ما خودمان را شجاع می بینیم. ما خودمان را دختران می بینیم که می توانند هر کاری را انجام دهند و همه کارها را انجام دهند. مخصوصاً با هم. اما مدتی طول کشید تا خانواده ها و دوستان خود را متقاعد کنیم که به ما ایمان داشته باشند.

 
 
دوستان مرد ما یک سال پیش این جاده را از طریق نروژ انجام دادند و درست یک ماه قبل از برخاستن ما ، در فرانسه به جاده های مشابهی در فرانسه رسیدند. یکی از رایج ترین عباراتی که آنها گفتند ، پس از تجربه برخی مشکلات با campervan ، عبارتند از: "اما دختران چه خواهند کرد؟" به ما انگیزه داد تا آنها را ثابت کنیم که می توانیم و می خواهیم.
 
بنابراین ، ما قایق خود را در کشتی پارک کردیم ، پمپ آب را ثابت کردیم ، دوباره سیستم برق شکسته کار کردیم ، گاز را عوض کردیم ، میز را درست کردیم ، مخزن را پر کردیم ، مخزن آب را پر کردیم ، یکی از سریعترین مارها را به سختی با استفاده از ترمز کشیدیم. … نیمی از این کار را با زنانگی و جذابیت خود انجام دادیم ، این همان سؤال بود: "اما پسران چه می کنند؟"
 
 
ما یک شب را در کوههایی به ارتفاع 1000 متر در بین دریاچه های یخی سرد گذراندیم. این جایی است که ما شروع به اعتقاد به ترول ها کردیم زیرا هیچ بادی نمی تواند کارگر ما را به سختی لرزاند. اما ما اعتقاد داریم که آنها زغال اخته ، زغال اخته ، قارچ و ترشک را از جنگل های محلی می خورند ، دقیقاً همانطور که در جاده ها انجام می دهیم ، به همین دلیل ما نترسیدیم.
 
 
در چند روز گذشته 1 500 کیلومتر از زیباترین جاده هایی که تاکنون طی کرده ایم جمع آوری کردیم. ما به جاده اقیانوس اطلس رسیدیم که به عنوان یکی از دیدنی ترین مسیرهای مسافرتی نامگذاری شده است و اکنون می توانیم آنرا تصویب کنیم. ما یکی از آرزوهای خود را برآورده کردیم - طولانی بودن مسیر این جاده جادویی که چندین جزیره کوچک را در وسط دریای نروژ به هم وصل می کند. و این فقط آغاز بود ، بعداً در همان روز به ترولیشتایگن معروف جهان رسیدیم. هرچه هزارتوی مارپیچ خمیده و چشمگیر و چشمگیر از پایین به نظر برسد ، از بالا حتی خیره کننده تر بود.
 
 
اگر من می توانم برای هر صاحب سگ در جهان مشاوره بدهم - با هم سفر کنید. شادی که در او می بینم که باعث خوشحالی او می شود هر بار که در مکان های نفس گیر متوقف می شویم قلبم را بسیار گرم می کند. و نه تنها مال من. من می توانم مسافرین دیگری را ببینم که او هنگام لبخند زدن از گودالهای گل آلود و خزیدن پس از آن در میان چمنهای مرطوب ، او را با لبخند تماشا می کنند.
 
 
ما نمی توانیم کلماتی را پیدا کنیم که به اندازه کافی قدرتمند باشند تا عظمت و زبری طبیعت شمالی را که در هر نوبت ما را احاطه کرده است ، بیان کنند. بگذارید تصاویر صحبت کنند.
مرجع:ثانیالا