زیرا تابش تابستانی فقط مختص تابستان نیست

 
بهترین برنزرها می توانند (و خواهند داشت) چهره شما را در عرض چند ثانیه گرم کنند. Bronzer یکی از آن دسته از محصولاتی است که می توانید هنگام احساس کمی لرزش ، با داشتن قدرت چهره ای از کسل کننده و خسته کننده گرفته تا سالم و درخشنده به آن اعتماد کنید.
 
"اطمینان از به دست آوردن برنزر مناسب برای تن پوست شما بسیار مهم است ، زیرا گرفتن اشتباه می تواند شما را به نظر برسد نارنجی ، خاکستری یا مانند هیچ گونه جادویی برای شما وجود ندارد ،" توضیح می دهد که Zara Findlay هنرمند حرفه ای Bobbi Brown.
 
‘بدیهی است ، ما می خواهیم از لوازم آرایشی برای برجسته و برجسته کردن عناصر صورت خود استفاده کنیم ، بدون اینکه ظاهر آن بسیار برجسته و به نظر برسد - این همه به دست آوردن تعادل مناسب است."
 
بنابراین هنگام خرید برنز ، چه چیزی را باید جستجو کنید؟ bron برنزر شما باید چند جعبه را تیک بزند: باید همان پوست شما (خنک ، گرم ، زیتون ، خنثی) باشد. باید گرمترین رنگ طبیعی برنزه پوست شما باشد و ترجیحاً مات باشد ، زیرا برونزر برای گرم کردن و تعریف صورت استفاده می شود. ‘به جای برنزر ، براق یا مناطقی از درخشش باید با یک هایلایت اضافه شود.
 
"ساده ترین راه برای دیدن رنگ مناسب برای شما این است که برنزر را در مقابل سینه خود قرار دهید و ببینید که آیا آن پوست شما را بلند کرده و تعارف می کند." ادامه مطلب را بخوانید تا چند نکته دیگر در مورد چگونگی انتخاب برنزر مناسب برای خود داشته باشید. رنگ پوست ، و همچنین ویرایش ماری کلر از بهترین خریدها.
 
 
 
بهترین برنزرها برای پوست های کم رنگ
ممکن است فکر کنید یک برنزر بر روی پوست کمرنگ خیلی ظریف به نظر می رسد ، اما تعداد زیادی کالای جدید در بازار وجود دارد که از رنگ های روشن تر پوست تهیه شده اند. نکته اصلی این است که بیش از یک یا دو سایه تیره تر از چهره طبیعی خود نباشید.
 
همچنین باید فرمول هایی با تیره های صورتی ، هلو یا طلایی انتخاب کنید. نتیجه؟ پوستی که به نظر می رسد آفتاب زده و نه سایه ای عجیب از نارنجی.
 
بهترین برنزرها برای پوست های متوسط ​​و زیتونی
برای کسانی از شما که دارای پوستی گرمتر هستند خوشبخت هستید ، زیرا می توانید انتخاب کنید که با برنز خود ظریف شوید یا در واقع بسته بندی کنید. از فرمول هایی که بسیار لرزان هستند ، با احتیاط استفاده کنید ، زیرا این امر می تواند باعث شست و شو شود. اگر می خواهید لمس براق شوید ، حتما ذرات بسیار ریز باشند.
 
اگر زیتون را پذیرایی کرده اید ، سایه های مس را امتحان کنید ، و اگر زردی رنگی به دست آورده اید ، گزینه های طلایی و هلو بیشتری را دنبال کنید.
 
بهترین برنزرها برای پوستهای تیره
آخرین داستانها
 
شاهزاده ویلیام فقط اجازه داد آنچه را که شاهزاده جورج برای کریسمس بدست خواهد آورد ، لغو کند
مایا جاما
مایا جاما از قدردانی ، موهای موج دار ساحلی و عشق او به یک ایموجی بروکلی صحبت می کند
 
کیت میدلتون اصرار دارد که در روزهای تولد فرزندانش یک سنت بسیار شیرین وجود داشته باشد
تن های پوستی عمیق تر می توانند از بهترین برنزرها نیز بهره مند شوند. به دنبال کسانی باشید که دارای رنگ مسی مایل به قرمز هستند - سایه جدید Cloud Paint رنگ Glossier به زیبایی روی پوست سیاه کار می کند - و فرمول های قهوه ای با رنگ طلایی. آنها پوست شما را در حالی که به آن مجسمه ای لطیف می بخشند ، روشن می کنند.
 
صحبت از مجسمه سازی - بهترین کیت های کانتور برای ایجاد نمای ظاهری کانتور شده مناسب است - اما اگر چیزی را کمی ظریف تر ترجیح می دهید ، سعی کنید کانتور را با یک سایه روشن از برنز اضافه کنید. برای موارد مورد علاقه خود پیمایش کنید.
مرجع:ثانیکالا