هر کس یک مارک عالی است که محصولات متنوعی را ایجاد می کند ، از جمله لوسیون بدن سبک و طبیعی است که برای همه نوع پوست مناسب است. این لوسیون برای استفاده روی دست ها ، صورت و بدن تدوین شده است ، بنابراین می تواند همه این کارها را انجام دهد!

 
فرمول آنها پوست را آبرسانی می کند ، اما هنوز هم بسیار سبک است و هرگز احساس چربی یا سنگین نمی کند ، حتی اگر از آن روی صورت استفاده کنید. در حالی که لوسیون آنها معطر است ، اما رایحه آن به شدت عطر نیست ، و این گزینه را برای کسانی که دارای پوست حساس هستند ، انتخاب خوبی می کند اما همچنان به دنبال لوسیون هستند که بوی خوشمزه می دهد.
 
4. کرم کره اصلاح شده یونان باستان
کرم کره اصلاح شده یونان باستان
 
این لوسیون بدن کمی متفاوت از سایر افراد موجود در لیست است ، بنابراین به این نکته توجه کنید! این یک لوسیون بدن مبتنی بر روغن است که فقط با چند ماده اصلی ساخته شده است: روغن زیتون با فشرده سرد ، روغن بادام ، روغن کرچک ، روغن آفتابگردان ، روغن انگور ، روغن اسطوخودوس ، ویتامین E و گلیسایر استیلاک مستقر در گیاه. این لیست مواد تشکیل دهنده ساده برای افرادی که به دنبال جلوگیری از هرگونه افزودنی به هیچ وجه ، حتی مواد طبیعی هستند ، بسیار عالی است.
 
این کرم را می توان روی بدن ، صورت ، ناخن ها و حتی برای کاستن موها و فرهای مبهم استفاده کرد. این کرم واقعاً چند منظوره است که موهای زائد زیادی را برای شما ایجاد می کند. این گیاه دارای عطر اسطوخودوس سبک از روغنهای اساسی است و رطوبت شدید و عمیق را حتی برای خشک ترین پوست فراهم می کند.
 
فرمول بسیار روان ادامه می یابد و با احساس حداقل چسبندگی به خوبی در پوست جذب می شود. کره کره برای استفاده در فصل زمستان مناسب است وقتی پوست تمایل به ترک خوردگی و خشکی فوق العاده از هوای شدید دارد.
 
5- تنا مانوکا هانی فوق العاده مرطوب کننده
تونا مانوکا هانی فوق العاده مرطوب کننده
 
این مرطوب کننده آلی طبیعی یک لوسیون واقعی بدن نیروگاه است. لوسیون با آنتی اکسیدان ها و غذاهای فوق العاده که برای پوست بسیار تغذیه کننده هستند به لبه پر می شوند. عسل مانوکا ، calendula ، کره خام shea ، روغن جو دوسر ، آلوئه ورا ، روغن جوجوبا ، روغن آرگان ، روغن نارگیل و ویتامین ها پوست را تسکین می دهند ، باعث کاهش خارش و کاهش احساس پوستی می شوند و باعث می شوند پوست شما نرم و جوان شود.
 
این فرمول به معنای متعادل کردن پوست شما است ، بنابراین شما با سالم ترین و نرم تر بودن پوست ممکن باقی می مانند.
 
در مورد فرمول ، این طراحی شده است تا با احساس صاف و ابریشمی روی بدن شما حرکت کند. بسیار سبک است ، بدون چربی و به راحتی قابل استفاده بر روی پوست است زیرا خیلی سریع و به خوبی جذب می شود. لوسیون مناسب برای استفاده روزانه و ایده آل برای تمام خانواده ها ، از جمله کودکان و نوزادان است. آنها لوسیون خود را در ایالات متحده آمریکا می سازند ، بی رحمانه است و با مواد طبیعی ساخته شده است.
 
نتیجه
هر یک از این 5 لوسیون بدن طبیعی و ارگانیک برای دستیابی به آن پوست سالم و مرطوب به روش ایمن و موثر فوق العاده است. شما می توانید با استفاده از یک لوسیون ارگانیک به طور منظم احساس خوبی داشته باشید که می توانید چیزهای زیادی برای پوست و بدن خود انجام دهید. یکی از گزینه های فوق را امتحان کنید و به ما اطلاع دهید که مورد علاقه شما چیست!