آیا مزایای بهداشت روانی برای خال کوبی های یادبودی وجود دارد؟ کارشناسان می گویند بله

در اینجا آنچه باید بدانید ، طبق گفته درمانگران.
نوشته شده توسط LEIGH WEINGUS
به روز شده 04 فوریه 2021
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
زن با خال کوبی
STOCKSY
 در این مقاله
 
خط پایین
اینکه بگوییم سال گذشته یکی از ضررها بوده است ، کم توجهی است. تا پایان ژانویه ، بیش از 400000 نفر بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. و متأسفانه ، محدودیت هایی که در تلاش برای جلوگیری از گسترش هنوز وجود دارد ، روند عزاداری را کاملاً پیچیده کرده است - مراسم خاکسپاری ایمن نیستند و همچنین خود را با عزیزان محاصره نمی کنید.
 
 
عمل آوردن نام عزیز شما بهمراه برخی اطلاعات دیگر - مثلاً روزی که آنها متولد شده اند و مثلاً روزی که فوت کرده اند - خالکوبی بر روی بازو یا قسمت دیگر بدن چیز جدیدی نیست. اما امسال ، مردم به خال کوبی های یادبود روی آورده اند تا راهی برای کمک به آنها در پردازش ضرر و زیان باشد. و به گفته متخصصان بهداشت روان ، این در واقع می تواند یک آیین بسیار شفابخش باشد که فراتر از روزی که واقعاً تاتو می کنید ، ادامه یابد. در اینجا همه مواردی که باید در مورد مزایای سلامت روان خال کوبی های یادبود بدانید آورده شده است.
 
 
خالکوبی های یادبودی یک واکنش معمول در برابر از دست دادن هستند
وقتی شخصی را که دوستش داریم از دست می دهیم ، اغلب احساس ناتوانی می کنیم. دقیقاً هیچ کاری برای انجام "مرگ" وجود ندارد ، به جز اینکه مرحله غم و اندوه را پشت سر بگذارید ، و انجام یک خال کوبی یادبود می تواند به ما کمک کند احساس کنیم که کاری را انجام می دهیم. آلیسون استون ، LCSW ، روان درمانگر جامع نگر در نیویورک ، توضیح می دهد: "من فکر می کنم از دست دادن ، و به طور کلی غم و اندوه ، یک تجربه پیچیده و چالش برانگیز است." "یک خال کوبی یادبودی می تواند به ما کمک کند تا احساس کنیم در مورد شرایطی که کاملاً خارج از کنترل ما است" کاری انجام می دهیم ".
 
Rose Bleiweis ، LSCW ، این احساس را بازگو می کند. وی توضیح می دهد: "یک احساس مشخص غم و اندوه که کنار آمدن با آن دشوار است ، از دست دادن کنترل است." "تصمیم گیری برای انجام یک خال کوبی یادبودی می تواند یک ادعای قدرتمند برای کنترل باشد که می تواند احساس بسیار شفابخش داشته باشد."
 
 
با کارشناس دیدار کنید
 
Rose Bleiweis یک مددکار اجتماعی بالینی با مجوز مستقل (LCSW-C) است که با گروه درمانی پوتوماک قرارداد بست. رز معتقد است که همه می توانند از زمان و مکان درمانی و ارزشهای قابل استفاده مجدد و قابل اعتماد با پشتیبانی از همه مشتریان و فردیت سفر هر مشتری بهره مند شوند. رز با مشتری های 14 سال به بالا کار می کند و به زوج ها نیز مشاوره می دهد. وی همچنین یک ناظر بالینی مورد تایید هیئت مدیره است. می توانید او را در اینستاگرام اینجا دنبال کنید.
 
مزایای خال کوبی های یادبود
مطمئناً منطقی است که یک خال کوبی یادبودی باعث می شود که فرد غمگین در لحظه حال بهتری داشته باشد. اما بعد از واقعیت چطور؟ آیا مردم همه از آنها پشیمان هستند؟ ممکن است افرادی باشند که این کار را انجام می دهند و استون خاطرنشان می کند که این امر به شخص بستگی دارد ، اما Bleiweis معتقد است که این خال کوبی ها می توانند برای سالهای آینده مایه راحتی باشند. وی توضیح می دهد: "من دوست دارم یک خال کوبی یادبود را با سایر یادآوری ها مانند نامگذاری یک نوزاد به نام یکی از اعضای خانواده یا نگه داشتن یک کوره روی گوشته شومینه مقایسه کنم." "به طور کلی ، این یادبودها یک منبع آرامش ثابت هستند که به نظر می رسد هرگز از بین نمی روند و من فکر می کنم تاتو تفاوتی ندارد.
 
ما هرگز چیزی به جز آنچه که به معنای واقعی کلمه بر روی بدن ما است ، با خود حمل نمی کنیم ، بنابراین داشتن یک تاتو یادبود می تواند همیشه یک منبع راحتی باشد. "
 
استون همچنین می افزاید که ممکن است احساس گناه وجود داشته باشد هنگامی که ما از غم و اندوه خود "حرکت می کنیم" - مانند روزی که از خواب بیدار می شوید و احساس فرو رفتن در گودال معده خود ندارید. استون می گوید: "خال کوبی می تواند به ما احساس کند که در حال برداشتن گام هایی هستیم تا اطمینان حاصل شود که عزیز ما هرگز فراموش نخواهد شد. اغلب اوقات احساس گناه زیادی در مورد مفهوم" حرکت به محض عبور یک عزیز وجود دارد ".
 
خال کوبی های یادبودی همچنین می توانند این هدف را داشته باشند که بتوانند شخصی را که از دست داده اید با دیگران "تقسیم" کنند. Bleiweis می گوید: "مغز ما دائماً در محیط حسی اطراف ما خیس می شود و براساس تجربیات خود تفسیر می کند." "در نهایت ، بسیاری از افراد به خال کوبی های خود معنا می دهند که برای آنها شخصی است. به همین ترتیب ، مردم به خال کوبی های غم خود معنی می دهند و ممکن است افتخار کنند که این معنی را با دیگران به اشتراک بگذارند یا آن را برای خود نگه دارند."
خط پایین
به گفته Bleiweis ، این خال کوبی ها به یک منظور انجام می شود و یادبود شخصی به شکلی دائمی که به حواس متوسل می شود می تواند به ما کمک کند تا تشخیص دهیم عزیز ما هرگز فراموش نخواهد شد.

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل