7 هک و محصولات آرایشی برای پوست حساس (به گفته طرفداران)
توسط جسی کوین · 20 دسامبر 2018

اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
استفاده از رژگونه با برس آرایشی
میخ زدن یک جلوه کامل تصویر فراتر از چند ضربه سریع فونداسیون و کشیدن ریمل است. دقیقاً مانند کاربردهای مراقبت از پوست ، نکات و نکاتی برای تسلط بر هنر # motd وجود دارد - به خصوص اگر پوست شما در کنار حساسیت یا قرمزی مستعد باشد. از آنجا که پوست شما به راحتی تحریک می شود ، استفاده از آرایش روی پوستی حساس یا قرمز باعث نیاز به چند روش برای پوشاندن برخی از تغییر رنگ ها بدون بدتر شدن وضعیت پوست شما می شود.

برای آگاهی از چگونگی حل این مشکلات آرایشی ، ما به سراغ متخصصان هک های آرایشی امتحان شده و محصولات مناسب برای انواع پوست های حساس و مستعد قرمزی رفتیم. اما ، اول ، بیایید دانش پوست حساس خود را تقویت کنیم.

پوست حساس چیست
پوست حساس در اثر عوامل زیادی ایجاد می شود. از کمبود آب بدن - که باعث احساس خشکی و خارش در پوست می شود - تا تحریک مواد تشکیل دهنده تا شرایط پوستی (فکر کنید: شعله ور شدن پسوریازیس ، بریدگی و اگزما) که باعث می شود رنگ صورت احساس ناخوشایندی داشته باشد ، زیرا حتی طبیعی ترین نوع پوست نیز می تواند هر از گاهی یک دوره حساسیت را تجربه کنید. گفته شد ، پوست حساس فقط یک عارضه جانبی نیست ، بلکه یک نوع پوست نیز محسوب می شود ، زیرا بسیاری از مردان و زنان به طور منظم نوعی حساسیت به پوست را تجربه می کنند.

انتخاب فرمول های مناسب
یکی از بزرگترین مواردی که باید هنگام استفاده از محصولات روی پوست حساس مورد توجه قرار گیرد - چه این موارد مراقبت از پوست یا آرایش است - فرمولاسیون است. به دلیل احساسات حساس در این نوع پوست ، استفاده از فرمول های خشن با برخی از مواد فعال خاص ، عطرها و سایر مواد محرک احتمالی می تواند باعث خسارت صورت شود و باعث بدتر شدن پوست حساس شود و حتی ممکن است منجر به تحریک قابل مشاهده از طریق قرمزی ، بثورات و بریدگی شود.

دکتر دبرا جلیمان ، متخصص پوست با تاییدیه هیئت مدیره در شهر نیویورک می گوید: "حساسیت های پوستی اغلب به دلیل محصولاتی است که مردم استفاده می کنند." وی می افزاید: "افرادی که پوستی حساس و قرمز دارند به موادی نیاز دارند که باعث تحریک و تشدید پوست آنها نشود." با توجه به این نکته ، او پیشنهاد می کند مراقب پوست و لیبل آرایش باشید و به دنبال رایج ترین مواد تحریک کننده پوست باشید که شامل عطر ، پارابن و فرمالدئید است. جلیمان خاطرنشان می كند: "بعضی اوقات عطرها در كرم ها و شوینده های صورت پنهان می شوند و این برای افراد با پوست حساس بسیار آزار دهنده است." علاوه بر این ، او توضیح می دهد که فرمالدئید گاهی اوقات در فرمول ها استفاده می شود و "می تواند باعث ایجاد واکنش آلرژیک در پوست ، به ویژه در افرادی که پوست حساس دارند" شود.

در مورد اینکه چه موادی را باید جستجو کنیم ، دکتر جلیمان می گوید همه چیز در مورد هیدراتاسیون است. وی خاطرنشان می کند: "پوست کم آب ممکن است به مواردی مانند التهاب منجر شود ، به ویژه برای کسانی که پوست حساس دارند." برخی از موادی که وی پیشنهاد می کند به برنامه روزانه شما اضافه شود شامل اسید هیالورونیک ، گلیسیرین ، کره شی و سرامیدها است. هر چهار این مواد برای جلوگیری از خشک شدن بیشتر به جذب رطوبت ، تغذیه پوست و قفل شدن رطوبت کمک می کنند.

نکاتی برای آرایش پوست حساس و سرخ کننده
قبل از اینکه کاملاً جذاب باشید - مخصوصاً با محصولی که قبلاً هرگز استفاده نکرده اید - حتماً تست پچ را انجام دهید. استفاده از مقدار کمی در قسمت داخلی مچ دست می تواند به نحوه واکنش چهره به فرمول اشاره کند. اگر محصول آرایشی (یا مراقبت از پوست) باعث ایجاد هر نوع تحریک در مچ دست شود ، احتمالاً باعث برهم خوردن چهره شما نیز خواهد شد.

هنگامی که به فرمول های خود اطمینان پیدا کردید - یعنی شما محصولی را انتخاب می کنید که استفاده از آن روی پوست حساس بی خطر باشد - وقت آن است که به کار خود بپردازید. هنگام استفاده از آرایش برای پوست های حساس (به خصوص کسانی که علاوه بر حساسیت ها قرمزی هم دارند) ، آماده سازی پوست یکی از مهمترین مراحل است. در اینجا برخی از نکات و نکات برتر در مورد پوست حساس برای استفاده بدون آرایش بیشتر در آرایش آورده شده است:


1. پوست را با یک پاک کننده ملایم آماده کنید.
اولین قدم در آماده سازی پوست ، پاکسازی چهره است. آلیانا لوپز ، آرایشگر مشهور ، پیشنهاد می کند: "با تمیز کردن صورت خود با یک پاک کننده ملایم و آب گرم شروع کنید." با این حال ، لوپز می گوید شما می خواهید نوع پاک کننده را دوباره استفاده کنید و آن را به صورت فصلی تغییر دهید. او می گوید: "در ماه های خشک تر و سردتر ، من دوست دارم از پاک کننده های روغن استفاده کنم." در مورد فصل گرمتر و مرطوب تر ، ممکن است بخواهید به یک ماده سبک تر - مانند کف یا آب مایسل - با مزایای آبرسانی تغییر دهید.

سعی کنید: روغن پاک کننده ترمیم کننده چربی Avene XeraCalm AD

روغن پاک کننده ترمیم کننده لیپید XeraCalm AD یک روش عالی برای آماده سازی پوست حساس قبل از آرایش است - و لوپز نیز آن را دوست دارد. وی خاطرنشان می کند: "این برای حتی حساس ترین پوست به اندازه کافی ملایم است." با مواد مغذی مانند روغن کرچک و ویتامین E تقویت می شود ، روغن پاک کننده آرام بخش به طور خاص با توجه به پوست ملتهب فرموله می شود. پاک کننده به لطف پایه روغن ، نه تنها آلودگی ها و زباله ها را از بین می برد بلکه حجمی از تغذیه را نیز فراهم می کند.


2. رطوبت را بیاورید.
یک بار

قیمت کرم پودر la girl:

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل