دیجی کالا

 محصولات نانوسان دیجی کالافناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

اسپری نانوسان ثانیکالا

نانو بدنه خودرو نانوسان

قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان

محصولات نانوسان بیز

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان

اپلیکیشن نانوسان

 
فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوریهای نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمانها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.
 
نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.
 
تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.
 
ایران در فناوری نانو مقام هفتم را در دنیا داراست.
 

معرفی فناوری نانو

فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.
 

فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستار‌های گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوری‌های نوینی است که با سرعت هرچه تمام‌تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمان‌ها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.

نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی، چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزار‌های نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.

تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

 

فروشگاه محصولات نانو در تهران

لیست قیمت محصولات نانو

محصولات نانو سان

بهترین اسپری نانو ماشین

محصولات نانو سان خودرو

محصولات نانوسان دیجی کالا

قیمت محصولات نانوسان آلمان

واکس، پولیش و تمیزکننده خودرو نانوسان – شوینده فرش و مبل نانوسان – مراقبت کفش و لوازم جانبی نانوسان – اسکاچ و سیم ظرفشویی نانوسان – شیشه پاک کن نانوسان

 
تاریخچه فناوری نانو 
 
در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، دموکریتوس فیلسوف یونانی، برای اولین بار واژه اتم را که در زبان یونانی به معنی تقسیم نشدنی است، برای توصیف ذرات سازنده مواد به کار برد. از این رو شاید بتوان او را پدر فناوری و علوم نانو دانست.
 
نانو ریشه یونانی “نانس” به معنی کوتوله می‌باشد. فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم می‌باشد که در تمامی گرایشات علمی راه یافته است تا جایی که در یک دههٔ آینده برتری فراینده‌ها، وابسته به این تحول خواهد بود.ماهیت فناوری نانو توانایی کارکردن در تراز اتمی، مولکولی و فراتر از آن در ابعاد بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر، با هدف ساخت و دخل و تصرف در چگونگی آرایش اتم‌ها یا مولکول‌ها با استفاده از مواد، وسایل و سیستم‌هایی با توانایی‌های جدید و با تغییر این ساختارها و رسیدن به بازدهی بیشتر مواد می‌باشد.
 
فناوری نانو فرایند دستکاری مواد در مقیاس اتمی و تولید مواد و ابزار، به وسیله کنترل آنها در سطح اتم‌ها و مولکولهاست. در واقع اگر همه مواد و سیستم‌ها ساختار زیربنایی خود را در مقیاس نانو ترتیب دهند؛ آنگاه تمام واکنش‌ها سریع‌تر و بهینه‌تر صورت می‌گیرد و توسعه پایدار پیش گرفته می‌شود. از جمله دستاوردهای فراوان این فناوری کاربرد آن در تولید، انتقال، مصرف و ذخیره‌سازی انرژی با کارایی بالاست که تحول شگرف را در این زمینه ایجاد می‌کند. از اینرو دست‌اندرکاران و محققان علوم نانو در تلاش‌اند تا با استفاده از این فناوری به آسایش و رفاه بیشتر در درون و برون ساختمان با یافتن طبقه جدیدی از مصالح ساختمانی با عملکرد بالا و صرفه‌جویی در هزینه‌ها بخصوص در مصرف منابع انرژی و در نهایت به توسعه پایدار دست یابند. فناوری نانو منجر به تغییرات شگرف در استفاده از منابع طبیعی، انرژی و آب خواهد شد و پساب و آلودگی را کاهش خواهد داد.
 
معرفی فن‌آوری نانو 
 
فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.
 
مراحل فن‌آوری نانو 
 
در مجموع این فناوری شامل سه مرحله می‌باشد:
 
 طراحی مهندسی ساختار‌ها در سطح اتم. 
 
 ترکیب این ساختار‌ها و تبدیل آن‌ها به مواد جدید با ساختار نانو با خصوصیات ویژه. 
 
 ترکیب اینگونه مواد و تبدیل آن‌ها به ابزارهای سودمند. 
 
انتظار می‌رود که نانو تکنولوژی نیاز بشر را به مواد کمیاب کمتر کرده و با کاستن آلاینده‌ها، محیط زیستی سالم‌تر را فراهم کند.
محصولات نانو خودرو
 
محصولات 
 
 
محصولات نانو مواد را هم می‌توان به صورت‌های زیر بیان کرد:
 
 فیلم‌های نانو لایه برای کاربردهای عمدتاً الکترونیکی.
 
 نانو پوشش‌های حفاظتی برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی و حفاظت در مقابل عوامل مخرب محیطی.
 
 نانو ذرات به عنوان پیش‌سازنده یا اصلاح ساز پدیده‌های شیمیایی و فیزیکی.
 
محصولات نانو خودرو
 
تعریف استاندارد 
 
 به طراحی، تعیین ویژگی‌ها، تولید و کاربرد مواد، ابزار آلات و سیستم‌ها با کنترل شکل و اندازه در مقیاس نانو می‌گویند.
 
به دستکاری کنترل شده، جاگیری دقیق، اندازه‌گیری، مدلسازی و تولید مواد در مقیاس نانو می‌گویند و هدف آن تولید مواد، ابزار و سیستم‌هایی با ویژگی‌های بنیادی و عملکردهای جدید می‌باشد پس علم نانو علمی است برای زندگی.
 
اصول بنیادی 
 
یک نانومتر (nm) یک میلیاردیم متر است. برای سنجش طول پیوندهای کربن-کربن، یا فاصلهٔ میان دو اتم بازهٔ ۱۲. تا ۱۵. نانومتر به کار می‌رود؛ همچنین قطر یک مولکول دی‌ان‌ای دو رشته‌ای نزدیک به ۲ نانومتراست. و از سوی دیگر کوچک‌ترین باکتری ۲۰۰ نانومتر است. اگر بخواهیم برای دریافتن مفهوم اندازهٔ یک نانومتر نسبت به متر سنجشی انجام دهیم می‌توانیم اندازهٔ آن را مانند اندازهٔ یک تیله به کرهٔ زمین بدانیم. یا به شکلی دیگر یک نانومتر اندازهٔ رشد ریش یک انسان در طول زمانی است که برای بلند کردن تیغ از صورتش باید بگذرد.
 
