هنگامی که صحبت از استفاده از سرم های صورت می شود ، می توانید مطمئن شوید که از محصولاتی استفاده می کنید که برای بدن و پوست شما بی خطر ، سالم و طبیعی هستند. استفاده از محصولات خشن و پر از مواد شیمیایی و سموم می تواند صدمات بیشتری نسبت به خوبی به پوست شما وارد کند و مستقیماً وارد جریان خون شما شود.

 
این بنیاد در بهترین مقاله سرم های طبیعی و ارگانیک صورت ما برجسته شد.
 
هنگامی که این اتفاق می افتد ، همه مواد شیمیایی مضر و مواد سمی موجود در سرم صورت شما یا محصول دیگری می توانند در سرتاسر بدن از طریق خون شما عبور کنند. این ترکیب شیمیایی در بدن شما می تواند منجر به بروز مشکلات و مشکلات سلامتی مانند:
 
سرطان
مرض
عکس العمل های آلرژیتیک
سمیت اندام
نقائص هنگام تولد
مسائل تولید مثل
اینها تنها تعداد معدود روشهایی است که محصولات زیبایی معمولی و محصولات مراقبت از پوست می توانند به بدن ما آسیب برساند. اگر می خواهید در مورد راههایی که مواد شیمیایی موجود در پوست و لوازم زیبایی روی بدن انسان تأثیر می گذارد بیشتر بدانید ، این مقاله آموزنده را مطالعه کنید.
 
بنابراین ، هنگام انتخاب سرم صورت ، می خواهید گزینه ای طبیعی ، ارگانیک و سالم انتخاب کنید. خوشبختانه ، یک تن از سرم های ارگانیک و سالم وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، اما می تواند همه گزینه ها را به تنهایی کنترل کنید.
 
در این پست به سراغ سرم های بسیار جذاب پوست از سرم پوست آبرسان خالص آلی Nourish Organic خواهیم رفت.
 
مرور
آرم ارگانیک Nourish
 
بعضی اوقات ممکن است سخت تر از آن باشد که بخواهیم با یک سرم صورت روبرو شویم که دارای گواهی ارگانیک باشد و عالی عمل کند ، اما ما واقعاً با این سرم به jackpot ضربه می زنیم. این سرم دارای ارگانیک ارشد USDA است و فقط حاوی مواد بسیار دوست داشتنی و دوست داشتنی پوست است.
 
همه مواد قابل تشخیص هستند و شما می توانید همه چیز را در لیست مواد تشکیل دهنده بیان کنید ، این همان چیزی است که شما در جستجوی یک محصول طبیعی عالی هستید. مواد تشکیل دهنده این سرم صورت به شرح زیر است:
 
روغن بذر گلرنگ
آلکانهای نارگیل
Coco-Caprylate / Caprate
روغن آرگان
روغن بذر جوجوبا
روغن هسته زردآلو
روغن بذر گلاب
ویتامین E
هیچ پارابن مصنوعی ، فتالات ، پتروشیمی ، عطرهای مصنوعی ، مواد نگهدارنده مصنوعی ، سیلیکون ، پروپیلن گلیکول ، روغنهای معدنی ، سولفاتها ، رنگهای مصنوعی ، تریکوزان ، EDTA یا آلومینیوم پیدا نخواهید کرد. Nourish Organic همچنین بدون GMO و بدون GMO است.
 
روغن زردآلو و روغن آرگان عناصر قدرتمند ویترین در این سرم مغذی هستند. روغن زردآلو به دلیل توانایی شگفت انگیز در نرم کردن پوست و ایجاد جلوه ای از پوست و مرطوب بودن پوست شناخته شده است. روغن آرگان یک مرطوب کننده فشرده است که برای مرطوب کردن و پر کردن پوست های خسته و کسل کننده بسیار عالی است. روغن گل سرخ یکی دیگر از ترکیبات قدرتمند است که می تواند پوست را قرمز ، خشک و تحریک کرده و صاف کند.
 
مواد مغذی ارگانیک را تغذیه کنید
 
گل رز عطر و بوی خاصی از گل دارد که می تواند ذهن را نیز آرام کند! گل سرخ به دلیل داشتن توانایی آرام کردن هرگونه التهاب پوستی شناخته شده است. اگر فهمیدید که پوست شما قرمز و لکه دار است و به نظر نمی رسد چیزی به شما کمک کند ، گل رز ماده ای است که ارزش شلیک دارد.
 
هنگامی که از این سرم صورت استفاده می کنید ، به خصوص پس از چندین بار استفاده ، متوجه خواهید شد که پوست شما به نظر می رسد شاداب و براق است ، این همان چیزی است که همه خانم ها برای پوست خود می خواهند! آنتی اکسیدانهای موجود در سرم برای از بین بردن درخشندگی طبیعی پوست و همچنین محافظت از پوست در برابر محیطی سخت که در آن زندگی می کنیم کار می کنند.
 
روزانه پوست ما در معرض مواد شیمیایی زیادی قرار دارد. علاوه بر این ، پرتوهای مضر خورشید همچنین می تواند به پوست ما آسیب برساند و باعث پیرتر شدن پوست شود و باعث ایجاد چین و چروک شود ، آنتی اکسیدان ها به محدود کردن اثرات شدید خورشید و آلاینده های زیست محیطی کمک می کنند.
 
استفاده از این سرم صورت نیز ساده است. قبل از استفاده حتماً صورت خود را با یک ماده پاک کننده طبیعی و ارگانیک بشویید. این امر باعث می شود پوست شما تمیز باشد و منافذ شما از تولید روغن ، باکتری ، آرایش و سایر آلاینده ها عاری از تجمع باشد. از آنجا ، صورت خود را خشک کنید و یک پمپ کوچک از سرم صورت را در کف دست خود بمالید و حرکات دایره ای ملایم را در تمام صورت ، چشم ها و گردن خود بمالید.
 
این تمام چیزی است که در مورد آن وجود دارد. نیازی به شستشوی سرم یا انجام کارهای دیگر نیست. در صورت تمایل ، اگر صورت شما خصوصاً خشک و تحریک شده است ، می توانید با یک مرطوب کننده طبیعی و ارگانیک پیگیری کنید. این سرم بسیار عالی است زیرا روی پوست احساس سنگینی یا چربی نمی کند ، بنابراین صورت شما بعد از استفاده به راحتی تمیز ، مرطوب و نرم می شود.
مرجع:ثانیکالا