فکر می کنید موهای شما درخشش و درخشش خود را از دست می دهد؟ آیا می خواهید موهای خود را همانطور که قبلاً زرق و برق دار بود ، ببافید؟ بیشتر ما مشغول کارهای زیادی هستیم که حتی اصلاً زحمت نمی کشیم که از موهایمان مراقبت خوبی داشته باشیم.

 
چگونه می توانید مطمئن شوید همیشه موهای شما سالم است؟ خوب ، شامپو کننده است! یک شامپو و تهویه مطبوع با کیفیت خوب همیشه می تواند باعث شگفتی شود و زیبایی شما را به مرور زمان تقویت کند. بنابراین آیا شما روش صحیح استفاده از شامپو برای شستشوی روزانه مو را می دانید؟ اگر می خواهید روش کاملی از شامپو زدن را بلد باشید ، که می تواند به زیبایی زیبایی موهای خود را به شما برگرداند ، این پست را پوشش داده است! با خواندن خود پیش بروید!
 
 
[بخوانید: بهترین نکات شستشوی مو]
 
نحوه شستن مو با شامپو:
عناصر:
 
بسته ای از شامپو مورد نظر شما (ترجیحا چیزی مناسب موهای شما باشد)
یک شانه دندانه دار گسترده
بسته ای از مطبوع مارک دار (اگر می خواهید موهای صاف و ابریشمی داشته باشید از Dove یا Tresemme استفاده کنید)
6 قدم شما باید دنبال کنید:
قبل از دوش گرفتن ، یک شانه دندانه دار گسترده بگیرید و موهای خود را به آرامی و به درستی شانه کنید. این کار نه تنها باعث کاهش لک ها می شود بلکه به شما کمک می کند تا هنگام خشک شدن از ساقه های مو خودداری کنید.
حالا موهای خود را با آب گرم مرطوب کنید و مقداری شامپو مصرف کنید و موهای خود را به آرامی با آن ماساژ دهید. شامپو را در تمام طول موهای خود کار کنید.
موهای خود را با آب سرد بشویید و موهای خود را در جهت رو به پایین بکشید. پس از این ، به تهویه نیاز خواهید داشت. همانطور که آکادمی پوست آمریکا می گوید ، نرم کننده های نرم کننده را فقط بر روی موهای خود بمالید.
تهویه را به آرامی بمالید و بگذارید پنج دقیقه بماند. این کار باعث تقویت کوتیکول های موهای شما شده و مانع از نگاه موهای شما می شود.
پس از شستشوی تهویه مطبوع ، حوله ای را برای لکه دار کردن موهای خود استفاده کنید. سعی کنید موهای مرطوب خود را به آرامی درمان کنید زیرا این باعث می شود موهای شما آسیب نبیند یا ضعیف شود.
موهای خود را خشک نکنید. این امر به این دلیل است که گرما موهای شما را شکسته و آن را خشن ، کسل کننده و مستعد آسیب می کند. از این رو ، همیشه بهتر است اجازه دهید موهای شما به طور طبیعی خشک شود.
[بخوانید: تهویه مطبوع خانگی برای موهای آسیب دیده]
 
نکاتی درباره موهای زیبا:
 
به طور متوسط ​​، موهای شما تا 6 اینچ در سال رشد می کند. با این حال ، راز موهای بلند ، زیبا و براق در طبیعت پنهان است. برای لذت بردن از موهای شگفت انگیز ، از نکات و ایده های ذکر شده در زیر استفاده کنید. مطمئناً حیرت خواهید کرد!
 
حتما رژیم خوبی داشته باشید. برای داشتن موهای دوست داشتنی ، باید درست بخورید! به همین دلیل همیشه توصیه می شود رژیم غذایی مغذی مصرف کنید. غذاهای پر از ویتامین E ، روی ، اسیدهای چرب امگا 3 ، پروتئین ، سلنیوم ، آهن ، فولات و ویتامین D (1) را اضافه کنید.
حتما از روغن های گیاهی برای موهای خود استفاده کنید. این روغن ها موهای شما را از آسیب محافظت می کنند.
عکسهای باریک و موی تنگ نداشته باشید و سبک های موی پیچیده ای نداشته باشید. انجام این کار موهای شما را خشن می کند.
در جستجوی محصولات خوب برای مراقبت از مو ، به دنبال کلماتی مانند "مرطوب کننده" و "مرطوب کننده" بر روی برچسب شوید. یک شامپوی خوب پوست سر شما را با روغنهای اساسی پر کرده و آن را جوان ، روشن و زیبا به نظر می رساند (2).
اگر موهای آسیب دیده و شکننده دارید از شامپو های مبتنی بر کراتین استفاده کنید. این باعث می شود تا موهای شما قوی تر و سالم تر شوند (3).
هفته ای یکبار روغن روغن داغ را امتحان کنید. این باعث می شود درخشش و رطوبت لبه های شما بازگردد.
[بخوانید: بهترین نکات شستشوی مو]
 
اکنون که می دانید چگونه موها را با شامپو بشویید ، به ما اطلاع دهید که آیا این کار را امتحان می کنید یا خیر. بنابراین چگونه موهای خود را صاف و زیبا نگه دارید؟ می خواهید یک زن و شوهر از اسرار خود را بیرون بریزید؟ نظرات خود را در کادر زیر بگذارید. ما دوست داریم نکات زیبایی شما را بدانیم و منتظر نظرات شما هستیم!
مرجع:ثانیکالا