ایده روغن کردن موهای شما در هفته دو بار به نظر می رسد مدرسه قدیمی است ، درست است؟ اشتباه! معلوم است ، مادر شما حق داشت به طور مرتب روغن موهای تکه تکه کند. روغن زدن بهترین راه برای لعاب دادن به موهای شما است. این ماده به مواد مغذی و پروتئین های مورد نیاز بدن برای قوی تر و درخشش بیشتری به موهای شما می بخشد. یکی از بهترین راهها برای داشتن موهای سالم ، طولانی و ضخیم ، نشستن و لذت بردن از یک ماساژ خوب روغن داغ است. یک روغن مو مناسب با مواد با کیفیت بالا باعث تقویت رشد مو می شود ، پوست سر شما را از عفونت های باکتریایی تسکین می دهد و از ساییدگی زودرس مو جلوگیری می کند. در این مقاله لیستی از 15 روغن مناسب برای رشد مو موجود در هند را گردآوری کرده ام. اما اول ، اجازه دهید در مورد آنچه شما دنبال آن هستید در روغن رشد مو صحبت کنیم.

 
محصولات چک قیمت
روغن درمانی بیوتیک بیو برینگراژ برای بررسی قیمت ریزش مو
قیمت چک روغن آیرودیس کینگ کینگ
قیمت بررسی روغن رشد موی فشرده Nivr
قیمت بررسی روغن موی گیاهی خدی و رزماری طبیعی خدی
قیمت بررسی روغن حامل روغن زیتون سرد سرد
Parachute Advanced Ayurvedic Deep تهویه مطبوع قیمت داغ روغن
Indus Valley Bio Organic Organic Outdoor رشد قیمت مو
قیمت بررسی روغن ریزش مو ضد ریزش موی هیمالیا
قیمت کنترل روغن کنترل ریزش مو Trichup
قیمت کنترل روغن ریزش مو کنترل پیشرفته چتربازی Parachute
کیفیت روغن خوب برای رشد مو
 
1. رشد سریعتر را ترویج می کند
 
این یکی واضح است هر روغن خوبی برای رشد مو باعث تقویت فولیکول های شما شده و محیط مناسب پوست سر را برای رشد حداکثر مو ایجاد می کند.
 
2. رشد مو را تحریک می کند
 
 
یک روغن خوب مو نه تنها باعث تقویت رشد مو می شود بلکه باعث ایجاد فولیکول های خفته در پوست سر شما نیز می شود تا رشته های جدید مو ایجاد کنند. این کیفیت به بهبود حجم و ضخامت مو کمک می کند.
 
3. ریزش مو
 
عوامل زیادی می توانند منجر به ریزش مو شوند. یک روغن رشد مو خوب قادر خواهد بود با اطمینان از اینکه پوست سر و فولیکولهای شما در فرم بالایی قرار دارند ، مسئله را در ریشه خود (هدف در نظر گرفته شده) مهار کنید.
 
4- فولیکول ها و مو را تغذیه می کند
 
فقط یک فولیکول تغذیه شده می تواند موهای سالم ایجاد کند ، و موهای شما برای سالم ماندن نیاز به تغذیه مداوم دارند.
 
5- شرایط مو
 
برای حفظ صدمه دیدن موهای شما به هیدراتاسیون بهینه نیاز دارد. این امر به این دلیل است که موهای خشک نسبت به موهای مطبوع بیشتر مستعد آسیب هستند. خشکی می تواند منجر به مسائلی مانند انتهای شکاف ، شکستگی ، سرخ شدن و بافت موی وحشتناک شود.
 
اکنون که می دانید چگونه روغن رشد موی خوبی را انتخاب کنید ، بهترین موارد موجود در بازار را بررسی کنید.
 
16 بهترین روغن برای رشد مو برای خرید در سال 2019
1. روغن درمانی Biotique Bio Bingingraj برای ریزش مو
 
 
روغن درمانی Biotique Bio Bingingraj برای ریزش مو - روغن برای رشد موهای شما Pinit
چه چیزی بهتر از مارک تجاری است که علم مدرن را با آیورودا ترکیب می کند؟ این ترکیب می تواند به شما مویی را که همیشه در آن آرزو کرده اید ، به شما ببخشد! روغن درمانی Biotique Bio Bingingraj با ترکیبی از گیاهان پرمصرف مانند برینگراژ خالص ، تسسو ، آملا ، مالتی ، روغن نارگیل و شیر بز تهیه شده است. این ترکیبات به درمان آلوپسی و سایر نگرانی های پوست سر و مو کمک می کند تا موهای تمیز ، تازه ، سالم و زیبایی خاصی به شما بخشد. باعث بهبود بافت موهای شما می شود ، پوست سر شما را تغذیه می کند ، هر رشته مو را تقویت می کند ، رشد جدید مو را تقویت می کند و از رنگ آمیزی آن جلوگیری می کند. بهترین چیز در مورد این روغن این است که باعث می شود موهای شما فقط در یک بار استفاده از ابریشمی قابل مشاهده باشد.
 
