11 مارس 2019
مربی در طول درس در فیلیپین کاندوم نشان می دهد
این صفحه در ابتدا در سال 2012 منتشر شد و پس از آن به روز شده است.
 
افسانه: عوارض با روش
برخی از مشتریانی که به دنبال تنظیم خانواده به اشتباه هستند معتقدند که کاندوم مردانه به راحتی در مهبل یا رحم زن گم می شود و می تواند در بدن زن حرکت کند و برای خارج کردن کاندوم نیاز به عمل جراحی دارد.بهترین کاندوم تاخیری
 
 
حقیقت:
 
مطالعات نشان می دهد که کاندوم به ندرت در حین مقاربت از بین می رود. به طور متوسط ​​، حدود 2 of از کاندوم ها در طول رابطه جنسی کاملاً می شکنند یا می لغزند ، عمدتا به دلیل استفاده نادرست از آنها. اگر لبه کاندوم در حین خروج پس از انزال ، لبه کاندوم در برابر قاعده آلت تناسلی نگه داشته شود ، می توان لغزش را کاهش داد. با این حال ، اگر کاندوم سر خورد ، از واژن زن فراتر نمی رود ، جایی که به راحتی می توان آن را بدون نیاز به جراحی بازیابی کرد. اگر مردی متوجه وقفه یا لغزش شد ، باید به همسر خود اطلاع دهد تا در صورت تمایل از قرص های ضد بارداری اورژانسی استفاده کند.
 
افسانه: اثربخشی
برخی از مردان و زنانی که به دنبال تنظیم خانواده هستند ، نمی خواهند از کاندوم مردانه استفاده کنند زیرا به اشتباه تصور می کنند که کاندوم در جلوگیری از بارداری یا عفونت های مقاربتی ، از جمله HIV م effectiveثر نیست.
 
حقیقت:
 
کاندوم مردانه یک غلاف یا روکش است که بر روی آلت تناسلی مردان ایستاده قرار می گیرد. این با ایجاد یک مانع که اسپرم را از واژن خارج می کند ، جلوگیری می کند و از بارداری جلوگیری می کند. همچنین از عفونت های موجود در منی ، آلت تناسلی یا واژن جلوگیری می کند تا شریک دیگر را آلوده کند. معمولاً از لاستیک لاتکس بسیار نازک ساخته می شود ، اگرچه تعداد کمی از بافت حیوانات یا پلی اورتان (پلاستیک) ساخته شده اند.
 
کاندوم تنها روش پیشگیری از بارداری است که می تواند در برابر بارداری و عفونت های مقاربتی (STIs) ، از جمله انتقال HIV ، در هنگام رابطه جنسی واژینال ، دهانی یا مقعدی محافظت کند. برای اینکه کاندوم بیشترین تاثیر را داشته باشد باید از آن به درستی و به طور مداوم (در هر رابطه جنسی) استفاده کرد. هنگامی که از کاندوم در هر رابطه جنسی به درستی استفاده نشود ، خطر بارداری یا ابتلا به عفونت های مقاربتی بیشتر است.
 
در صورت استفاده صحیح و مداوم ، کاندوم 98٪ در پیشگیری از بارداری مثر است. این بدان معناست که در صورت استفاده مداوم و صحیح ، تقریباً از هر 100 زنی که شریکشان از کاندوم استفاده می کنند ، 2 نفر در اولین سال استفاده باردار می شوند.
 
کاندوم سوراخ هایی ندارد که HIV بتواند از آن عبور کند. در واقع ، وقتی به طور مداوم و درست استفاده می شود ، استفاده از کاندوم از 80 تا 95 درصد از انتقال HIV که بدون کاندوم اتفاق می افتاد جلوگیری می کند. انتظار می رود کاندوم های پلاستیکی همانند کاندوم های لاتکس محافظت کنند ، اما به طور کامل مورد مطالعه قرار نگرفته اند. کاندوم ساخته شده از غشای حیوانات در برابر HIV و سایر بیماریهای مقاربتی محافظت نمی کند.
 
به طور متوسط ​​، حدود 2 of از کاندوم ها در طول رابطه جنسی کاملاً می شکنند یا می لغزند ، عمدتا به دلیل استفاده نادرست از آنها. اگر از کاندوم به درستی استفاده شود به ندرت می شکند.
 
روغن کاری به جلوگیری از شکستگی کاندوم کمک می کند. سه روش برای روانکاری وجود دارد - ترشحات طبیعی واژن ، افزودن روان کننده یا استفاده از کاندوم های بسته بندی شده با روان کننده روی آنها. گاهی اوقات روان کننده های ساخته شده از گلیسیرین یا سیلیکون ، که استفاده از آنها با کاندوم های لاتکس ایمن است ، در دسترس است. از آب تمیز و بزاق نیز می توان برای روانکاری استفاده کرد. از محصولات ساخته شده با روغن استفاده نکنید زیرا ممکن است به کاندوم های لاتکس آسیب برساند.
خرید کاندوم 
 
قیمت کاندوم 
 
خرید کاندوم خوراکی
 
قیمت کاندوم برقی
 
کاندم قیمت 
 
طرز استفاده از کاندوم
 
خرید کاندوم برقی
 
کدام کاندوم بهتره
 
خرید کاندوم عروسکی
 
خرید کاندوم خوراکی
 
کاندوم برقی دیجی کالا
 
خرید کاندوم پرداخت در محل
 
خرید کاندوم دهانی
 
بهترین کاندوم
 
کاندوم دیجی کالا
 
خرید دیلدو از دیجی کالا
 
کاندوم عروسکی
 
خرید کاندوم خاردار
 
قیمت بهترین کاندوم
 
بهترین کاندوم نی نی سایت
 
بهترین کاندوم تاخیری
 
بهترین کاندوم فضایی
 
بهترین کاندوم دیجی کالا
 
خرید کاندوم
 
بهترین کاندوم برای لذت بیشتر
 
بهترین کاندوم تاخیری نی نی سایت
 
بهترین نوع کاندوم
 
انواع کاندوم و موارد استفاده
 
کاندوم دیجی کالا
 
بهترین مارک کاندوم
 
بهترین کاندوم تاخیری
 
کاندوم کاپوت
 
بهترین مارک کاندوم نی نی سایت
 
بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت
 
قیمت کاندوم
 
کاندوم دیجی کالا
 
بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری
 
بهترین مارک کاندوم که پاره نشه
 
خرید کاندوم ساگامی
 
بهترین مارک کاندوم نی نی سایت
 
بهترین مارک کاندوم خاردار
 
بهترین مارک کاندوم تاخیری
 
بهترین کاندوم تاخیری
 
بهترین کاندوم برای لذت بیشتر
 
بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها