نوشته شده توسط آرزو سیری 1398-10-19
آشنایی با صفر تا صد لوازم آرایشی
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه
با استفاده از محصولات آرایشی روزانه به طور مرتب توسط خانمها استفاده می شود ، ولی برای داشتن یک آرایش بی عیب و نقص باید با هر یک از لوازم آرایشی موجود باشد کافی است. همچنین از نظر اقتصادی با توجه به گرانقیم بودن لوازم آرایشی و وجود انواع مختلف آرایشی ، بهتر است ، با استفاده از لوازم آرایشی دیگر شناخته شده است و سپس لیستی از لوازم آرایش مورد نیاز شما را تهیه می کنید و طبق آن خریداری می کنید ، بعداً با کیفی از لوازم آرایشی که مورد نیاز نیست در حد قابل مشاهده است.لیست لوازم بهداشتی زنانه
 
محصولات زیبایی و آرایشی انواع مختلفی دارند که محصولات آرایشی صورت ، چشم و ابروها از مهمترین گزینه های موجود در دسترس شما هستند. در این نوشته با انواع مختلف لوازم آرایشی و کاربرد هر یک از آشنایان کرد.
 
انواع لوازم آرایشی صورت
1. فاندیشن (بنیاد)
فاندیشن همان چیزی است که باعث می شود پوست شما بی عیب و نقص به نظر برسد. این محصول رنگ پوست شما را یکدست می کند و هر نوع لکه دار پوستی و تغییر رنگ روی صورت شما را پنهان می کند.
مهمترین جنبه فاندیشن که باید در نظر گرفته شود ، پوشش دهی فوق العاده آن است.
اگر سبک بازی را پوشش دهید ، اگر از مرطوب کننده استفاده کنید ، ولی اگر دوست دارید به پوشش دهی ادامه دهید ، فاندیشن متن و یا فرم کلاسیک بهترین گزینه برای شماست.
 
صورت فاندیشن
فاندیشن از جمله لوازم آرایشی صورت
2. کانسیلر صورت و چشم (کانسیلر)
کانسیلر برای پوشش دهی بیشتر لک ها و تیرگی های پوستی به کار استفاده کنید. همچنین برای روشن کردن بعضی موارد صورت و زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد.
کانسیلرها غلیظ‌تر ، جامدتر و پایدارتر از کرم پودرها وجود داشته و باعث ایجاد ایجاد ایجاد و به دو دسته کلی کانسیلر زیر چشم و کانسیلر صورت تقسیم بندی شده است.
 
مشاهده و خرید بهترین کانسیلرهای صورت و چشم از فروشگاه شهرمون
 
کانسیلر صورت و چشم
کانسیلر از لوازم آرایشی صورت
3. برنزه کننده (برنزر)
با توجه به افزایش محبوبیت پوست برنزه در بین خانمها و سالهای اخیر ، پودرهای برنزه جایگزین بسیار خوبی برای روش های دردناک برنزه کردن پوست وجود دارد. با استفاده از این روش ، هر زمان که دلتان برای رنگ پوستتان تنگ شد ، تنها کاری که باید بکنید این است که صورتتان را بشویید!
برنزرها بعد از فاندیشن و کانسیلرها روی پوست اعمال می شود ، کار برنزرها بخش سایه و رنگ طبیعی به پوست است. در انتخاب برنزر ، سعی کنید برنزر مناسب برای پوست خود را انتخاب کنید تا بعد از استفاده از رنگ پوست طبیعی جلوه کند ، نه خیلی نارنجی و نه خیلی تیره. !!!
 
بهترین برنزرها در فروشگاه شهرمون
 
صورت برنزر
برنزر از لوازم آرایشی صورت
4. کانتورینگ (کانتورینگ)
کانتور کردن به معنای سایه زدن است و یک تکنیک آرایشی است که برای آن لوازم آرایشی وجود دارد ، از کانتورینگ برای تقویت و برج سازی اجزای صورت و یا استفاده از بدن.
کانتورینگ معمول به صورت سرد و گرم رنگ بندی شده است ، که می تواند از آن برای ایجاد یک یا دو سایه تیراژ تر یا روشن تر از رنگ پوست در انواع مختلف نوع ، کنار بینی ، حاشیه صورت ، فک ، نقطه T شکل (خط روی بینی و بالای ابروها) که مایلیم به شکل برجسته و یا ریز نشان داده می شود ، استفاده می شود.
 
کانتورینگ صورت
کانتورینگ از لوازم آرایشی صورت
5. هایلایتر (هایلایتر)
هایلایتر برای ایجاد درخشش بیشتر در برخی موارد صورت به کار می رود و می توان گفت در کارایی برعکس برنزر عمل می کند.
برای آنکه قسمتی از صورت شما مورد توجه قرار می گیرد ، از روشنایی مختصر در آن صورت استفاده می شود استفاده کنید تا توجه داشته باشید به برخی دیگر از صورت جلب کنید. برای این کار ، تنها چیزی که نیاز به یک هایلایتر دارد.
لوازم بهداشتی---ok uni 
 
لوازم بهداشتی زنانه----ok uni 
 
لوازم بهداشتی مردانه---ok uni
 
لیست لوازم بهداشتی-----ok uni
 
وسایل بهداشتی------ok uni 
 
فروشگاه لوازم بهداشتی-----ok uni 
 
خرید لوازم بهداشتی----ok uni 
 
لیست لوازم بهداشتی مردانه-----
 
وسایل بهداشتی مردانه-----ok uni
 
 
فروش عمده لوازم بهداشتی----
 
لیست لوازم بهداشتی زنانه
 
پک لوازم بهداشتی مردانه
 
قیمت ست لوازم بهداشتی مردانه
 
خرید اینترنتی لوازم بهداشتی-----ok uni
 
فروش لوازم بهداشتی
 
ست آرایشی بهداشتی مردانه
 
سایت لوازم بهداشتی
 
کیف لوازم بهداشتی مردانه
 
محصولات بهداشتی مردانه
 
خرید اینترنتی محصولات بهداشتی
 
خرید اینترنتی وسایل بهداشتی
 
سایت فروش لوازم بهداشتی
 
سایت خرید لوازم بهداشتی
 
خرید عمده محصولات بهداشتی