با توجه به نو بودن این فن آوری، هر سال کاربردهای جدیدی از آن در صنایع مختلف معرفی می‌شود. در مورد کاربرد‌های نانوتکنولوژی در صنعت ساختمان به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
محصولات نانو خودرو

نانوسان چیست

اسپری نانو کارواش

قیمت نانو سرامیک خودرو

قیمت اسپری نانو برای ماشین

محصولات نانو خودرو

اسپری نانو برای موتور ماشین

اسپری نانو برای داخل ماشین

  •  بهبود خواص سیمان و بتن
  •  
  •  بهبود خواص مکانیکی
  •  
  • افزایش کیفیت سیمان و بتن
  •  
  •  جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب خارجی به داخل بتن
  •  
  •  نانو پوشش‌ها
  •  
  •  ایجاد پوشش عایق مناسب
  •  
  •  عدم نفوذ عوامل خوردگی
  •  
  •  افزایش مقاومت در برابر انتقال حرارت
  •  
  •  افزایش مقاومت در برابر خوردگی، سایش و پوسیدگی
  •  
  •  خاصیت خود تمیز شوندگی سطوح
  •  
  •  رنگ‌های تصفیه کننده هوا
  •  
  •  نانو ضد آب کننده‌ها
  •  
  •  نانو شیشه‌ها
  •  
  •  شیشه‌های خود تمیز شونده
  •  
  •  شیشه‌های محافظ در برابر آتش
  •  
  •  شیشه‌های کنترل کننده انرژی
  •  
  •  نانو آسفالت‌ها
  •  
  •  نانوکامپوزیت‌ها
  •  
  •  تصفیه کننده‌های آب و فاضلاب
  •  
  • شاخه‌های اصلی در نانو
  •  
  • می‌توان موردهای زیر را شاخه‌های بنیادین دانش نانوفناوری دانست:
  •  
  •  نانو روکش‌ها
  •  
  •  نانو مواد
  •  
  •  نانو پودر‌ها
  •  
  •  نانو لوله‌ها (نانو تیوب‌ها)
  •  
  •  نانو کامپوزیت‌ها
  •  
  •  مهندسی مولکولی
  •  
  •  موتورهای مولکولی (نانو ماشین‌ها)
  •  
  •  نانو الکترونیک
  •  
  •  نانو سیم‌ها
  •  
  •  نانو حسگر‌ها
  •  
  •  نانو ترانزیستور‌ها
  •  
  •  نانو مواد نرم
  •  
  •  لیپید نانوفناوری
  •  
  •  نانو مکانیک
  •  
  •  نانو سیالات

 

اصلاح مو چیست؟ چگونه می توان از موهای زائد مراقبت کرد؟

 در حالی که موهای بافت دار زیبا به نظر می رسند ، بسیاری از مردم نمی دانند که چقدر کار و تلاش می کند تا موها را مرتب کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد تصمیم می گیرند موهای خود را دوباره برگردانند. این روش درمانی نه تنها به صاف کردن موهای صاف ، صاف ، براق و آسان برای حفظ مو کمک می کند بلکه باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود که در غیر این صورت برای مبارزه با آن با موهای شما هر روز صرف می شود. اما دقیقاً چگونه اصلاح مجدد مو کار می کند؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.

 
فهرست مطالب
 
اصلاح مو چیست؟
چگونه اصلاح مجدد مو انجام می شود - روند تسویه مجدد مو
چگونه می توان از موهای اصلاح شده مراقبت کرد
چه موادی را باید برای موهای مجدد استفاده کنید؟
اثرات جانبی اصلاح مو
نکاتی را که باید قبل از اصلاح موهای خود در ذهن داشته باشید
اصلاح مو چیست؟
 
موهای شما از اسیدهای آمینه تشکیل شده است. این پروتئین ها توسط پیوندهایی به وجود می آیند که ساختار موهای شما را مشخص می کنند - مستقیم ، موج دار یا فرفری. بازگشت مجدد مو شامل شل شدن شیمیایی موهای شما با شکستن این پیوندها و سپس دوباره ساختن آنها برای تغییر ساختار موهای شما است.
 
این روند با استفاده از یک شل کننده شروع می شود ، که به شکستن پیوندهای پروتئینی در موهای شما کمک می کند. سپس مو صاف می شود و یک خنثی کننده اعمال می شود که پیوندها را با ساختار تغییر یافته بازسازی می کند.
 
چگونه اصلاح مجدد مو انجام می شود - روند تسویه مجدد مو
 
برگرداندن مو یک فرایند دقیق است که شامل استفاده از مواد شیمیایی و گرما برای تغییر ساختار موهای شما است. بسته به طول مو ، درمان ممکن است از 3-8 ساعت طول بکشد. در زیر مراحل انجام عمل جراحی مجدد مو وجود دارد.
 
مواد
کیت برگشت به مو
یک آهن مسطح با تنظیمات دما قابل تنظیم است
خشک کن ضربه ای
یک شامپوی ملایم
زمان
3-8 ساعت بسته به طول مو بستگی دارد.
 
روش
 
سبک شما موهای شما را با یک شامپوی ملایم شست و شو می دهد. تهویه مطبوع استفاده نمی شود.
سپس موهای شما به صورت طبیعی خشک می شوند و یا خشک می شوند.
بسته به نوع بافت و حجم ، سبک مو را به بخش ها تقسیم می کند. آنها موها را از قبل تجزیه و تحلیل می کنند تا میزان شل کننده مورد استفاده در نوع مو را تعیین کنند.
در حالی که مو مستقیم با کمک تخته های پلاستیکی نازک نگه داشته می شود ، یک سبک کننده از کیت اتصال مو استفاده می کند. آنها مراقبت می کنند از شستشو استفاده کنند تا همه رشته ها را بپوشاند.
سپس شل کننده بسته به نوع بافت مو به مدت 30 تا 45 دقیقه روی آن قرار می گیرد. در این مدت به طور مداوم کنترل می شود.
بسته به شرایط ، حجم ، بافت و غیره ، موها به مدت 10-40 دقیقه در آن بخار می شوند.
سبک پیش می رود موها را شسته و عمیق کند. سپس موها را خشک می کنند.
لوسیون کراتین اعمال می شود و موها با یک آهن مسطح سرامیکی با دمای 180 درجه سانتیگراد صاف می شوند.
برای تضمین اوراق بهادار ، یک خنثی کننده اعمال می شود و به مدت 30 دقیقه باقی می ماند.
سپس با آب سرد شستشو می شود.
موها دم کرده ، سرم زده می شود و یک بار دیگر موها صاف می شوند.
روند برگشت مجدد شامل استفاده از گرما و مواد شیمیایی خشن است. به زودی پس از انجام این روند ، موهای شما در برابر آسیب بسیار آسیب پذیر می شوند و نیاز به مراقبت های شدید دارند. اگر به تازگی موهای شما دوباره برگردانده شده است و یا قصد دارید آن را انجام دهید ، این چیزهایی است که در مورد مراقبت از موهای مجدد باید بدانید.
 
چگونه می توان از موهای اصلاح شده مراقبت کرد
1. به مدت 72 ساعت موهای خود را بشویید
 
این مهمترین چیزی است که باید هنگام بازگشت مجدد موهای خود به خاطر بسپارید. مهم نیست که چه چیزی موهای شما مرطوب شود. حدود 3 روز طول می کشد تا موهای شما در ساختار جدید خود قرار بگیرد و شستن آن قبل از این اتفاق می افتد که شما را با نتایج زیر حد نهایی رها می کند.
 
2. از کراوات مو خودداری کنید
وقت آن است که از ریختن موهای پشت گوش خود و استفاده از بندهای مو یا پین های بابی خودداری کنید. اتصال دهنده های مو می توانند موهای تازه بازسازی شده شما را با چین و چروک هایی رها کنند که می خواهید به هر قیمتی از آنها جلوگیری کنید.
 
3. با موهای صاف به رختخواب بروید
ممکن است انجام این کار کمی سخت باشد ، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که موهای شما عموماً صاف است وقتی که سه روز قبل از شستن به رختخواب می روید. از هر چیزی که ممکن است باعث شود موهای شما شکل خود را از بین ببرد ، خودداری کنید.
 
4- وقت خود را با شرط بندی کنید
هنگامی که این سه روز به پایان رسید ، و شما در نهایت می توانید موهای خود را بشویید ، اطمینان حاصل کنید که از شامپوی ملایم استفاده می کنید که مخصوص موهای شیمیایی شده است. بعد از شستن موها ، بر روی بعضی از نرم کننده ها بکشید و چند دقیقه دیگر صبر کنید تا موهای شما بتواند مقداری از رطوبت را خیس کند.
 
5- از یکدستن حرارت جلوگیری کنید
موهای شما قبلاً سبک شده است! اگر مثبت هستید که بدون خشک کن نمی توانید زنده بمانید ، از آن در تنظیمات خنک استفاده کنید. از گرما دوری کنید زیرا این تنها باعث آسیب بیشتر موهای شما می شود.
 
6. برنامه های رنگ آمیزی موهای خود را در حالت آماده باش قرار دهید
برای شش ماه آینده ، درمان های شیمیایی را به عنوان تخم ریزی شیطان در نظر بگیرید. این شامل رنگ آمیزی مو است. شما نمی خواهید موهای خود را بیش از حد پردازش کنید ، و شش ماه زمان خوبی برای شماست که به جای آن ، موهای خود را با TLC خوب قدیمی درمان کنید.
 
7. از تریم پرش نکنید
برگرداندن مو به معنی آسیب و آسیب به معنای خرد شدن است. برای تریمها باید هر 6-8 هفته از استایل خود بازدید کنید. با این کار موهای شما را با جلوگیری از دارما سالم نگه می دارد
8- سردخانه های بهترین دوستان شما هستند
آب سرد به آب بندی ساقه های مو کمک می کند ، از ریزش و آسیب دیدن جلوگیری می کند. این کار نه تنها به حالت دادن به موهای شما کمک می کند بلکه باعث حفظ سلامت موهای شما ضمن حفظ درخشش آن می شود. اگر نمی توانید از دوش آب سرد استفاده کنید ، توصیه می کنیم با آب ولرم حمام کنید. از آب گرم یا گرم خودداری کنید.
 
9. پوست سر خود را تمیز نگه دارید
اطمینان حاصل کنید که به تمیز نگه داشتن پوست سر خود اهمیت زیادی می دهید. یک پوست سر ناسالم با فولیکول های گرفتگی ، مسائلی مانند شوره سر و ریزش مو را در پی خواهد داشت. برای جلوگیری از این مسئله ، به خود ماساژ منظم روغن داغ بدهید و موهای خود را با یک شامپوی مؤثر اما ملایم بشویید.
 
10- موهای خود را خیلی اوقات بشویید
موهای شما به اندازه رطوبت نیاز دارد. برای سالم ماندن موهای خود ، تعداد دفعات شستشوی آن را در هفته کاهش دهید. از نگه داشتن شماره زیر 3-4 شستشو در هفته اطمینان حاصل کنید. شما همیشه می توانید از شامپو خشک استفاده کنید تا خودتان زمان بیشتری را بین دوش بخرید.
 
11. از موهای خود محافظت کنید
روسری ، کلاه و چتر بهترین دوستان شما هستند. بسیار مهم است که موهای خود را از عوامل شدید محیطی مانند آلودگی ، باران و اشعه ماوراء بنفش خورشید در امان نگه دارید.
 
12. از باران دور شوید
اگر تا به حال در باران گرفتار شده اید ، به محض ورود به خانه ، حتماً موهای خود را بشویید. آلاینده ها و نمک های موجود در آب باران برای موهای شما افتضاح هستند و می توانند خسارت قابل توجهی را وارد کنند.
 
13. رژیم خود را فراموش نکنید
باور کنید یا نه ، سلامت موهای شما بیشتر به آنچه در بدن خود قرار می دهید بستگی دارد به آنچه که روی موهایتان می گذارید. در حالی که درمان های موضعی برای سالم نگه داشتن موهای شما مهم هستند ، شما باید یک رژیم متعادل را حفظ کنید تا از رشد موهای شما از ریشه ها اطمینان حاصل شود.
 
چه موادی را باید برای موهای مجدد استفاده کنید؟
پس از بازگشت مجدد موهای خود ، استفاده از محصولات مناسب برای حفظ سبک جدید شما مهم است. در زیر لیستی از محصولات اساسی مورد نیاز برای مراقبت از موهای مجدد خود وجود دارد.
 
1. شامپو
در هنگام انتخاب شامپو برای موهای اصلاح شده خود ، به دنبال برچسب هایی باشید که "موهای تحت درمان با شیمیایی را مشخص می کند." در حالی که ممکن است این شامپو ها کمی گران تر باشند ، اما آنها به نیازهای موهای پردازش شده شما پاسخ می دهند و به بهبود سبک ضمن حفظ سلامتی کمک می کنند. موهایت. آنها همچنین به پروتئین هایی که ممکن است در طی اصلاح مجدد مو از دست داده باشند ، به تغذیه موهای شما کمک می کنند.
 
