ریچارد واسرسوگ 1 2 ، اریک ویبوو 3
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 29238658 PMCID: PMC5715194 DOI: 10.21037 / tau.2017.04.09
مقاله PMC رایگان
چکیده
اختلال نعوظ (ED) ، شایع ترین مشکل جنسی در مردان گزارش شده ، کیفیت زندگی بیماران و همسرانشان را کاهش می دهد.کاندوم ژله
 
 
حتی وقتی از نظر فیزیولوژیکی م effectiveثر است ، پیروی طولانی مدت از درمان های ED ضعیف است.
 
ما در اینجا مفاهیم درگیر شدن شرکای بیماران در درمان ED را بررسی می کنیم ، از انتخاب درمان شروع می شود.
 
ما پیشنهاد می کنیم که داشتن شرکایی که از همان ابتدا درگیر هستند ممکن است ارتباط وابسته به عشق شهوانی را با شریک زندگی ارتقا بخشد ، یعنی ارتباط مفهومی کمک به لذت جنسی را که شریک زندگی فراهم می کند.
 
ما فرض می کنیم که این انجمن وابسته به عشق شهوانی باید اثر کمکی جنسی را افزایش دهد و به طور بالقوه ممکن است به بهبود پایبندی طولانی مدت کمک کند.
 
تمرکز اصلی این بررسی ، گزینه های غیر دارویی و غیر جراحی برای حفظ فعالیت جنسی برای مردان مبتلا به ED است.
 
اگرچه به خودی خود درمان های ED نیستند ، اما داده های حکایتی حاکی از آن است که این گزینه ها ممکن است برای برخی از بیماران و شریک زندگی آنها در به دست آوردن زندگی جنسی رضایت بخش موثر باشد.
 
کمکهای مورد بحث شامل پروتزهای آلت تناسلی خارجی ، آستین آلت تناسلی مرد و دستگاه های پشتیبانی آلت تناسلی است.
 
این دستگاه ها می توانند به مردان اجازه دهند تا در رابطه جنسی نفوذی با وجود بیماری ED در حد متوسط ​​تا شدید شرکت کنند.
 
پروتزهای آلت تناسلی خارجی را می توان شخصی سازی کرد ، بنابراین اندازه آنها مطابقت دارد و نعوظ کامل طبیعی مرد را شکل می دهد. آستین های آلت تناسلی را می توان به طور مشابه با لومن متناسب با آلت تناسلی بیمار برای تحریک لمسی بهینه تنظیم کرد.
 
ما بررسی می کنیم که چگونه ادغام چند حسی می تواند تحریک جنسی را برای مردانی که از چنین وسایلی استفاده می کنند ، افزایش دهد و به آنها امکان می دهد با وجود ED قابل حل ، به ارگاسم برسند.
 
همیشه در کلینیک های ED در مورد این گزینه ها به بیماران توصیه نمی شود و همچنین اینکه چرا و چگونه می توانند بهبود جنسی وابسته به عدم نعوظ را تسهیل کنند.
 
پزشکان بالینی باید از این دستگاه ها و ویژگی های مثبت آنها آگاهی داشته باشند ، بنابراین می توانند به طور عینی زوجین را مورد مشاوره و تشویق قرار دهند تا استفاده از آنها را به عنوان جایگزینی برای درمان های تهاجمی تر بررسی کنند.
 
رایج ترین کمک ED غیر پزشکی که به بیماران ارائه می شود دستگاه نعوظ خلا است. ما در مورد چگونگی نعوظ های حاصل از دستگاه نعوظ خلاuum "یک اثر لولا" دارند ، بحث می کند ، که مانعی کم تأثیر در نعوظ است.
 
با نعوظ لولایی ، آلت تناسلی مرد به سمت بالا و نه به سمت بالا نشان می دهد. ما نشان می دهیم که چگونه حرکت حرکتی طبیعی آلت تناسلی مرد در حین انسداد کاملاً خطی نیست (یعنی تک محوری نیست ، نه فقط داخل و خارج است) و مانع آن می شود.
 
تنظیم موقعیت ، مانند بالا بودن شریک پذیرا ، ممکن است به غلبه بر این مشکل برای برخی از زوجین کمک کند.
 
سرانجام ، ما پیشنهاد می کنیم ، در مواردی که ED را می توان از یک معالجه پزشکی معلق مانند پروستاتکتومی پیش بینی کرد ، رویکردهای قبل از عفونت ممکن است به طور بالقوه پیوستن به استفاده از کمک های جنسی را در طولانی مدت بهبود بخشد.
 
در نتیجه ، گزینه های غیر دارویی و غیر جراحی برای بهبود جنسی در دسترس است. مطالعات علمی در مورد اثربخشی این مداخلات در بازیابی رابطه جنسی رضایت بخش لازم است.
زاگماقیمت کاندوم خاردار ژله ای
 
کاندوم ژله ای
 
کاندوم خاردار ژله ای
 
کاندوم سیلیکونی
 
خرید کاندوم خاردار ژله
 
قیمت کاندوم خاردار ژله ای دیجی کالا
 
خرید کاندوم سیلیکونی
 
خرید کاندوم ژله ای
 
کاندوم خاردار سیلیکونی
 
کاندوم خاردار قابل شستشو
 
کاندوم ژله
 
دیجی کالا کاندوم خاردار ژله ای
 
قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی
 
کاندوم ژله ای قابل شستشو