طرفداران
سبک
غیر چسبنده
خشکی را درمان می کند
ریزش مو را کنترل می کند
بسته بندی مسافرتی
مقرون به صرفه
عطر دلپذیر
منفی
هیچ یک
 
 
 
2. روغن روغن آیورودیس Kesh King
روغن دارویی کاش کینگ و پوست آیرودینک مو
 
روغن دارویی Kesh King Ayurvedic تنها روغنی است که توسط Trichology Anthony Pearce مشهور بین المللی تأیید شده است. این بیماری با تعداد بیشماری از نگرانی های مو مانند ریزش مو و شکستگی مو سروکار دارد. این روغن حاوی 21 گیاه آیورودایی مانند برینگراجا ، آمالاکی ، متی ، براهمی ، جاپا ، لودرا ، مانژستا ، جاتمانسی است. فرمول آیورودای این روغن همچنین به کاهش ریزش مو و سایر مشکلات مانند خاکستری زودرس و شوره سر کمک می کند و همچنین از نظر بالینی برای افزایش رشد موهای جدید اثبات شده است.
 
طرفداران
ریزش مو را کاهش می دهد
عوارض جانبی ندارد
عطر تقویت کننده
منفی
هیچ یک
 
 
3. روغن رشد شدید مو Nivr
 
روغن رشد فشرده مو Nivr - روغن برای رشد مو
ادعای محصول
روغن رشد موی فشرده Nivr راه حل ایده آل برای مقابله با آسیب دیدگی ، شکستگی مو و خشکی پوست سر به همراه بسیاری از مشکلات مو دیگر است. آلودگی ، قرار گرفتن در معرض دیجیتال ، شیوه زندگی شهری ، عدم رژیم صحیح و پرتوهای UV شایعترین موارد آسیب رسان مو است که این روغن مو به دنبال مبارزه با آن است. این گیاه حاوی 6 گیاه است که پوست سر شما را تغذیه می کند: نلی ، آملا ، بهرنجراژ ، آلوئه ورا ، روغن نعنا و روغن جوجوبا. این گیاهان به التیام و ترمیم سلولهای آسیب دیده در پوست سر شما کمک می کنند و سلامت فولیکول ها را بهبود می بخشند تا رشد سریع تری از موها داشته باشند. آنچه باعث اطمینان بیشتر این روغن مو می شود این است که توسط وزارت ایوش ، دولت گواهی شده است. هندوستان
 
طرفداران
مناسب برای تمام انواع مو
موهای شما را ضخیم تر می کند
خشکی پوست سر را درمان می کند
ریزش مو را کاهش می دهد
مقرون به صرفه
اندازه مسافرتی
منفی
هیچ یک
 
 
 
4. روغن مو گیاهی خدی طبیعی حنا و رزماری
 
موهای گیاهی Khadi طبیعی حنا و رزماری Oi
طرفداران
به موهای شما می درخشد
رشد مو سالم را تحریک می کند
بافت موهای شما را بهبود می بخشد
از شکستگی جلوگیری می کند
مقرون به صرفه
منفی
نتایج تأخیر
 
 
6. Parachute Advanced Ayurvedic Deep تهویه روغن داغ
 
Parachute Advanced Ayurvedic Deep Conditioning روغن داغ - روغن های رشد مو
برای جلوگیری از خشک شدن موهای خود در طول زمستان ، Parachute این روغن داغ تهویه شده Ayurvedic را فرموله کرد. این خشکی را کاهش می دهد و موهای آسیب دیده را تغذیه می کند و آن را نرم ، ابریشمی و سالم می کند. این گیاه حاوی گیاهان دارای تهویه مطبوع عمیق نادر مانند آویشن سفید ، فلفل سیاه ، هیبیسکوس و عصاره مالکانگانی است. آویشن سفید به ویژه با افزایش گردش خون در پوست سر شما به رشد مو کمک می کند. این روغن سرشار از ویتامین حاوی فلاونوئیدهایی است که خاصیت تحریک رشد و ضد شوره دارند. همچنین موهای شما را تقویت می کند ، با ریزش مو مبارزه می کند و خارش پوست سر را کاهش می دهد.
 
طرفداران
حاوی روغنهای مخصوص گرم کننده است
موهای شما را از درون تغذیه می کند
سردرد و استرس را تسکین می دهد
شکستگی را کاهش می دهد
موهای شما را قابل کنترل تر می کند
منفی
عطر تند
 
 
[همچنین بخوانید - نظرات کاربران روغن کرچک تحت فشار با ری Naturals]
 
7. Indus Valley Bio Organic Outflow Oil Hair
 
Indus Valley Bio Organic Grow Out روغن مو - روغن برای رشد مو
می خواهید موهای سالم تر و پر ظاهر تر طی چند هفته؟ روغن موی Indus Valley Bio Organic Grow Out Out را تهیه کنید که از گیاهان پرمصرف ، عصاره های طبیعی و روغنهای اساسی مانند سانتلا ، گزنه ، پیاز پیاز ، مروارید کاذب و روغن میخک تهیه می شود. این ترکیبات به طور فوق العاده در پیشبرد رشد جدید مو و تقویت کوتیکول های مو کار می کنند. این روغن نوآورانه برای مصارف چند منظوره مانند جلوگیری از ریزش مو ، شوره سر ، شکستگی و خرد شدن مو طراحی شده است. این روغن باعث افزایش ریزگرد در فولیکول های مو می شود تا رشد سالم مو را تقویت کند. این ماده ضمن احیای تعادل طبیعی مو ، مواد مغذی حیاتی را برای پوست سر و ریشه شما فراهم می کند. تولید تیروزیناز را افزایش می دهد ، که به رنگ آمیزی مجدد موهای تغییر رنگ کمک می کند.
 
طرفداران
رشد قابل مشاهده در عرض چند هفته
رشد مو را تحریک می کند
موهای ضعیف و چرمی را تغذیه می کند
از خارش پوست سر جلوگیری می کند
مقرون به صرفه
منفی
قبل از استفاده نیاز به آزمایش واکنشهای آلرژیک دارد.
 
 
8- روغن ضد ریزش موی ضد ریزش هیمالیا
 
روغن ریزش مو ضد ریزش مو Himalaya Herbals - روغن برای رشد مو Pinit
روغن ضد ریزش موی هیمالیا منحصر به فرد برای موهای خشک ، آسیب دیده و ریزش مو طراحی شده است. این فرمول سبک با خوبی های بهرنج و آمالکی غنی شده است که ریشه های شما را تقویت می کند تا رشد موهای سالم را تقویت کند. این ماده حاوی فیتوشیمیایی است که در درمان ریزش مو و سایر شرایط پوست سر مؤثر است. این روغن موی سرشار از پروتئین ، لکه های مومیایی را درمان می کند و استحکام و سرزندگی رشته های موهای لک و شکننده را احیا می کند. عصاره های طبیعی موجود در این روغن باعث خشکی و خارش پوست سر شما می شود بدون اینکه عوارض جانبی ایجاد کند.
 
طرفداران
به موهای شما می درخشد
از خشکی و آسیب دیدگی مو جلوگیری می کند
رطوبت طولانی مدت را فراهم می کند
سبک
غیر چسبنده
منفی
نتایج تأخیر
 
 
9. روغن کنترل ریزش مو Trichup
 
روغن کنترل ریزش مو Trichup - روغن برای رشد مو
آیا به دنبال روغن چند منظوره هستید که می تواند تمام نگرانی های موهای شما را برطرف کند؟ در اینجا محصولی است که ممکن است مورد علاقه شما باشد! روغن کنترل ریزش مو Trichup از بهترین گیاهان طبیعی طبیعت و گیاهان آیوروداگ است که به رشد مو و احیای فولیکول های مو از ریشه تا نوک کمک می کند. این ماده مغذی را از طریق ترکیباتی مانند برینگراژ ، آمالاکی ، نئم و تفنگی که در روغن کنجد و نارگیل ترکیب شده اند به ریشه شما منتقل می کند. این مواد طبیعی ریزش مو و شکستگی مو را کاهش می دهد. موهای شما را از ریشه ها تقویت می کند تا به آن گزافی طبیعی بدهید. این روغن گیاهی هر رشته مو را از درون تغذیه می کند تا موهای سالم ، نرم ، ابریشمی و روان به شما بخورد. با استفاده منظم ، این روغن گیاهی برای بهبود سلامت کلی موها و پوست سر شما تضمین می شود.
 
طرفداران
موهای شما را نرم و براق می کند
مناسب برای تمام انواع مو
نتایج سریع
مقرون به صرفه
منفی
بوی تند
قوام ضخیم
 
 
10. روغن کنترل سقوط موی پیشرفته پوست سر چتر نجات
 
روغن کنترل افتادگی مو Parachute Advanced Scalpie Therapie - رشد روغن برای رشد روغن
این ترکیب گیاهی مخصوصاً برای معالجه یک پوست سر ناسالم ایجاد می شود. این ماده حاوی یک پروتئین پروتئین فعال است که برای تغذیه آن به عمق پوست سر شما نفوذ می کند. این ضرب سلول ها را افزایش می دهد ، بنابراین رشد سریع مو را تقویت می کند. این نشاط را به هر رشته می دهد تا آن را به چرخه رشد عادی برگرداند. همچنین باعث بهبود بافت موهای شما شده و درخشندگی به آن می بخشد. مواد اولیه غنی موجود در این روغن پروتئین های از دست رفته را دوباره پر می کند تا موهای سالم ، ابریشمی و ضخیمی به شما بخورد. این ادعا می کند که سلامت مو و پوست سر شما را تنها در 30 روز بهبود می بخشد.
 
طرفداران
سبک و غیر چسبنده
ریزش مو را کاهش می دهد
موهای شما را جدا می کند
شوره را کنترل می کند
نتایج سریع
منفی
مشکلات در دسترس بودن
 
 
[بخوانید: 11 روغن روغنی بهترین بودجه موجود در هند]
 
11. روغن مو عطر و محرک معطر
 
روغن معطر سحر و جادو Aroma Magic - روغن برای رشد مو
همانطور که از نام آن پیداست ، Aroma Magic Stimulate Oil Hair tr
مرجع:sanykala