2. تهویه مطبوع
حالت دادن به موهای شما بعد از درمان دوباره برگشت دادن به موها بسیار مهم می شود. این امر به این دلیل است که ، پس از درمان ، موهای شما خشک می شود و به رطوبت زیادی احتیاج دارید. شستشوی موهای شما نیز پس از انجام یک عمل برگشت مجدد مو ، ایده خوبی است.
 
3. ماسک مو
شکستن و بازسازی اوراق قرضه در موهای شما ، سلامت کلی آن را جدی می گیرد. برای بازیابی سلامت ، موهای شما به پروتئین و رطوبت نیاز دارد. درمان موهای شما با پروتئین و درمان با تهویه عمیق باعث خلاص شدن از آسیب و در عین حال فرصتی برای بهبودی موهای شما می شود.
 
4- تهویه مطبوع و سرم
دستگاه های تهویه مطبوع و سرم ها به ایجاد یک سد محافظ در اطراف ساقه مو کمک می کنند و از ریزش رطوبت جلوگیری می کنند. آنها همچنین به محافظت از موهای شما در برابر عوامل محیطی کمک می کنند.
 
5- شانه دندان های پهن
از آنجا که موهای شما آسیب پذیر است ، استفاده از یک شانه چوبی پهن دندان اهمیت پیدا می کند. این به جلوگیری از شکستگی کمک خواهد کرد و دیگر لازم نیست نگران پروازهای ایستا باشید. در حالی که خیس است از شانه کردن موهای خود خودداری کنید.
 
6. روغن
درمان های منظم روغن برای کمک به پرستاری موهای شما به سلامتی بسیار مهم هستند. می توانید از روغن هایی مانند نارگیل ، زیتون ، بادام ، جوجوبا و کرچک یا حتی ترکیبی از این مواد استفاده کنید. روغن زدن باعث رطوبت و تغذیه موهای شما و در عین حال سلامت پوست سر نیز می شود.
 
گرچه برگشت دادن روشی عالی و موثر برای صاف کردن مو است ، اما با مجموعه ای از اشکالاتی همراه است.
 
اثرات جانبی اصلاح مو
یک مطالعه نشان داد که استفاده از شل کننده های شیمیایی روی موها عوارض جانبی مانند موهای سرخدار ، شوره سر ، ریزش مو ، نازک شدن و ضعف موها ، خاکستری شدن موها و انتهای شکاف دار دارد (1). این مطالعه با زنان در سنین 16 تا 40 سال و بدون هیچ گونه مشکل ریزش مو یا پوست سر انجام شد. همچنین مشخص شد که استفاده طولانی مدت از مواد شیمیایی می تواند باعث سوختگی و ضایعات پوست سر شود.
برخی از محصولات بازگشت مو حاوی فرمالدئید هستند. فرمالدئید یک ماده سازنده سرطان است و همچنین می تواند باعث سوزش و آسیب چشم و بینی ، خارش ، بثورات ، حساسیت به پوست و مشکل در تنفس شود (2).
موهای شما پس از فرایند برگشت مجدد شکننده و آسیب پذیر می شوند. این می تواند منجر به مسائلی مانند شکستگی و شکاف شود. مواد شیمیایی و گرما می تواند به پوست و پوست سر شما آسیب برساند ، اما این بسیار بعید است.
اگر موهای طبیعی بسیار تیزی دارید ، بسته به میزان رشد موهای شما ، حفظ سبک شما نیاز به لمس مکرر هر 4-6 ماه دارد. این می تواند سنگین بر روی جیب شما باشد.
ریزش مو یک عارضه جانبی رایج است که توسط بسیاری از افرادی که موهای خود را مجدداً برگشت می دهند تجربه می شود.
در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از شروع جلسه برگشت ، به خاطر بسپارید.
 
نکاتی را که باید قبل از اصلاح موهای خود در ذهن داشته باشید
 
مرجع:فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

نحوه سالم نگه داشتن موهای شما - 20 نکته + داروهای خانگی

 موهای ضخیم و پرپشت ، تقریباً رویای هر دختر است. اما آلودگی و استفاده مداوم از ابزارهای یک ظاهر طراحی شده و رنگ کننده ها به مو آسیب می رساند و باعث ضعف ، نازک و خشک شدن آن می شود (1). این همچنین می تواند باعث شکسته شدن مو شود. مراجعه به یک روش درمانی اسپا مو ممکن است تنها راه جوانسازی موهای شما به نظر برسد ، اما نکات ساده ای وجود دارد که به شما کمک می کند موهای خود را به طور مرتب حفظ کنید. در اینجا چگونه می توانید موهای خود را ضخیم و سالم کنید.

 
20 نکته موثر برای موهای سالم
 
نکته 1: از موهای خود محافظت کنید
همیشه موهای خود را از آفتاب ، باد و باران محافظت کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب ، گرما ، گرد و غبار و آلودگی بیش از حد بر مشکلات موهای موجود ما می افزاید. اینها می تواند منجر به ایجاد خاک ، خشک شدن مو و پوست سر و افزایش حساسیت به عفونت های پوست سر شود. موهای خود را با یک چتر یا کلاه بپوشانید.
 
نکته 2: با موهای مرطوب با احتیاط برخورد کنید
 
موهای مرطوب بسیار شکننده هستند و به راحتی می شکنند. هنگام خیس شدن ، شافت و ریشه موهای شما بیشتر مستعد آسیب دیدن است. هنگام شامپو زدن خیلی خشن نباشید زیرا ممکن است منجر به شکستگی شود. همچنین ، بلافاصله بعد از دوش از مسواک زدن خودداری کنید. اگر مجبور هستید ، به جای آن از کلاه دوش استفاده کنید.
 
نکته 3: تهویه منظم
بعد از هر شستشو از نرم کننده مرطوب کننده استفاده کنید. از دست دادن این مرحله می تواند دلیل سرخ شدن موهای شما باشد.
 
نکته 4: شرط راه درست
تهویه مطبوع برای مهر و موم در رطوبت موجود در شافت مو تنظیم شده است. منظور آنها برای پوست سر نیست. شروع به تهویه حدود 2 اینچ از پوست سر خود کنید. تهویه بیش از حد روی پوست سر فقط باعث چربی بیش از حد آن می شود.
 
