چگونه می توان زیر پوست خود را پیدا کرد (به علاوه ، بهترین رنگ ها برای رنگ های گرم پوست)

توسط KALEENA STROUD · 9 آگوست 2017
 
اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
اصلی - رنگ های گرم
دانستن ته رنگ پوست ، حدس و گمان را از یافتن رنگهای مقدس که مکمل رنگ چهره شما هستند ، از بین می برد. ellebangs زیبایی وبلاگ یوتیوب ، همچنین به عنوان سیلویا رییس ، آرایشگر ، و کیتلین پیکو ، آرایشگر ، به ما نشان می دهد یافتن رنگ مناسب برای رنگ پوست گرم ساده تر از آن است که فکر می کنید.
 
چگونه تشخیص دهیم که رنگ پوست گرم است
رییس می گوید: "ساده ترین راه برای تشخیص این است که آیا رگهای شما بیشتر به سمت سبز نگاه می کنند." وی توضیح می دهد: "اگر رنگ پوست شما گرم است ، دندان های شما به طور سفید سفید شیری است و شما اغلب به راحتی برنزه می شوید". با این حال ، به یاد داشته باشید که کسی با پوست بسیار روشن هنوز هم می تواند زیر رنگ گرم داشته باشد.
 
آیا رنگ رگ شما کاملاً مشخص نیست؟ اگر هنگام آزمایش این تئوری ها مخلوطی از ته رنگ گرم و خنک داشته باشید ، ممکن است بی طرف باشید. "حالا اگر بی طرف باشید ، خوش شانس هستید که می توانید هر دو را بیرون بیاورید. نه فقط در همان زمان ، "رییس به ما می گوید. "به عنوان مثال ، اگر موهای آبی دارید ، از سایه چشم نارنجی استفاده نکنید." آبی و نارنجی رنگهای مخالف روی چرخ رنگ و برخورد هستند. انتخاب طرح رنگ سر تا پا (گرم ، سرد یا خنثی) منسجم ترین و چشم نوازترین حالت را ایجاد می کند.
 
فکر می کنید در عوض ممکن است رنگ پوست خنک داشته باشید؟ توصیه های رنگی خود را از اینجا دریافت کنید.
 
بیشتر چاپلوس ترین رنگ ها برای رنگ های گرم پوست
Reis به او توصیه می کند که رنگ ها در کمد لباس شما گنجانده شود. در اینجا گزینه های او برای چاپلوس ترین رنگ مو ، فلزات جواهرات و رنگ لباس است.
 
رنگ مو
 
به گفته رییس ، بهترین رنگ مو برای رنگ پوست گرم ، موهای توت فرنگی یا عسلی زیبا ، قهوه ای طلایی یا یک کارامل زیبا است. فکر می کنید نمی توانید پوستی عمیق و گرم و قفل های بلوند راک داشته باشید؟ دوباره فکر کنید! Reis به ما می گوید که این رنگ پوست شما نیست ، بلکه رنگ آن تن شما را مشخص می کند. "بنابراین ، اگر رنگ پوست عمیق تر دارید ، فقط یک بلوند گرمتر را انتخاب کنید و من قول می دهم که رنگ های روشن طلایی بسیار زیبا به نظر برسند!"
 
تن پوش
 
بهترین رنگ ها برای پوشیدن رنگ های گرم پوست کاملاً طبیعت را منعکس می کنند. سراغ قهوه ای ، عاجی و سبز زرد بروید. قرمزها ، مرجانها ، عنبرها و طلاها نیز خیره کننده به نظر می رسند. اگر می خواهید ظاهری آرام داشته باشید ، نسخه های گرمتر از رنگ های سرد مانند زیتونی ، ارکیده و قرمز بنفش را امتحان کنید.
 
جواهر سازی
 
طلا در برابر گرما در رنگ پوست شما می درخشد.
 
رنگ آرایش برای رنگ پوست گرم
کیتلین پیکو تخصص خود را به اشتراک می گذارد تا بتوانید ظاهری آرایش را ایجاد کنید که به بهترین وجه ویژگی های شما را به نمایش بگذارد. بیاموزید که چگونه گرما را در پوست خود برجسته کنید - و برخی از سایه های مکمل مورد علاقه ما را در زیر ببینید.
 
رژ لب
 
پیکو می گوید: "به دنبال سایه های بیشتر با ته رنگ مرجانی باشید ، مخصوصاً وقتی صحبت از رنگ قرمز است. قرمز مرجانی شما را بیشتر تملق می دهد. طیف مرجان ، که شامل هلو ، پرتقال ، صورتی مرجانی ، قرمز مرجانی و صورتی صورتی هلوی است ، کاملاً ثابت بمانید.
 
توصیه های ما:
 
لوازم آرایشی Stila - تمام روز رژ لب مایع در "کارینا" بمانید
لوازم آرایشی Tarte - رنگ لب مات کرمی Tarteist در "So Fetch"
سرخ شدن
 
پیکو می گوید: "همان رژ لب - شما می خواهید به مرجان ها بچسبید." "یک هلو یا مرجان فکر کنید."
 
توصیه های ما:
 
لوازم آرایشی Becca - رنگ ساحل در "Guava"
لیله ب - لب و گونه Divine Duo در «ب. شجاعانه"
سایه چشم
"زمینی فکر کنید! راه گرم و طبیعی است. "می گوید پیکو. "رنگ هایی مانند طلایی ، برنز ، مسی ، زیتونی ، قهوه ای و زرد بهترین رنگ برای شما خواهد بود. شما حتی می توانید فراتر رفته و با رنگ چشم خود هماهنگ شوید. متضادها وقتی که به زیر سایه چشم می رسند جذب می شوند. به عنوان مثال ، اگر ته رنگی گرم و چشمانی سبز دارید ، مس مسحور کننده ترین سایه شما است. اگر چشمان شما قهوه ای است ، می توانید با هر یک از این سایه ها کنار بیایید. "