بهترین محصولات COSRX برای افزودن به برنامه روزمره شما

نوشته شده توسط REBECCA NORRIS
به روز شده در 23 مارس 2021
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
محصولات coxrx در یک سبد
@ COXRX / طراحی توسط CRISTINA CIANCI
از همان زمان ورود محصولات پوستی کره به بازار ایالات متحده در اوایل سال 2010 ، محصولات نوآورانه و بسیار موثر یکی از اصلی ترین برنامه های مراقبت از پوست در سراسر کشور بوده است. و به دلیل خوبی! مارک های کره ای محصولات مراقبت از پوست به دلیل مجموعه های گسترده ای که دارند مشهور هستند ، بسیاری از آنها به گونه ای طراحی شده اند که در یک روال همه جانبه قرار می گیرند. (روال مراقبت از پوست 13 مرحله ای ، کسی؟)
 
در حالی که مارک های مختلف مراقبت از پوست کره ای در بازار وجود دارد ، یکی از شناخته شده ترین آنها COSRX است. COSRX در Ulta و در سایت این برند فروخته شده است ، ده ها محصول مختلف به خریداران ارائه می دهد که همگی در جهت دستیابی به زیبایی پوست شما هستند. چه شما پوست خشک ، چرب یا ترکیبی داشته باشید ، COSRX محصولی برای شما دارد. با توجه به قیمت بیشتر محصولات آنها زیر 40 دلار و برخی از محبوب ترین محصولات آنها فقط زیر 7 دلار ، به راحتی می توان گفت مارک کره ای مراقبت از پوست بسیار مورد توجه شما است.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا باید در COSRX در کارهای روزمره خود جا باز کنید ، به مطالعه ادامه دهید.
 
COSRX
 
بنیانگذار: Sanghoon Jeon ، 2013
 
بر اساس: کره جنوبی
 
قیمت گذاری: $ $: بیشتر محصولات 16 تا 40 دلار است
 
بهترین شناخته شده برای: ارائه محصولات ساده و کارآمد به مصرف کنندگان به شکلی که باعث شود آنها برای بیشتر بازگردند.
 
محبوب ترین محصول: جوش آکنه مستر پچ ، جوجه پیشرفته حلزون 96 Mucin Power ، پاک کننده ژل صبح بخیر پایین
 
FUN FACT: Cosrx یک طلسم به نام Mr.RX دارد. "این به عنوان چشم گیر استفاده می شود ، اما او چیزهای فراتر از یک طراحی زیبا را ارائه می دهد!" جئون میگه
 
مارک های دیگری که دوست دارید: Peach & Lily، Innisfree، Laneige
 
از زمان ایجاد آن در سال 2013 ، COSRX پیشرو در زمینه مراقبت از پوست کره ای بوده و محصولات خریداران را با توجه به بازخورد آنها طراحی می کند. جئون می گوید: "ما محصولات خود را کاملاً بر اساس بازخورد مشتریان توسعه می دهیم" ، با اشاره به اینکه Galactomyces 95 Tone Balancing Essence و Low-pH Good Morning Cleanser نمونه های برجسته ای هستند. "ما معتقدیم که رابطه ما با مشتریان فقط یک رابطه بین مشتری و یک شرکت نیست ، بلکه یک دوستی نزدیک است. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا به عنوان یک برند صادق ، قابل اعتماد و دوستانه مطرح باشیم. ما نظرات مشتریان را به اشتراک می گذاریم ، نیازهای آنها را شناسایی می کنیم و به س questionsالات آنها پاسخ می دهیم. "
 
فراتر از گوش دادن به نیازهای مشتریان ، COSRX قصد دارد با استفاده از محصولات خود به طرفداران نام تجاری اعتماد به نفس پایدار بدهد. جئون می گوید: "ما معتقدیم كه لوازم آرایشی و بهداشتی باید چیزی فراتر از زیبایی نداشته باشند." با تجربه گفتن ، من پوست بسیار حساسی دارم ، بنابراین وقتی از مواد آرایشی جدیدی که ممکن است با پوست من مطابقت نداشته باشد استفاده می کنم ، به راحتی از بین می روم. و هرچه فرد از محصولات بیشتری برای آرام سازی پوست تحریک شده استفاده کند ، حساسیت پوست نیز بیشتر می شود. این باعث شد که من در صنعت زیبایی دنبال کار شوم. هدف من بازیابی اعتماد به نفس و کمک به خودم (و دیگران) یافتن زیبایی واقعی بود ، که فقط بر اساس مواد آرایشی مبتنی بر مشکلات پوستی نیست. "
 
علاوه بر این ، COSRX تمیز و مینیمال بودن را متمرکز کرده است. جئون می گوید: "ما مواد غیر ضروری را از بین می بریم و تمرکز خود را روی غلظت بالای موادی قرار می دهیم که واقعاً برای مراقبت موثر از پوست ما در مناسب ترین قیمت با مناسب ترین قیمت از پوست ما مهم هستند."
 
صحبت از این است که قیمت گذاری COSRX یک نقطه فروش عمده برای این برند است. جئون می گوید: "بخش عمده ای از" رضایت مشتری ما از موقعیت مناسب قیمت ما ناشی می شود ". این هدف ما است که همچنان به ارائه محصولات رضایت بخش در محدوده قیمت مقرون به صرفه ادامه دهیم. "
 
با این حساب ، واضح است که COSRX پذیرای هزاره ها و ژنرال Zers است و محصولات خود را در بودجه تولید می کند. اما بیشتر از آن ، ایجاد محصولاتی با کنجکاوی در تمام سنین است. جئون می گوید: "مصرف کنندگان ما تمایل به استفاده از محصولات ما دارند زیرا در مورد مواد بی نظیر موز حلزون و بره موم کنجکاو هستند." . COSRX ممکن است برندی نباشد که با بسته بندی رنگارنگ و تصاویر لوکس خود مشتری را به وجد بیاورد. با این حال ، COSRX مارکی است که مشتریان فعلی و آینده را با محصولی که ارزش واقعی دارد تحریک می کند. "
 
همانطور که نام تجاری جذاب است ، یک نگرانی اصلی همچنان وجود دارد: این در بسیاری از فروشگاه های آجر و ملات فروخته نمی شود. در نتیجه ، حمل و نقل آنلاین اغلب ممکن است هفته ها طول بکشد تا تحویل شود ، که گاهی اوقات می تواند بازدارنده برخی خریداران باشد. اما اگر می توانید صبور باشید ، به شما اطمینان می دهیم COSRX ناامید نخواهد شد.
برای کمک به شما در کشف بهترین پیشنهادات برند ، 10 محصول مورد علاقه خود را گردآوری کردیم. در زیر آنها را بررسی کنید.
 
01
از 10
COSRX پچ جوش آکنه
پچ جوش آکنه
سر سفید شما را پایین آورد؟ نه با این وصله های جوش ، آنها این کار را نمی کنند. دلیل این امر این است که این وصله های هیدروکلوئیدی به گونه ای طراحی شده اند که همه چرک را از جوش های سر سفید به داخل می کشند.

کرم ضد آفتاب لافارر،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی،کرم ضد آفتاب لانسون شماره2،کرم ضد آفتاب لانسون شماره،کرم ضد آفتاب لانسون خوبه،کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب لانسون شماره ،کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت،کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه،کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن،کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه،مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف،کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک،قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی،کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت،بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالاف،بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب،بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک،کرم ضد آفتاب،ABIOTTE