[بخوانید: داروهای خانگی برای موهای روغنی و روغنی]
 
نکته 5: از همان شامپو و Conditioner استفاده کنید
شامپو و نرم کننده را از همان خط انتخاب کنید زیرا فرمول مشابهی دارند. اینها برای یک نوع مو خاص و یک هدف خاص ساخته شده اند. نتایج بهتری را هنگام استفاده از یک خط به جای دو محصول جداگانه نشان می دهد.
 
نکته 6: بیش از اندازه حرارت را روی موها بمالید
از استفاده از گرما روی مو خودداری کنید. گرما رطوبت مو را از بین می برد و باعث خشک و سرخ شدن می شود (2). هنگام استفاده بیش از حد ، می تواند موهای شما را نیز بسوزاند. فقط در صورت لزوم از آهن / حلقه ، صاف کننده استفاده کنید و به یاد داشته باشید که از محافظ مو استفاده کنید (3).
 
 
نکته 7: از کراوات موی محکم خودداری کنید
از استفاده از پیوندهای موی بسیار تنگ خودداری کنید. درعوض ، از پارچه هایی که اطراف آنها هستند استفاده کنید. پیوندهای موی محکم تمایل دارند موهای شما را محکم بکشند ، که باعث افزایش اصطکاک می شود و می تواند باعث شکستگی شود.
 
نکته 8: در هنگام خواب تنگ نباشید
هنگامی که شبانه به رختخواب می روید ، موهای خود را شل و ول کنید تا از ظروف سرباز یا خوردگی جلوگیری کنید. رها کردن موهای شما تمایل به ایجاد گره دارد ، به این معنی که باید صبح هنگام آن را به کشیدن و مسواک زدن بزنید. مسواک زدن بیش از حد می تواند منجر به سرگیجه شود.
 
نکته 9: روکش بالش ساتن را انتخاب کنید
خوابیدن روی روکش های بالش ساتن به دلیل اصطکاک باعث کاهش شکستگی مو می شود. پنبه و سایر مواد از نظر بافت کاملاً خشن هستند و به همین دلیل باعث ایجاد اصطکاک بیشتری در برابر موهای شما می شوند.
 
نکته 10: موها را با احتیاط خشک کنید
موهای خود را خشک کنید. به شدت با حوله مالش ندهید. ممکن است شما موهای خود را سریعتر خشک کنید ، اما میزان موهایی که شکسته می شوند و از بین می روند نیز دو برابر می شوند.
 
[بخوانید: داروهای خانگی موهای خشک]
 
نکته 11: پوست سر به طور مکرر روغن کنید
هر چند وقت یکبار موهای خود را روغن کنید و از شر یک شامپوی ملایم برای خلاص شدن از روغن استفاده کنید. روغن کردن پوست سر برای موهای شما مفید است. اما بیش از حد از مصرف آن غافل نشوید ، زیرا در پایان با استفاده از شامپو بیشتری ، که بیشتر روغنهای طبیعی پوست سر را چرب می کند ، مهم نیست که چقدر خفیف باشد.
 
ماساژ روغنی قدیمی ترین درمانی برای موهای زائد براق و نرم است. این همچنین بهترین درمان خانگی برای موهای سالم است. می توانید از روغن زیتون ، روغن نارگیل یا روغن بادام استفاده کنید (1). روغن را کمی گرم کنید و پوست سر خود را کاملاً ماساژ دهید. قبل از شستن موها ، آن را به مدت یک ساعت بگذارید. همچنین برای تهویه بهتر می توانید آن را یک شبه ترک کنید.
 
نکته 12: ماسک های مو مناسب
از ماسک های موی مناسب برای موهای خود استفاده کنید. نیازهای مو بسته به نوع و مشکلات مو متفاوت است. لازم است که از ماسک های مناسب استفاده کنید ، یا مشکل شما را بدتر کند.
 
[بخوانید: ماسک مو Mamaearth Argan برای موهای صاف و براق]
 
نکته 13: از ریختن موهای خود خودداری کنید
از ریختن موهای خود خودداری کنید. حتی اگر حجم زیادی ایجاد کند ، بافت مو را خراب می کند.
 
نکته 14: آب سرد برای مو مفید است
هنگام شستن موهای خود ، آب گرم یا سرد را بیش از آب گرم ترجیح دهید. سرماخوردگی دقیقاً به معنای سرمازدگی نیست - می توانید از آب در دمای اتاق استفاده کنید. آب گرم و گرم کوتیکول های مو و منافذ موجود در اپیدرم را باز می کند. اگر آب خیلی گرم باشد می تواند به موهای شما آسیب برساند. از آب گرم برای شامپو کردن استفاده کنید. بعد از اینکه موهای خود را حالت دادید ، آن را با آب سرد بشویید.
 
نکته 15: یکبار در ماه از شامپو شفاف سازی استفاده کنید
استفاده از شامپو روشن کننده هر بار یکبار ایده خوبی است. این مشکل ایجاد محصول را از بین می برد و به همین دلیل شامپو و تهویه مطبوع تمایل به از دست دادن اثربخشی دارد.
 
نکته شانزدهم: به طور موقت برس بزنید
مسواک زدن یک روش شات مطمئن برای افزایش درخشش موهای شما است. روغنهای طبیعی را در طول موهای شما پخش می کند. اما این را بیش از حد نکنید. از برس های پلاستیکی استفاده نکنید زیرا باعث افزایش BR می شوند
نکته 20: شانه ها و برس ها
این مهم است که بدانید از چه نوع شانه و برس هایی برای مدیریت مو استفاده می شود. شانه ها و برس های با کیفیت بالا نسبت به محصولات کم کیفیت قابل توجه است زیرا به ماساژ و شل شدن پوست سر کمک می کند. اگر موهای مجعد دارید ، یک برس برس نایلونی به لکه دار کردن آن کمک خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که شانه ها و برس هایی که استفاده می کنید تمیز و مرتب هستند. از به اشتراک گذاشتن آنها خودداری کنید زیرا احتمال انتقال شوره سر و سایر عفونت های پوستی را افزایش می دهد.
 
اصول اولیه همان جایی است که آغاز می شود ، اما مراقبت اضافی چیزی است که نمی توانیم از آن پرش کنیم. اگر آن دسته از محصولات موجود در قفسه دیگر آن را برای شما قطع نکرده اند ، زمان آن رسیده است که به سمت راه حل های طبیعی تر بروید. راه حل هایی که با کمی تلاش می توانید در آشپزخانه های خود بپزید.
 
داروهای خانگی برای موهای سالم
لکه دار کردن موهای زیبا و سالم لزوماً به معنای استفاده از محصولات مراقبت مو بالا یا درمان گران قیمت برای مراقبت از مو در سالن های امضا نیست. برخی از داروهای خانگی وجود دارد که می تواند آن دسته از مشکلات سالم را به شما نشان دهد.
 
1. موز
موز به راحتی برای موهای سالم عالی است. از آنجا که سرشار از پتاسیم هستند ، به بهبود خاصیت ارتجاعی و سلامت طبیعی موهای شما کمک می کنند (4). یک موز را در یک کاسه آغشته کرده و این کار را روی موهای خود بمالید ، از ریشه گرفته تا نکات. حدود 15 دقیقه روی آن بگذارید و بعد با شامپوی خوب بشویید. این روش درمانی به درمان موهای آسیب دیده و خشک کمک می کند.
 
2 عدد تخم مرغ
تخم مرغ یکی از بهترین داروهای خانگی برای داشتن موهای نرم و ابریشمی است. زرده تخم مرغ می تواند به بهبود رشد مو کمک کند (5). می توانید مستقیماً سر خود را با زرده ماساژ دهید. همچنین می توانید 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون ، 3 زرده تخم مرغ و 2-3 قطره روغن ویتامین E را مخلوط کنید. 10-12 دقیقه آن را بگذارید و سپس موهای خود را کاملاً با شامپو بشویید. هر هفته یکبار تکرار کنید تا موهای شما به طور طبیعی حالت بخورد.
 
[بخوانید: کمک آب در رشد مو]
 
3. سس مایونز
سس مایونز می تواند به وضعیت عمیق موهای شما کمک کند. موهای خود را مرطوب کرده و سس مایونز بمالید. آن را بیش از یک ساعت بگذارید. خوب بشویید و شامپو بزنید.
 
4. عسل
عسل خاصیت نرم کننده و نرم کننده دارد و موهای شما را شرایط می کند (6). این یک درمان خانگی عالی برای ترمیم موهای آسیب دیده و جلوگیری از ریزش مو است. 2-3 قطره عسل را به شامپو یا نرم کننده خود اضافه کنید و از آن برای شستن موها استفاده کنید.
 
5- دانه شنبلیله
شنبلیله دارای خاصیت ضد قارچ و اثرات تسکین دهنده پوست (7) ، (8). از این رو ، ممکن است به تسکین پوست سر و کاهش شوره سر کمک کند. دو قاشق غذاخوری تخم شنبلیله را در شب خیس کنید. صبح روز بعد دانه ها را خرد کنید تا خمیر یکدست شود. آن را در سراسر پوست سر خود بمالید و بگذارید نیم ساعت بماند. پوست سر خود را کاملاً بشویید.
 
6. درمان آبجو
آبجو اغلب برای پخش درخشش به مو استفاده می شود. موهای خود را با آبجو کم بشویید. همچنین می توانید آبجو را در یک بطری اسپری ذخیره کنید. این حالت را به آرامی روی موهای خشک شده و حوله ای اسپری کنید تا درخشش فوری داشته باشید.
 
7. آملا
آملا می تواند در رسیدن به موهای قوی تر و سالم تر به شما کمک کند (9). یک مخلوط ریز از آب لیمو و پودر آملا درست کنید. این کار را به آرامی از ریشه موهای خود گرفته تا نکات آن را ماساژ داده و به مدت 20 دقیقه روی آن بگذارید. خوب بشویید و شامپو بزنید.
 
8. سرکه سیب سیب
این یکی دیگر از داروهای خانگی محبوب موهای براق است. مخلوطی از سرکه سیب و آب گرم را روی موهای خود بمالید تا گزاف گویی فوق العاده ای به آنها ببخشد.
 
[بخوانید: شیر نارگیل برای رشد مو]
 
9. توت فرنگی
این انواع توت های آبدار نرم کننده مو طبیعی هستند. 8 توت فرنگی پوره شده را با 1 قاشق غذاخوری مایونز مخلوط کنید. این مخلوط را به موهای خود ماساژ داده و بگذارید مدتی بماند. با شامپو و نرم کننده خوب بشویید.
 
مراقبت از مو برای انواع مختلف مو
آ. موهای روغنی
1. ذرت
Cornstarch یک شامپوی خشک عالی برای موهای روغنی ایجاد می کند. آن را روی پوست سر خود بپاشید ، بگذارید 10 دقیقه بماند و مسواک بزنید.
 
2. مولتی میتی
شواهد حکایتی حاکی از آن است که زمین فولر می تواند پوست سر را پاک کند ، روغن اضافی را جذب کرده و محصول را پاک کند.
 
3. شستشو سرکه سیب
نصف فنجان سرکه سیب را با نصف یک سطل آب مخلوط کنید و از آن به عنوان شستشوی نهایی برای موهای شکم آور استفاده کنید.
 
4- روغن درخت چای
روغن درخت چای می تواند در درمان شوره سر ، کاهش خارش و بهبود چربی کمک کند (10). می توانید چند قطره روغن درخت چای را به شامپو معمولی خود اضافه کنید و موهای خود را با آن بشویید.
 
5- لیمو را بشویید
موهای خود را با آب لیمو مخلوط شده در یک فنجان کوچک آب بشویید.
 
[بخوانید: داروهای خانگی برای موهای روغنی]
 
ب موی خشک
1. زیتون + عسل
دو قاشق غذاخوری روغن زیتون را با نصف فنجان عسل مخلوط کنید و آن را روی موهای خود بمالید. یک ساعت آن را نگه دارید و سپس طبق معمول بشویید. هم روغن زیتون و هم عسل موهای شما را مرطوب می کنند.
 
2. زرده تخم مرغ + عسل + ماست
زرده تخم مرغ را با عسل و ماست مخلوط کنید تا یک بسته پروتئین غنی از موهای خشک شما باشد.
 
داروهای خانگی برای خلاص شدن از شر شوره سر و باقی مانده
آب لیمو + روغن زیتون
آب لیمو و مخلوط روغن زیتون به از بین بردن شوره سر کمک کرده و احساس خارش روی پوست سر را کاهش می دهد.
 
جوش شیرین
جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا خمیری درست شود. آن را داخل پوست سر ماساژ داده و با یک شامپوی ملایم بشویید تا ساخت آن به راحتی از بین برود. جوش شیرین خاصیت ضد قارچی دارد (11). اینها می توانند در از بین بردن شوره سر کمک کنند.
 
مرجع:ثانیکالا
 

 

 

10 بهترین شامپو عطر و بوی موجود در بازار

 عطر شامپو کاملاً پرانرژی است. اما ، همه چیزهای خوب با هزینه ای همراه هستند. در مورد این شامپوها که عطرهای انفجاری دارند نیز همین کار را می کند. این پاک کننده های مو می توانند به پوست سر و مو شما آسیب برساند. برخی از اثرات شامپو های معطر به وضوح قابل توجه است ، مانند پوست سر خشک و خارش دار ، رنگ مو به سرعت محو می شود و ریزش مو می شود. اما خیلی دیر نشده شامپو عطر و بوی عطر را از لیستی که در زیر جمع آوری کرده ایم برای صرفه جویی در فشارهای امروز خود بگیرید! اما اول ، بیایید نگاهی بیندازیم که یک شامپوی عطر چیست.

 
شامپو عطر رایگان چیست؟
 
شامپو های بدون عطر با مواد طبیعی و آلی ساخته شده اند و هیچ عطر یا ماده شیمیایی مصنوعی ندارند. می توانید لیست مواد تشکیل دهنده موجود در بطری شامپو را بررسی کنید تا یک شامپو حاوی عطر باشد یا خیر.
 
چه چیز خاصی در مورد شامپوهای عطر وجود ندارد؟ خوب ، آنها یک تن از مزایا را ارائه می دهند. آنها را در زیر بررسی کنید!
 
مزایای استفاده از شامپوهای عطر چیست؟
 
بزرگترین مزیت استفاده از شامپو های بدون عطر این است که صدماتی که به موها و پوست سر شما وارد می کند حداقل است.
آنها حاوی هیچ ماده شیمیایی تحریک کننده پوست سر نیستند که می تواند به پوست سر شما آسیب برساند.
آنها شوره سر و شکستگی را کاهش می دهند.
شامپو های بدون عطر برای موهای نازک و رنگی مناسب هستند زیرا بر روی مو و پوست سر لطیف هستند.
اکنون که مزایای شگفت انگیز شامپوهای عطر را ارائه می دهید ، بیایید همین حالا به بهترین شامپوهای عطر موجود در بازار نگاهی بیندازیم.
 
محصولات چک قیمت
قیمت بررسی شامپو بدون عطر جیسون
شامپو رایگان و پاک برای بررسی قیمت حساس به پوست
قیمت بررسی شامپو عطر بدون رایحه Earth
قیمت بررسی شامپو مرطوب کننده بدن من را چک کنید
قیمت بررسی شامپو عطرهای بی نظیر Desert Essence Organics
انتخاب پائولا در سراسر شامپو مو و بدن بررسی قیمت
قیمت شامپو + صادقانه شركت Honest Co.
قیمت بررسی شامپو بدون سانسور Stonybrook Botanicals
Tree to Tub خامه ای بدون چربی تمیز برای بررسی قیمت مو
بررسی قیمت شامپو DHS پاک
10 شامپو برتر عطر برای پوست حساس
1. شامپو بدون عطر جیسون تسکین دهنده
شامپو Pinit بدون عطر و آرامش بخش جیسون
شامپو عطر Jason Scent Free یک پاک کننده طبیعی و طبیعی است که به آرامی موهای شما را آبرسانی و آرام می کند. این ماده حاوی روغن دانه آفتابگردان و ویتامین B5 است که پوست سر شما را به شدت تغذیه می کند. همچنین حاوی عصاره برگ بابونه و مریم گلی است که باعث جوانسازی و درخشش موهای شما می شود. این شامپو سطح pH موهای شما را متعادل می کند و باعث می شود نرم ، ابریشمی و سالم به نظر برسد.
 
طرفداران
مناسب برای پوست سر حساس است
موهای شما را مرطوب می کند
به موهای شما می درخشد
منفی
فرمول تغییر کرده است
 
 
 
بازگشت به TOC
 
2. شامپو رایگان و پاک برای پوست حساس
 شامپو رایگان و پاک برای پوست حساس
این شامپو خفیف برای پوست سر حساس مناسب است. عاری از مواد تحریک کننده شیمیایی مانند رنگ ، عطر ، پارابن ، فرمالدئید و سولفات است. این شامپو ساخت محصول را از بین می برد و پوست سر شما را تمیز نگه می دارد. از شر پوسته خلاص می شود و از خارش پوست سر جلوگیری می کند. این شامپو همچنین موهای شما را تمیز و کنترل می کند. این بهترین شامپو عطر موجود در بازار است.
 
طرفداران
شامپو بدون اشک
pH متعادل
یک محصول کوچک خیلی طول می کشد
منفی
موهای خود را در ابتدا خشک کنید
 
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: 10 بهترین شامپو هیپو آلرژن برای پوست حساس]
 
3. شامپو عطر بدون عطر Earth Science
ShampooPinit بدون رایحه Earth Science
این شامپو بدون رایحه برای پوست حساس به پوست سر و مو تدوین شده است. این گیاه حاوی عصاره جوانه گندم ، بابونه و جوجوبا است که باعث احیا و جوانسازی موهای شما می شود. این شامپو یک پاک کننده مبتنی بر نارگیل است که حاوی مواد نرم کننده غنی مانند پروتئین گندم هیدرولیز شده است که از روغن های طبیعی موهای شما محافظت می کند و باعث ایجاد یک پوست سر سالم می شود. این ماده 100٪ بدون سانت است و ادعا می کند موهای شما را سالم ، تمیز و کنترل نگه می دارد.
 
طرفداران
پوست سر را به خوبی پاک می کند
عاری از مواد شیمیایی خشن
عالی برای بزرگسالان و بچه ها
منفی
هیچ یک
4. شامپو مرطوب کننده بدن من را تغذیه کنید
شامپو مرطوب کننده مرطوب کننده بدنم را تغذیه کنید
این شامپو بدون رایحه طبیعی حاوی 17 ماده آلی است که به کاهش یخ زدگی ، خشکی و انتهای شکاف کمک می کند. این شامپو که به لطف ترمیم کاکائو و جلبک دریایی ایجاد شده است ، موهای آسیب دیده را ترمیم می کند تا به شما موهای قوی تر ، براق تر و به طور طبیعی آبرسانی کند. این شامپو عاری از سولفات پوست سر شما را تغذیه کرده و سلامت کلی موهای شما را جوان می کند. ترکیب طبیعی ترکیبات آن از بروز مشکلات پوست سر جلوگیری می کند و باعث تقویت مقاومت موها می شود.
 
طرفداران
نتایج سریع
خیلی خوب
موهای خود را نرم و ابریشمی کنید
ایده آل برای موهای خشک و شکننده
منفی
مقدار کافی نیست
 
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: 16 بهترین شامپو برای موهای خشک و آسیب دیده در هند]
 
5- شامپو عطرهای بی نظیر Desert Essence Organics
ShampooPinit عطر و بوی عطر Desert Essence Organics
این شامپو خفیف حاوی ترکیبات ارگانیک غنی مانند روغن جوجوبا ، چای سبز ، عصاره گیاه گزنه و گزنه است. این مواد باعث احیای موهای شما شده و سلامت کلی آن را بهبود می بخشد. این پاک کننده ملایم سرشار از آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها است که بافت براق و صافی به موهای شما می بخشد. این شامپو سرشار از پروتئین با تهیه کلسیم ، پتاسیم ، آهن و سایر ویتامین ها ، هر رشته مو را تقویت می کند.
 
طرفداران
پوست سر شما را تسکین می دهد
رشد مو سالم را ترویج می کند
کوتیکول های آسیب دیده مو را ترمیم می کند
یک محصول کوچک خیلی طول می کشد
منفی
موهای خود را در ابتدا خشک کنید
 
 
بازگشت به TOC
 
6. انتخاب پائولا در همه شامپو مو و بدن
انتخاب پائولا در سراسر شامپو مو و بدن برای مو و بدن
این فرمول شامپوی عطر چند منظوره به عنوان پاک کننده برای هر نوع پوست و مو عمل می کند. این گیاه حاوی پانتنول و سویا غلیظ است که موهای شما را به یک برنامه تغذیه می کند. این عمل کوتیکول های مو آسیب دیده را ترمیم می کند و از شکستگی جلوگیری می کند. این محصول باعث پاک شدن محصول می شود و پوست سر شما را تمیز و سالم می کند. برای پوست سر حساس مناسب است زیرا حاوی خاصیت مرطوب کننده و آبرسان پوست است.
 
طرفداران
خیلی خوب
عاری از مواد شیمیایی خشن
فولیکول های مو را تقویت می کند
رشد مو را تقویت می کند
منفی
فرمول غلیظ
 
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: 10 شامپو برتر SLS رایگان موجود در هند]
 
7. شامپو Honest Co. + شستشوی بدن
شامپو شرکت پینیت مو و بدن The Honest
این شامپو خفیف عاری از عطر حاوی مواد طبیعی مانند آلوئه ورا ، بابونه و تقویم است که به آرامی پوست سر شما را تسکین داده و تغذیه می کند. این گیاه همچنین حاوی گیاهان طبیعی مانند روغن نارگیل ، پروتئین جوجوبا و عصاره quinoa است که موهای شما را مرطوب و نرم می کند. این شامپو متعادل pH به آرامی بدون خشک کردن پوست سر ، موهای شما را تمیز می کند. هم بزرگسالان و هم بچه ها می توانند از این فرمول عاری از اشک استفاده کنند.
 
طرفداران
خیلی خوب
عمیقا موهای شما را تغذیه می کند
موهای شما را آبرسانی می کند
منفی
در ابتدا می تواند موهای شما را خشک کند
 
 
بازگشت به TOC
 
8- شامپو بدون آفتاب Stonybrook Botanicals
ShampooPinit بدون کناره گیاه شناسی Stonybrook
شامپوی غیرمستقیم Stonybrook حاوی ترکیبی از عصاره های گیاهی است که باعث ایجاد بدن و درخشش موهای شما می شود. این گیاه حاوی عصاره بابونه ، شبدر قرمز ، کامفری و مومیایی کانادایی است که موهای شما را حالت می دهد و درخشش آن را حفظ می کند. این ترکیبات پروتئین ها را به ریشه ها منتقل می کنند تا رشد مو سالم داشته باشند. این شامپو عاری از مواد تحریک کننده شیمیایی است و مخصوصاً برای افرادی که دارای پوست سر حساس هستند ایجاد شده است.
 
طرفداران
بافت مو را بهبود می بخشد
پوست سر را به خوبی پاک می کند
یک محصول کوچک خیلی طول می کشد
منفی
رایحه ملایم
 
 
بازگشت به TOC
 
۹ T درخت برای ریختن مواد اولیه بدون مو برای تمیز کردن مو
Tree To Tub خامه ای غیرمستقیم خامه ای مخصوص HairPinit
این شامپو حاوی مواد تسکین دهنده پوست مانند روغن آرگان ، آلوئه ورا و بابونه است. این مواد موهای صاف ، ابریشمی و سالم به شما می دهند. ادعا می شود بدون از بین بردن روغن های طبیعی مو ، باقی مانده های پوست سر را پاک می کند. این شامپو ملایم حاوی خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ است که پوست سر شما را از شوره و آلرژی دور می کند. علاوه بر پاکسازی ، این شامپو درخشندگی را به موهای کسل کننده و شکننده می بخشد.
 
طرفداران
مناسب برای تمام انواع مو
عاری از پارابن و سولفات
خیلی خوب
پوست سر را به خوبی پاک می کند
موهای شما را تمیز و سالم نگه می دارد
منفی
پوست سر شما را خشک می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
[بخوانید: 10 بهترین شامپو موجود در هند - بروزرسانی سال 2019]
 
10. شامپو شفاف DHS
DHS Clear ShampooPinit
DHS یک شامپو توصیه شده از متخصص پوست برای پوست های حساس است. این شامپو روزانه تمیز کننده مو و پوست سر عاری از هرگونه مواد شیمیایی و رایحه خشن است. پوست سر ، خارش و تحریک پوست را درمان می کند. این ماده پاک کننده مستقر در نارگیل به آرامی بدون از بین بردن روغن های طبیعی موهای شما ناخالصی ها را از بین می برد. چرم غنی آن باعث می شود موهای شما احساس نرم ، ابریشمی و سالم داشته باشد.
مرجع:ثانیکالا
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد